Laidiens: 15.11.2024., Nr. 224

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/224.AKK1

Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

Fizika un astronomija (dabaszinātnes)

- vadošais pētnieks - 4 štata vietas

- pētnieks - 2 štata vietas

- zinātniskais asistents - 1 štata vieta

Pieteikumā jānorāda nozare un amats, uz kuru vēlas pretendēt.

Darba samaksa no 8,00 euro/h.

Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas brīža, nogādājot tos personīgi Ķengaraga ielā 8, 338. kabinetā vai sekretariātā 204. kabinetā, vai nosūtot pa pastu uz LU Cietvielu fizikas institūtu, vai nosūtot elektroniski ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi: liga.klebaha@cfi.lu.lv.

Tālrunis uzziņām 67187816.

Pieteikumam pievienot:

1) zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas;

2) CV;

3) publicēto darbu sarakstu;

4) citas, kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles).


OP 2024/224.AKK2

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2022-2027), izsludina konkursu uz pētnieka akadēmiskā amata vietu (nepilna slodze) humanitārajās un mākslas zinātnēs mūzikas, vizuālās mākslas un arhitektūras nozares teātra un kino vēstures un teorijas apakšnozarē ar specializāciju ekokritikā un papildu specializāciju posthumānisma pētniecībā.

Darba samaksa, sākot no 525 EUR mēnesī (bruto).

LU LFMI amatu nolikumi un apraksti pieejami LU LFMI mājaslapas (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz: iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2018.-2024.) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti iesniedzami līdz š. g. 16. decembrim LU LFMI sekretariātā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā (elektroniskā kopija nosūtāma uz e-pastu: janis.oga@lulfmi.lv) vai, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, līdz minētajam termiņam nosūtāmi uz e-pasta adresi: info@lulfmi.lv (kopija: janis.oga@lulfmi.lv). Tālrunis uzziņām 29174515.


OP 2024/224.AKK3

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Audita departamenta auditora amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

1. Veikt auditus Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādēs un pašvaldības kapitālsabiedrībās, kapitālsabiedrībās ar pašvaldības kapitāla daļu saskaņā ar apstiprināto auditu gada plānu.

2. Sagatavot novērtējumus par auditējamo sistēmu darbības atbilstību normatīvajiem aktiem, finanšu uzskaites un citas informācijas pietiekamību un ticamību, resursu lietderīgu izmantošanu un iekšējās kontroles darbības efektivitāti.

3. Apkopot auditu rezultātus un sniegt ieteikumus auditējamo vienību darbības uzlabošanai un konstatēto neatbilstību novēršanai.

Prasības pretendentam/-ei:

1. Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs.

2. Profesionālā darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs.

3. Par priekšrocību tiks uzskatīta profesionālā darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs ekonomikas, finanšu vai jurisprudences jomā ilgāka par vienu gadu.

4. Tiesiskā regulējuma pārzināšana pašvaldības darbības jomā t.sk., izpratne par grāmatvedības uzskaites un finanšu vadības jautājumiem.

5. Labas digitālās prasmes datu apstrādē un analīzē.

6. Prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem.

7. Labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē.

8. Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2).

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;

2) dzīves un iepriekšējās darba, un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV);

3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami līdz 2024. gada 29. novembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Audita departamenta auditora amata konkursam" vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv , tālrunis uzziņām 63005498.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2411 05, 18. amata saime III līmenis, 11. mēnešalgu grupa, ar mēnešalgu 1665,00 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildus informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/224.AKK4

Valsts policijas koledžas Policijas tiesību zinātņu katedras docenta amata prasības (pilna slodze)

Akadēmiskajam amatam atbilstošās zinātnes nozares, apakšnozares nosaukums:

5.5. Tiesību zinātne; Policijas tiesības

Pētniecības darba jomas: Policijas tiesības (Šaušanas joma)

Darba pienākumi:

- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskos nodarbības formālā izglītības programmā, neformālās izglītības programmā

