Laidiens: 08.10.2024., Nr. 196
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/196.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, tās vadības sistēmu,
uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās
apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt
autotransporta izmantošanas vadības sistēmu
- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu,
tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem
noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu
- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus
- organizēt Biroja saimniecisko resursu iegādi, uzskaiti, nodrošināt to
pieejamību un lietošanas kontroli
- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus
Sagaidām, ka tev ir:
- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā
- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto
vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1200 EUR līdz 1371 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz 2024. gada 22. oktobrim nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Administratīvās nodaļas tehniskā/-s
speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/196.AKK2
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz NACIONĀLĀ KULTŪRAS MANTOJUMA
PĀRVALDES VADĪTĀJA/-S amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām,
lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams humanitārajās zinātnēs un mākslā, sociālajās zinātnēs vai arhitektūrā un
būvniecībā1
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā
- vismaz trīs gadu darba pieredze arhitektūrā vai telpiskās attīstības
plānošanā, vai kultūras mantojuma pārvaldībā
- vēlama darba pieredze projektu vadībā
- zināšanas un izpratne par Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes darbību
un funkcijām, tostarp iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas un izpratne par būvniecības procesu un tā īstenošanu atbilstoši
normatīvajam regulējumam kultūras pieminekļu aizsardzības jomā
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari un kultūras mantojuma nozarēm
(īpaši par arheoloģiju, arhitektūru, restaurāciju, mākslu un vēsturi) un to
attīstības tendencēm
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo
procesu, budžeta plānošanu
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas
prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju, izmantot savu pieredzi un zināšanas, lai īstenotu valsts politiku
kultūras pieminekļu aizsardzības jomā, tostarp pārskatot iestādes pakalpojumu
sniegšanu, tādējādi samazinot administratīvo slogu
- iespēju un izaicinājumu sniegt ieguldījumu Nacionālā kultūras mantojuma
pārvaldes darba modernizēšanā, tostarp digitālo risinājumu ieviešanā un
nodarbināto apmierinātības uzlabošanā
- mēnešalgu 3900 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī
motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos
augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos.
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja. Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar
Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās
pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes
locekļu amata pretendentu atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savs redzējums par Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes
turpmākās attīstības piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā
īstenošanas veidi un līdzekļi.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas
vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana, spēja
pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību un stratēģiskais redzējums.
Pretendentiem līdz 2024. gada 6. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Nacionālā
kultūras mantojuma pārvaldes vadītāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un
apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai
saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām
prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam,
kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi: "Pieteikums
Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes vadītāja amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.
Tālr. uzziņām + 371 67082904 (Andra Voiciša,
Valsts kanceleja).
_________________
1 Ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās
informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības
dokumentam vai grādam atbilst ārvalstī izsniegtais izglītības dokuments.
OP 2024/196.AKK3
Sakarā ar Zinātniskās institūcijas darbības paplašināšanu, Ekonomikas un
kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986,
izsludina konkursu uz vakanto personāla amata vietu: "ZINĀTNISKAIS
ASISTENTS" (0,1 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un
uzņēmējdarbība" - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds vai doktora grāda kandidāts ekonomikas un uzņēmējdarbības
zinātnes nozarē
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
Darba alga - no 114 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,1 slodzi.
Darba pienākumi:
- veikt pētījumus ekonomikas un uzņēmējdarbības jomā un publicēt pētījumu
rezultātus
- informēt sabiedrību par savu zinātnisko pētījumu rezultātiem, piedaloties
starptautiskajās un vietējās zinātniskajās konferencēs un semināros
- pilnveidot savu zinātnisko kvalifikāciju
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas
ielā 62, 401. kabinetā, vai jāsūta elektroniski
parakstītie dokumenti pa e-pastu jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir
viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis".