Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas Būvprakses
uzraudzības speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- būvspeciālistu kompetences novērtēšanas un
patstāvīgās prakses uzraudzības procesu ietvaros sagatavot dokumentus, izskatīt
iesniegumus un organizēt sūdzību izskatīšanas procesu
- piedalīties būvniecības nozares normatīvo aktu, sertificēšanas procedūru,
eksāmena jautājumu, metodiku un nodaļas iekšējo procesu izstrādē
- apkopot un aktualizēt informāciju par būvspeciālistu
profesionālas darbības pārkāpumiem, kā arī vadīt profesionālās darbības
pārkāpumu izvērtēšanas procesu
- sniegt metodisko atbalstu, rakstiskas un mutiskas konsultācijas savas
kompetences ietvaros
Sagaidām, ka Tev ir:
- vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība vadības zinībās, tiesību zinātnē
vai līdzvērtīgi
- viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze procesu administrēšanā un organizēšanā
- nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu
pārzināšana, kā arī pārzināšana normatīvo aktu un standartu, kas saistīti ar
atbilstības novērtēšanu un personu sertifikāciju
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 960 EUR līdz 1371 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz 2024. gada 22. novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas Būvprakses uzraudzības speciālista/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākā tīkla administrators (-e) (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):
- vēlama augstākā izglītība datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā vai
studijas minētajās jomās, kas papildinātas ar kvalifikācijas paaugstināšanu
amata atbildības jomā
- vismaz trīs gadu iepriekšējā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz trīs gadu iepriekšēja darba pieredze tīklu iekārtu un ugunsmūru
tehnoloģiju administrēšanas jomā
- vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai,
vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes
noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā
- datorprasmes amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts
noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- atbalstīt, konfigurēt, uzturēt un atjaunināt tīkla infrastruktūru
- instalēt un integrēt jaunu servera aparatūru un lietojumprogrammatūru
- sekot līdzi nepieciešamajiem atjauninājumiem
- atbalstīt un administrēt tīkla iekārtu un ugunsmūra trešo pušu
lietojumprogrammas
- nodrošināt tīkla drošību un savienojamību
- pārraudzīt tīkla veiktspēju (pieejamību, izmantošanu, integritāti) un
identificēt trūkumus
- risināt identificētās problēmas
- definēt tīkla politikas un procedūras
- nodrošināt ieviešanu sistēmas prasībām un dizaina arhitektūras
risinājumiem
- izpētīt un sniegt ieteikumus par tīkla sistēmu administrēšanu un
uzturēšanu
- darba procesā ievērot informācijas sistēmas drošības un datu aizsardzības
prasības
- piedalīties struktūrvienības budžeta plāna izstrādē un tā izlietojuma
kontrolē attiecībā uz amata kompetencē esošo funkciju izpildi
- izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata
atbildības jomā
- aizvietot citu vecāko tīkla administratoru viņa prombūtnes laikā
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 2304 līdz 3650 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi
informācijas tehnoloģiju, tīkla iekārtu un ugunsmūru tehnoloģiju
administrēšanas jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma
"Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām
prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama
informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai
iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta
atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 19. novembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot
Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot
tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087361.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.