Laidiens: 08.03.2024., Nr. 49

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/49.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Projektu vadības nodaļas vecākā/-ās projektu vadītāja/-as amata konkurss (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- koordinēt un organizēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" projektu iesniegumu izstrādi, iesniegšanu un projektu ieviešanu atbilstoši finansējuma devēja prasībām

- organizēt un veikt iepirkuma dokumentācijas izstrādi ar projektu ieviešanu saistītajām aktivitātēm, koordinēt un uzraudzīt pakalpojumu izpildi atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem

- apkopot informāciju par investīciju projektiem, kuros iesaistās pašvaldība vai tās institūcijas, un to ieviešanas gaitu

- uzturēt un aktualizēt pašvaldības sagatavoto projektu datu bāzi

- kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstītības plānošanas dokumentu izstrādē

- sniegt informāciju par projektu administratīvās ieviešanas efektivitātes rādītājiem

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība

- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze ES fondu līdzfinansēto projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze līdzvērtīgas jomas amatā pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē

- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību

- prasmes darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2)

Pieteikuma dokumenti:

1) dzīves, iepriekšējā darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV);

2) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 formāta lapu;

3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda

iesniedzami līdz 2024. gada 22. martam (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Projektu vadības nodaļas vecākā projektu vadītāja amata konkursam" vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 63005498.

Amats klasificēts 39.1. amata saimes IVA līmenī (11. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1665,00 euro, profesijas klasifikatora kods 2422 01.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/49.AKK2

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Audita departamenta auditora/-es amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt auditus Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādēs un pašvaldības kapitālsabiedrībās, kapitālsabiedrībās ar pašvaldības kapitāla daļu saskaņā ar apstiprināto auditu gada plānu

- sagatavot novērtējumus par auditējamo sistēmu darbības atbilstību normatīvajiem aktiem, finanšu uzskaites un citas informācijas pietiekamību un ticamību, resursu lietderīgu izmantošanu un iekšējās kontroles darbības efektivitāti

- apkopot auditu rezultātus un sniegt ieteikumus auditējamo vienību darbības uzlabošanai un konstatēto neatbilstību novēršanai

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs

- par priekšrocību tiks uzskatīta profesionālā darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs ekonomikas, finanšu vai jurisprudences jomā ilgāka par vienu gadu

- tiesiskā regulējuma pārzināšana pašvaldības darbības jomā t.sk., izpratne par grāmatvedības uzskaites un finanšu vadības jautājumiem

- labas digitālās prasmes datu apstrādē un analīzē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;

2) dzīves un iepriekšējās darba, un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV);

3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami līdz 2024. gada 22. martam (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Audita departamenta auditora amata konkursam" vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 63005498.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2411 05, 18. amata saime III līmenis, 11. mēnešalgu grupa, ar mēnešalgu 1665,00 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/49.AKK3

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Lietvedības nodaļas sekretāra/-es amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku):

Galvenie pienākumi:

- reģistrēt saņemtos un nosūtāmos dokumentus

- nodrošināt dokumentu un informācijas apriti

- veikt tehniskos rakstīšanas, kopēšanas un skenēšanas darbus

- koordinēt un kārtot jautājumus saistītus ar apmeklētāju pieņemšanu

- organizēt viesu uzņemšanu un lietišķās tikšanās

Prasības pretendentam/ei:

- augstākā vai profesionālā vidējā izglītība

- pieredze lietvedības jomā ne mazāk kā viens gads

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, MS Word, MS Excel

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)

Pieteikuma dokumenti:

1) motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu;

2) dzīves, darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV);

3) izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami līdz 2024. gada 22. martam (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Lietvedības nodaļas sekretāra amata konkursam" vai jānosūta elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 63005498.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 4120 01, 20. 3. amata saime, IVA līmenis, 9. mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1238,00 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/49.AKK4

Vidzemes augstskola, reģ. Nr. LV90001342592, izsludina konkursu uz vakanto amatu Vidzemes augstskolas Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā - pētnieks, 1 vieta; zinātnes nozare: Ekonomika un uzņēmējdarbība, apakšnozare - Statistika

Uz pētnieka amatu var pretendēt persona ar doktora grādu, kuram ir zinātniskās publikācijas un/vai patenti un kura patstāvīgi spēj veikt zinātnisko darbu (saskaņā ar "Nolikums par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Vidzemes Augstskolā").

Pretendentiem uz vakanto amatu viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz institūta direktoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko darbu saraksts, CV ar iekļautu informāciju par dalību/vadību pētnieciskos projektos un angļu valodas zināšanu līmeni. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei: 222. kabinets, Tērbatas iela 10, Valmiera, LV-4202, vai pa e-pastu: agrita.somase@va.lv ar norādi "Konkurss uz zinātnisko amatu"; tālr. 26442256.

Samaksa: pētniekam 7,02-42,12 EUR/h atbilstoši konkrētajam veiktajam darbam.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)