Laidiens: 02.10.2024., Nr. 192
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/192.AKK1
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības,
kultūras un sporta departaments (reģ. Nr.
90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas
pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu - Rīgas Riteņbraukšanas skolas
direktors/-e (Rīga, Grīvas iela 28)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze sporta izglītības jomā
- ne mazāk kā divu gadu pieredze vadības darbā sporta vai izglītības nozarē;
par priekšrocību uzskatot pieredzi sporta izglītības iestādes vadības darbā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- zināšanas izglītības kvalitātes vadības, iestāžu finansēšanas un budžeta
plānošanas jautājumos
- zināšanas par izglītības iestāžu darbību reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā
- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme publiski
paust savu un iestādes viedokli
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par Rīgas Riteņbraukšanas skolas attīstības virzieniem, svarīgākās prioritātes
un priekšlikumi to īstenošanai (līdz divām A4 lapām datorrakstā),
apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību
aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams
konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2024. gada 18. oktobrim
(ieskaitot) ar norādi: "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja
amatu" iesniegt, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi iksd@riga.lv vai
oficiālo elektronisko adresi, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vienā
EDOC formāta pakotnē, kuras izmērs nedrīkst pārsniegt
25 MB, vai nosūtot pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010,
vai personīgi Klientu apkalpošanas centrā Krišjāņa Valdemāra ielā 5, Rīgā.
Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām
67026819, 67181550.
Rīgas Riteņbraukšanas skolas direktora amatalga EUR 1937.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas
pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības
Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga,
LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru
pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama
Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.
OP 2024/192.AKK2
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības,
kultūras un sporta departaments (reģ. Nr.
90011524360) pagarina pieteikšanos konkursā uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja
amatu - Rīgas Igauņu pamatskolas direktors/-e (Rīga, Atgāzenes iela 26)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā
- ne mazāk kā divu gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību uzskatot pieredzi vispārējās izglītības
iestādes vadības darbā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- zināšanas izglītības kvalitātes vadības, iestāžu finansēšanas un budžeta
plānošanas jautājumos
- zināšanas par izglītības iestāžu darbību reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā
- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme publiski
paust savu un iestādes viedokli
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par
Rīgas Igauņu pamatskolas attīstības virzieniem, svarīgākās prioritātes un
priekšlikumi to īstenošanai (līdz divām A4 lapām datorrakstā), apliecinājumu,
ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2024. gada 18. oktobrim (ieskaitot)
ar norādi: "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu"
iesniegt, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi iksd@riga.lv vai oficiālo
elektronisko adresi, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vienā EDOC
formāta pakotnē, kuras izmērs nedrīkst pārsniegt 25
MB, vai nosūtot pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai
personīgi Klientu apkalpošanas centrā Krišjāņa Valdemāra ielā 5, Rīgā. Konkursa
nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819,
67181306.
Rīgas Igauņu pamatskolas direktora amatalga - EUR 2079.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas
pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības
Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga,
LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru
pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama
Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.
OP 2024/192.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, pagarina
pieteikšanās termiņu atklātajā konkursā uz vakanto amata vietu - Saeimas
Administrācijas Personāla vadības un attīstības nodaļas vecākais konsultants
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska
zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un
personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā
- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata
kompetences jomās
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības
sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo
regulējumu, prasme to piemērot
- zināšanas personāla vadības un attīstības, kā arī iekšējās komunikācijas
jomā
- zināšanas par iepirkumu normatīvo regulējumu un prasme tos piemērot amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla
vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju,
izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
precizitāte darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas datorprasmes. Amata pienākumu izpildei
nepieciešams darbs ar Horizon programmu
Galvenie pienākumi:
- kārtot darba tiesiskos jautājumus noteiktam Saeimas Administrācijas un
citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši
spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem
- sniegt organizatorisko un koordinējošo atbalstu darbinieku kvalifikācijas
paaugstināšanas procesā
- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba
izpildes novērtēšanas procesā
- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un
aktualizēšanā
- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu
Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību
- gatavot dokumentus, atskaites, kā arī ievadīt, regulāri aktualizēt un
sistematizēt datus par darbiniekiem Horizon Personāls
programmā
- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos
normatīvajos aktos noteikto kārtību
- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kas reglamentē nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos
pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt
- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba
jautājumiem
- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt
informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem
jautājumiem
- konsultēt kompetences jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1851 līdz 2500 euro) atbilstoši
profesionālajai kvalifikācijai;
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 11. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka
iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes
pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas
e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.