- veikt pētniecisko darbību

- izstrādāt un aktualizēt studiju un mācību materiālus, lai nodrošinātu studējošo labāku izpratni par policijas profesiju un saistītajiem jautājumiem

- pildīt darba uzdevumus un pienākumus Izglītības procesu administrēšanas sistēmā

- piedalīties Koledžas organizētajās aktivitātēs

- piedalīties izglītības programmu izstrādē, aktualizācijā

- motivēt un atbalstīt studējošos viņu profesionālajā un personīgajā attīstībā

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem var iepazīties:

https://www.policijas.koledza.gov.lv/lv/darba-uzdevumi-akademiskajam-personalam#ptk-sausanas-jomas-docents-amatpersona

Prasības:

Pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. panta prasībām.

Doktora grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs nozarē. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozarē, atbilstoši docējamā studiju kursu saturam.

Docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides apguves u.tml. dokumentiem.

Zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā.

Profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā.

Zināšanas par Valsts policijas darbinieku kompetenci tiesību normu realizācijā, par Valsts policijas, tās struktūrvienību kompetenci, nodrošinot reaģēšanu uz tiesībpārkāpumiem.

Prasme lietot digitālos rīkus darba pienākumu veikšanai.

Spēja analizēt izglītības attīstības tendences valsts un starptautiskā mērogā.

Prasmes izstrādāt un pielāgot mācību materiālus, ņemot vērā studējošo vajadzības un mācīšanas stilus un izglītības programmu saturu.

Labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes.

Valsts valodas zināšanas.

Jāpārzina kādu ES valstu oficiālo valodu.

Vēlama izpratne par policijas darbinieku izglītības sistēmu, izglītības procesa organizēšanu un īstenošanu.

Piedāvājam:

- atalgojumu, sākot no 1813,00 EUR (par pilnu slodzi), kas atkarīgs no iegūtās izglītības, kvalifikācijas un pieredzes

- iespēja saņemt papildus koeficientu par patstāvīgu inovāciju un digitālu rīku izmantošanu studiju procesā

- iespējas profesionālai attīstībai un izaugsmei akadēmiskajā vidē

- dinamisku un draudzīgu darba vidi ar iespēju realizēt savus profesionālos uzdevumus un iniciatīvas

- sociālās garantijas

- iespējas pilnveidot zināšanas un prasmes atbilstoši īstenotajiem studiju kursiem un mācību priekšmetiem.

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (amatpersonas) amatu līdz 2024.gada 15.decembrim Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz Policijas tiesību katedras docenta (amatpersonas) amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 67209785, 67209755.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju. Ja jūs nesaņemat aicinājumu divu nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam uzskatīt, ka esat saņēmuši atteikumu.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildus informācija par datu apstrādi pieejama https://www.policijas.koledza.gov.lv/lv/personas-datu-aizsardziba.


OP 2024/224.AKK5

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas projektu vadītājs (-a) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams inženiertehniskajā specialitātē). Vēlama zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze ēku būvniecības vai ar ēku apsaimniekošanas jomu saistītu projektu īstenošanā

- būvprakses sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā un ēku būvuzraudzībā

- teicamas zināšanas amata kompetences jomās, tostarp zināšanas par būvniecību normatīvo regulējumu, par inženiertehnisko sistēmu un iekārtu uzbūvi, to tehniskās darbības principiem, ekspluatācijas nosacījumiem un drošības prasībām

- zināšanas un pieredze projektu un citas amata pienākumu izpildei nepieciešamās dokumentācijas izstrādē

- teicamas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās datubāzes, interneta pārlūkprogrammas), vēlama pieredze darbā ar datorizētām projektēšanas programmām

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, ja tas noteikts ar Saeimas Prezidija lēmumu

- konceptuāla domāšana, orientācija uz attīstību, spēja patstāvīgi plānot un organizēt komandas darbu

- teicamas komunikācijas, vadības un sadarbības prasmes

- prasme analizēt situāciju un pieņemt ar pienākuma izpildi saistītus lēmumus un uzņemties atbildību

