Laidiens: 01.10.2024., Nr. 191

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/191.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas Informācijas tehnoloģiju pakalpojumu atbalsta dienesta informācijas tehnoloģiju atbalsta administrators (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

- vēlama augstākā izglītība amata kompetences jomās, kas papildinātas ar kvalifikācijas paaugstināšanu amata atbildības jomā

- iepriekšējā darba pieredze amata kompetences jomā

- vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai, vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā

- datorprasmes amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- uzstādīt un konfigurēt datortehniku Saeimas deputātiem un darbiniekiem, veikt nepieciešamo datortehnikas apkopi, diagnosticēt un novērst datortehnikas lietošanas problēmas

- veikt esošās datortehnikas un datortīkla inventarizāciju

- lietotājiem sniegt konsultatīvu atbalstu pa tālruni, klātienē un tiešsaistē, kā arī risināt ar datortehnikas lietošanu saistītos lietotāju problēmjautājumus

- nodrošināt esošo programmu pielāgošanu un uzstādīšanu lietotāju vajadzībām

- nodrošināt Saeimas IS lietotāju piekļuvi viņu darbam nepieciešamajiem IS resursiem

- veikt pirmā līmeņa IT pakalpojumu pieteikumu apstrādi un novēršanu

- izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata atbildības jomā

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai tiktu nodrošināta Saeimas ēkās notiekošo sēžu un citu pasākumu apskaņošana ar stacionārām un/vai pārvietojamām apskaņošanas iekārtām un sistēmām, tostarp specializēties audio sistēmu, tai skaitā digitālo, lietošanā un uzturēšanā, apmācīt citus šo sistēmu lietotājus, risināt digitālo audio sistēmu nestandarta problēmas, nodrošināt radio un televīzijas translācijas, kā arī radio un televīzijas translācijas veicējus Saeimas ēkās ar standartiem atbilstošu audio signālu

- pēc savlaicīga pieprasījuma nodrošināt Saeimā notiekošo sēžu un pasākumu tiešraides ar papildus audio signālu pieslēguma vietām

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai tiktu nodrošinātas audio, video un daudzkanālu ierakstu iekārtas ar audio signālu, tai skaitā sinhronā tulkojuma signālu

- veikt Saeimas ēkās notiekošo sēžu un pasākumu audio ierakstus, veikt audio ierakstu pēcapstrādi, glabāšanu, pārnešanu citos formātos un datu nesējos

- izstrādāt nepieciešamo iepirkuma dokumentāciju un piedalīties publiskajos iepirkumos komisijas locekļa statusā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1851 līdz 2645 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstus apraksts par pieredzi amata kompetences jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 13. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087361.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/191.AKK2

SIA "Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"", vienotais reģ. Nr. 40003090010, izsludina konkursu uz PROFESORA amata vietu šādā zinātņu nozarē:

Citas humanitārās un mākslas zinātnes, tai skaitā radošās industrijas zinātnes - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass formātā) latviešu un angļu valodā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula

- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai, sākot no 18,00 euro par vienu akadēmisko stundu.

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālr. 25619757.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam. Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit: http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.


OP 2024/191.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā TIESU SISTĒMAS UZRAUDZĪBAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- sagatavot atbilžu projektus uz iesniegumiem un sūdzībām par tiesu, zvērinātu tiesu izpildītāju, zvērinātu tiesu izpildītāju palīgu, zvērinātu notāru, zvērinātu notāru palīgu, Tiesu administrācijas, Valsts tiesu ekspertīžu biroja un Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas darbību

- izvērtēt paskaidrojuma pieprasījuma nepieciešamību tiesnesim un nepieciešamības gadījumā sagatavot paskaidrojuma pieprasījuma projektu

- sagatavot rīkojuma projektu par disciplinārlietas ierosināšanu tiesnesim

- izvērtēt zvērinātu tiesu izpildītāju, zvērinātu tiesu izpildītāju palīgu, zvērinātu notāru un zvērinātu notāru palīgu darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izvērtēt paskaidrojuma pieprasījuma nepieciešamību zvērinātam tiesu izpildītājam, zvērinātam tiesu izpildītāja palīgam, zvērinātam notāram, zvērināta notāra palīgam un nepieciešamības gadījumā sagatavot paskaidrojuma pieprasījuma projektu

- sagatavot rīkojuma projektu par disciplinārlietas ierosināšanu zvērinātam tiesu izpildītājam, zvērinātam tiesu izpildītāja palīgam, zvērinātam notāram, zvērināta notāra palīgam

- piedalīties tiesu darba organizatoriskajās pārbaudēs

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- analītiskā domāšana, komunikācija un patstāvība

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt daļēji attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Tiesu sistēmas uzraudzības departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036816.

Piesakies līdz 14. oktobrim un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036822.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)