Laidiens: 07.11.2024., Nr. 218

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/218.AKK1

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais psihiskās veselības centrs" valdes locekļa/-es ar pārmaiņu vadības kompetences jomu amatu

Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

- nevainojama reputācija

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā attiecīgās kapitālsabiedrības darbības jomā, vai vismaz trīs gadu pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā

- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei

Amata kandidātiem izvirzāmās papildus prasības (CV norādīt konkrētus piemērus):

- pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas

- pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā

- pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- zināšanas un izpratne par administratīvo un personāla vadības procesu

Amata kandidātiem, papildus tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības, kuras var tikt novērtētas ar papildu punktiem (CV norādīt konkrētus piemērus):

- pieredze apjomīgu projektu vadīšanā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 500 tūkstoši eiro)

- pieredze kvalitātes un procesu vadībā

- izpratne par iepirkumu procesu organizēšanu

Padziļināti vērtējamās kompetences, kas nepieciešamas VSIA "Nacionālais psihiskās veselības centrs" valdes locekļa/-les amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 7. janvāra noteikumu Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai" 1. pielikumu):

- pārmaiņu vadīšana (būtiskā)

- stratēģiskais redzējums (būtiskā)

- lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā)

- līderība un komandas vadīšana (būtiskā).

Mēneša atalgojums: 4800,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 4. decembris (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums NPVC valdes locekļa amata konkursam".

Kandidātiem lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:

1) motivētu pieteikumu;

2) Curriculum Vitae (CV);

3) apliecinājums par:

- atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

- nevainojamo reputāciju

4) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;

5) profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā līdz 15 minūtēm) par VSIA "Nacionālais psihiskās veselības centrs" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti Veselības ministrijas sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72 k-1, Rīga, LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv,

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz: pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija šādā sastāvā:

Nominācijas komisiju vada Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece digitalizācijas un pārmaiņu vadības jautājumos Aiga Balode.

Nominācijas komisijas locekļi:

Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments direktore Santa Gulbe; Nacionālā veselības dienesta direktors Āris Kasparāns; Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante Ilze Nežberte, biedrības "Latvijas Veselības aprūpes vadības speciālistu asociācija" valdes locekle Daiga Pētersone, Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem "ZELDA" direktore Ieva Leimane-Veldmeijere.

Atlases konkursa un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases pakalpojumu sniedzēju.


OP 2024/218.AKK2

Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestāde "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesa" izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesa" bāriņtiesas locekļa uz nenoteiktu laiku (1 vakance) amata vietu

Darba pienākumu apraksts:

1) sagatavot un virzīt lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs;

2) piedalīties bāriņtiesas sēdēs lietu izskatīšanā;

3) sagatavot lēmumu projektus;

4) apsekot un pārbaudīt bērna vai personas ar rīcības spēju ierobežošanu dzīves apstākļus, veikt dzīves apstākļu pārbaudes akta rakstisku noformēšanu;

5) noskaidrot bērna vai personas ar ierobežotu rīcībspēju viedokli;

6) pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas;

7) pārstāvēt bāriņtiesu tiesās, institūcijās, valsts un pašvaldību iestādēs;

8) veikt amata pienākumus atbilstoši normatīvo aktu prasībām, bāriņtiesas lēmumiem un bāriņtiesas priekšsēdētāja rīkojumiem;

9) sagatavot atbildes uz bāriņtiesā saņemtajiem dokumentiem atbilstoši amata kompetencei

Prasības pretendentam:

1. Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis.

2. Sasniegts 30 gadu vecums.

3. Iegūts vismaz akadēmiskais bakalaura grāds vai profesionālais bakalaura grāds un 5. līmeņa profesionālā kvalifikācija vai citu Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 6. līmenim atbilstoša kvalifikācija pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā un ne mazāk kā triju gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā.

4. Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī.

5. Nevainojama reputācija.

6. Darba pieredze dokumentu (lēmumu, prasības pieteikumu tiesai, u.c. dokumentu) izstrādē.

7. Augsta stresa noturība un atbildības sajūta, labas komunikācijas un saskarsmes prasmes.

8. Labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Internets).

9. Spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un spriedzes apstākļos.

10. Par priekšrocību tiks uzskatītas zināšanas un praktiskā pieredze darbā mantisko jautājumu risināšanā.

11. Par priekšrocību tiks uzskatīta bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka un bāriņtiesas locekļu apmācību programmas 192 stundu apjomā apguve un profesionālās pilnveides mācību programmas 24 stundu apjomā apguve pēdējo 5 gadu laikā.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu dinamiskā darba vidē

- profesionālo zināšanu pilnveidi un personīgo izaugsmi

- atsaucīgu kolektīvu

- iespēju dot ieguldījumu bērnu tiesību un personu ar ierobežotu rīcībspēju aizsardzības jomā

- sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika

- stabilu atalgojumu

Pieteikuma dokumenti:

1. Motivēts pieteikums, kas satur pieteikšanās motīvus, darba prioritātes, aprakstot bāriņtiesas darbam nepieciešamās un sev piemītošās spējas un darba devēja ieguvumus, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu (nepārsniedzot vienu A4 lapu).

2. Dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV).

3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, dokumentu par tās atzīšanu Latvijā).

4. Valsts valodas prasmi apliecinošs dokuments (nepilsonis).

5. Apliecinājums, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesu likuma 11. pantā noteiktie ierobežojumi.

6. Apliecinājums, ka pretendents atbilst Bāriņtiesu likuma 10.panta otrajā daļā noteiktajām prasībām.

7. Apliecinājums, ka pretendents piekrīt, ka pie saņemto dokumentu izvērtēšanas konkursa komisija iegūst datus no IeM Informācijas centra Sodu reģistra par personas sodāmībām un administratīvajiem pārkāpumiem.

Pieteikuma dokumenti iesniedzami līdz 2024. gada 25. novembrim:

1. Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesā, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, 118. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesas locekļa amata konkursam".

2. Sūtot uz e-pastu: zita.birzgale@barintiesa.jelgava.lv elektroniski parakstītus dokumentus. Tālrunis uzziņām 63084414.

3. Ievietojot dokumentus, pasta kastē, kas atrodas ēkas Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, iekšpusē pie ieejas durvīm, ar uzrakstu "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesa", slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas bāriņtiesas locekļa amata konkursam".

Informācija par vakanci:

1. Darbā stāšanās laiks: vienojoties.

2. Darbs uz nenoteiktu laiku.

3. Pilna slodze.

4. Amats klasificēts atbilstoši 7.amata saimei, III amata līmenim (9. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu EUR 1752 (pirms nodokļu nomaksas).

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.

Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem-

"Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem)".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)