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt projektu īstenošanai nepieciešamo dokumentāciju, tostarp darbu apjomus un finanšu tāmes, projekta plānošanas, īstenošanas un pārskatu dokumentāciju, nepieciešamās tehniskās specifikācijas, piedalīties ar projektu īstenošanu saistītu līgumprojektu izstrādē

- plānot projektu īstenošanai nepieciešamos būvdarbus un remontdarbus, sagatavot nepieciešamos dokumentus un piedalīties attiecīgo iepirkumu organizēšanā, tostarp iepirkumu komisiju darbā komisijas locekļa statusā

- koordinēt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto piegāžu, pakalpojumu un būvdarbu līgumu saistību izpildi, risināt ar to izpildi saistītus jautājumus, kontrolēt veikto būvdarbu un remontdarbu kvalitāti, budžeta resursu izlietojumu, kā arī izpildes termiņus

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas valdījumā esošo ēku ekspluatāciju un uzturēšanu, t.sk. veikt ēku vizuālo un tehnisko apsekošanu (atbilstoši LBN 405-21 "Būvju tehniskās apsekošanas būvnormatīvam"), izvērtēt ēku atbilstību būves būtiskajām prasībām, sagatavot apsekošanas atzinumus

- sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem būvdarbiem un remontdarbiem, nodrošināt informācijas apkopošanu un sniegšanu par veicamajiem darbiem ēku un inženierkomunikāciju funkciju nodrošināšanai

- gatavot priekšlikumus struktūrvienības budžeta pieprasījumiem, sekot budžeta izpildei ar būvdarbiem un remontdarbiem saistītajās jomās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas,

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 2304 EUR līdz 3292 EUR), ņemot vērā profesionālo kvalifikāciju,

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos aktos noteiktie motivācijas instrumenti.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā1), nenorādot sensitīva rakstura informāciju

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 26. novembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087361.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

_________________________________________________

1 https://europass.cedefop.europa.eu/lv/documents/Curriculum-vitae/templates-instructions


OP 2024/224.AKK6

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas informācijas sistēmas administrators (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

- vēlama augstākā izglītība datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā vai studijas minētajās jomā

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā

- nepieciešama regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, ja tas noteikts Saeimas Prezidija lēmumā

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju

- vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis)

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- datorprasmes amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

Galvenie pienākumi:

- instalēt un konfigurēt noteiktu programmatūru

- veikt nepieciešamo attiecīgās programmatūras atjaunināšanu

- diagnosticēt attiecīgās programmatūras lietošanas problēmas

- novērst attiecīgās programmatūras lietošanas problēmas

- novērt nesankcionētās programmatūras lietošanu

- veikt esošās programmatūras inventarizāciju

- izvērtēt, uzstādīt un konfigurēt lietojumprogrammatūras prasību atbilstību

- izvērtēt operētājsistēmu atbilstību vajadzībām, uzstādīt, nomainīt un konfigurēt operētājsistēmas atbilstoši tehniskajiem parametriem

- lietot programmēšanas rīkus skriptu rakstīšanai

- darba procesā ievērot informācijas sistēmas drošības, kā arī datu aizsardzības prasības

- piedalīties struktūrvienības budžeta plāna izstrādē un tā izlietojuma kontrolē attiecībā uz amata kompetencē esošo funkciju izpildi

- izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata atbildības jomā

- aizvietot citu informācijas sistēmas administratoru viņa prombūtnes laikā

- izpildīt Saeimas Prezidija lēmumos un citos Saeimas darba kārtību reglamentējošajos dokumentos (nolikumi, noteikumi, instrukcijas, rīkojumi) ietvertās prasības

- izpildīt citus tiešā vadītāja uzdotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2304 līdz 3292 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā1), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 22. novembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087361.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

_____________________________________________

1 https://europass.cedefop.europa.eu/lv/documents/Curriculum-vitae/templates-instructions


