Laidiens: 02.10.2024., Nr. 192

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/192.AKK1

Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu - Rīgas Riteņbraukšanas skolas direktors/-e (Rīga, Grīvas iela 28)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze sporta izglītības jomā

- ne mazāk kā divu gadu pieredze vadības darbā sporta vai izglītības nozarē; par priekšrocību uzskatot pieredzi sporta izglītības iestādes vadības darbā

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- zināšanas izglītības kvalitātes vadības, iestāžu finansēšanas un budžeta plānošanas jautājumos

- zināšanas par izglītības iestāžu darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm

- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā

- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme publiski paust savu un iestādes viedokli

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas Riteņbraukšanas skolas attīstības virzieniem, svarīgākās prioritātes un priekšlikumi to īstenošanai (līdz divām A4 lapām datorrakstā), apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2024. gada 18. oktobrim (ieskaitot) ar norādi: "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi iksd@riga.lv vai oficiālo elektronisko adresi, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vienā EDOC formāta pakotnē, kuras izmērs nedrīkst pārsniegt 25 MB, vai nosūtot pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi Klientu apkalpošanas centrā Krišjāņa Valdemāra ielā 5, Rīgā. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67181550.

Rīgas Riteņbraukšanas skolas direktora amatalga EUR 1937.

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.

Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.

Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.


OP 2024/192.AKK2

Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) pagarina pieteikšanos konkursā uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu - Rīgas Igauņu pamatskolas direktors/-e (Rīga, Atgāzenes iela 26)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā

- ne mazāk kā divu gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību uzskatot pieredzi vispārējās izglītības iestādes vadības darbā

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- zināšanas izglītības kvalitātes vadības, iestāžu finansēšanas un budžeta plānošanas jautājumos

- zināšanas par izglītības iestāžu darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm

- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā

- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme publiski paust savu un iestādes viedokli

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas Igauņu pamatskolas attīstības virzieniem, svarīgākās prioritātes un priekšlikumi to īstenošanai (līdz divām A4 lapām datorrakstā), apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2024. gada 18. oktobrim (ieskaitot) ar norādi: "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi iksd@riga.lv vai oficiālo elektronisko adresi, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vienā EDOC formāta pakotnē, kuras izmērs nedrīkst pārsniegt 25 MB, vai nosūtot pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi Klientu apkalpošanas centrā Krišjāņa Valdemāra ielā 5, Rīgā. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67181306.

Rīgas Igauņu pamatskolas direktora amatalga - EUR 2079.

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.

Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.

Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.


OP 2024/192.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, pagarina pieteikšanās termiņu atklātajā konkursā uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla vadības un attīstības nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā

- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot

- zināšanas personāla vadības un attīstības, kā arī iekšējās komunikācijas jomā

- zināšanas par iepirkumu normatīvo regulējumu un prasme tos piemērot amata kompetences ietvaros

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas datorprasmes. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Horizon programmu

Galvenie pienākumi:

- kārtot darba tiesiskos jautājumus noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt organizatorisko un koordinējošo atbalstu darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas procesā

- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesā

- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā

- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- gatavot dokumentus, atskaites, kā arī ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem Horizon Personāls programmā

- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt

- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem

- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt kompetences jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1851 līdz 2500 euro) atbilstoši profesionālajai kvalifikācijai;

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 11. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)