Laidiens: 08.10.2024., Nr. 196

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/196.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, tās vadības sistēmu, uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas vadības sistēmu

- koordinēt Biroja pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu, tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu

- organizēt Biroja materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus

- organizēt Biroja saimniecisko resursu iegādi, uzskaiti, nodrošināt to pieejamību un lietošanas kontroli

- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus

Sagaidām, ka tev ir:

- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā

- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1200 EUR līdz 1371 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz 2024. gada 22. oktobrim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Administratīvās nodaļas tehniskā/-s speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/196.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz NACIONĀLĀ KULTŪRAS MANTOJUMA PĀRVALDES VADĪTĀJA/-S amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams humanitārajās zinātnēs un mākslā, sociālajās zinātnēs vai arhitektūrā un būvniecībā1

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- vismaz trīs gadu darba pieredze arhitektūrā vai telpiskās attīstības plānošanā, vai kultūras mantojuma pārvaldībā

- vēlama darba pieredze projektu vadībā

- zināšanas un izpratne par Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes darbību un funkcijām, tostarp iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas un izpratne par būvniecības procesu un tā īstenošanu atbilstoši normatīvajam regulējumam kultūras pieminekļu aizsardzības jomā

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari un kultūras mantojuma nozarēm (īpaši par arheoloģiju, arhitektūru, restaurāciju, mākslu un vēsturi) un to attīstības tendencēm

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju, izmantot savu pieredzi un zināšanas, lai īstenotu valsts politiku kultūras pieminekļu aizsardzības jomā, tostarp pārskatot iestādes pakalpojumu sniegšanu, tādējādi samazinot administratīvo slogu

- iespēju un izaicinājumu sniegt ieguldījumu Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes darba modernizēšanā, tostarp digitālo risinājumu ieviešanā un nodarbināto apmierinātības uzlabošanā

- mēnešalgu 3900 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos.

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja. Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes turpmākās attīstības piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību un stratēģiskais redzējums.

Pretendentiem līdz 2024. gada 6. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes vadītāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi: "Pieteikums Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes vadītāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.

Tālr. uzziņām + 371 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_________________

1 Ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstī izsniegtais izglītības dokuments.


OP 2024/196.AKK3

Sakarā ar Zinātniskās institūcijas darbības paplašināšanu, Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto personāla amata vietu: "ZINĀTNISKAIS ASISTENTS" (0,1 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un uzņēmējdarbība" - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds vai doktora grāda kandidāts ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātnes nozarē

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

Darba alga - no 114 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,1 slodzi.

Darba pienākumi:

- veikt pētījumus ekonomikas un uzņēmējdarbības jomā un publicēt pētījumu rezultātus

- informēt sabiedrību par savu zinātnisko pētījumu rezultātiem, piedaloties starptautiskajās un vietējās zinātniskajās konferencēs un semināros

- pilnveidot savu zinātnisko kvalifikāciju

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas ielā 62, 401. kabinetā, vai jāsūta elektroniski parakstītie dokumenti pa e-pastu jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)