OP 2024/224.AKK7

Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas biroja izsludinātajā konkursā uz jūras negadījumu un incidentu izmeklētāja ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) izvirzāmās prasības pretendentiem, kā arī cita nepieciešama informācija sludinājuma tekstam

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- darbam nepieciešamas apmācības un profesionālās attīstības iespējas kvalifikācijas celšanas kursos ārzemēs

- mēnešalgu, sākot no 2200 eiro līdz 2800 eiro pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai

- piemaksu par risku, papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu (pēc 6 nostrādātiem mēnešiem)

- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- izmeklēt jūras negadījumus un incidentus saskaņā ar normatīvajiem tiesību aktiem jūras negadījumu un incidentu izmeklēšanas jomā:

* veikt jūras negadījumu un incidentu izmeklēšanu saskaņā ar nacionālajiem un starptautiskajiem normatīvajiem aktiem jūras negadījumu izmeklēšanas jomā

* veikt jūras negadījumu un incidentu cēloņu analīzi, izstrādāt ieteikumus un preventīvus pasākumus jūras negadījumu un incidentu novēršanai nodaļas vadītāja vadībā

* apkopot un analizēt izmeklēšanā veikto ekspertīžu rezultātus

* strādāt sarežģītos un saspringtos apstākļos, būt pastāvīgā gatavībā (24/7) nekavējoties izbraukt uz notikuma vietu un uzsākt notikušā jūras negadījuma vai incidenta izmeklēšanu

* sagatavot (latviešu un angļu valodā) izmeklēšanas nobeiguma ziņojumu, saskaņā ar normatīvajiem tiesību aktiem jūras negadījumu un incidentu izmeklēšanas jomā

* izstrādāt drošības rekomendācijas, lai novērstu negadījumu un incidentu atkārtošanos nākotnē

- sekot rekomendāciju ieviešanas gaitai, lai uzlabotu turpmāko rekomendāciju izstrādi.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība jūrniecības jomā

- darba pieredze jūrniecības jomā vai ar to saistītā specialitātē

- jūras pieredze uz kuģa, kuģa vadītāju vai kuģa mehāniķu/elektromehāniķu amatos tiks uzskatīta par priekšrocību, bet to var aizstāt ar atbilstošu pieredzi transporta jomā

- zināšanas kuģu ekspluatācijā tiks uzskatītas par priekšrocību

- atbilstība IMO 2007. gada 29. novembra rezolūcijā par obligāto IMO instrumentu ieviešanas kodeksu noteiktajām prasībām

- spēja savākt, dokumentēt un saglabāt pierādījumus, atpazīt un analizēt derīgus pierādījumus, savas kompetences ietvaros sadarboties ar iesaistītām institūcijām

- prasme strādāt ar mūsdienu komunikāciju un informācijas līdzekļiem, lietot modernās informācijas iegūšanas, apstrādes un sistematizēšanas tehnoloģijas, sagatavot un sniegt prezentācijas, brīvi pārvaldīt datorprogrammas Microsoft Word, Excel, Power Point un speciālās izmeklēšanas programmas, lai varētu pielietot visas video, foto iekārtas, foto printeri, skeneri, GPS un citas izmeklēšanai nepieciešamās iekārtas

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- taktiskums saskarsmē ar dažādiem cilvēkiem, kas ir guvuši traumatisku pieredzi kuģa negadījumā

- analītiskā domāšana

- teicamas valsts valodas un ļoti labas angļu valodas (ne sliktāk kā B2 līmenī) zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pretendentiem līdz 2024. gada 10. decembrim elektroniski nosūtīt motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu atbilstoši Eiropas CV standartiem) (Europass CV veidlapa atrodama http://europass.cedefop.europa.eu/lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. E-pasta adrese: madara.kalke-kaleja@taiib.gov.lv. Adrese: Rīga, Brīvības iela 58. Tālr. uzziņām 67288140.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu. Informāciju par personas datu apstrādi Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojā var iegūt tīmekļa vietnes www.taiib.gov.lv sadaļā Privātuma politika.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)