Laidiens: 28.03.2024., Nr. 63
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/63.AKK1
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
amata kandidātu atlasi uz SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa
amata vietu
Valdes locekļa galvenie pienākumi:
1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.
2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko
un finanšu vadību.
3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri
ietilpst valdes kompetencē.
4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un apstiprinātajās
nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību
reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.
Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:
1. Stratēģiskais redzējums.
2. Lēmumu pieņemšana un atbildība.
3. Darbinieku motivēšana un attīstīšana.
4. Orientācija uz attīstību.
Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:
1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu
valdes locekļa uzdevumus SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa amatā.
2. Vismaz triju gadu darba pieredze valdes locekļa amatā vai tam līdzvērtīgā
vadošā amatā.
2.1. par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:
2.1.1. vides pārvaldības uzņēmuma vadītājs vai to struktūrvienības vadītājs;
2.1.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītājs.
3. Pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību.
4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas zināšanas valdes
locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.
5. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.
6. Spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
7. Spēja motivēt un attīstīt darbiniekus.
8. Spēja orientēties uz attīstību.
9. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.
10. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
Valdes locekļa amata kandidātam
lūdzam iesniegt šādus dokumentus un informāciju:
1. Motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī
apliecinājumu, ka:
1.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir
noņemta vai dzēsta;
1.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav
atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību;
1.3. attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;
1.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa
datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi
politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;
1.5. kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus,
novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes
locekļa amatā.
2. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta
ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
4. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts
valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot
personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu
valodā).
5. Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par SIA "Zemgales
EKO" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un
priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses).
6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
(piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).
7. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:
1) elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu
noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv vai E-adresi;
2) slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "Zemgales
EKO" valdes locekļa amatu" Jelgavas valstspilsētas
pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba
laikos: P. 9.00 -19.00, O., T., C. 8.00-17.00, P. 8.00-14.30.
Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2024.
gada 19. aprīlis līdz plkst. 14.30.
Informācija:
SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu
valdē ir 3275 euro (pirms nodokļu
nomaksas).
Nominācijas komisijas sastāvs:
1. Komisijas priekšsēdētāja - Līga Daugaviete, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības izpilddirektores vietniece;
2. Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Iveta Potapova,
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes
"Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja vietniece,
Juridiskās nodaļas vadītāja;
3. Komisijas locekļi:
3.1. Jurijs Strods - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu
programmā;
3.2. Vilis Ļevčenoks - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā
pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Galvenais
speciālists projektu īstenošanas jautājumos;
3.3. Sigita Beļaka - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Pašvaldības īpašumu
departamenta vadītāja;
3.4. Dace Ēbere - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta
Personāla vadītāja;
3.5. Hardijs Verbelis - Dienvidrietumu reģionālās
vides pārvaldes direktors.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.
Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē
sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem -
"Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2024/63.AKK2
Precizējot iepriekš
publicēto
Rīgas Menedžmenta Koledža", reģ. Nr.
50203022521, precizē oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" 2024.
gada 22. marta, laidiena Nr. 59, OP 2024/59.AKK2, paziņojumu.
Rīgas Menedžmenta Koledža", reģ. Nr.50203022521,
izsludina atklātu konkursu uz LEKTORU / VIESLEKTORU amatiem šādiem studiju
kursiem:
- Tūrisma pakalpojumu rezervēšanas sistēmas
- Ilgtspējīga un atbildīga tūrisma organizēšana
- Tūrisma pakalpojumu piedāvājuma izstrāde
- Starptautiskā tūrisma pakalpojumu plānošana
- Tūrisma pakalpojumu pārdošanas veicināšana
- Tūrisma uzņēmumu tirgvedība
- Klientu pieredzes vadība
- Tiesiskās normas un darba tiesības
- Lietišķā saskarsme un profesionālā ētika
- Lietišķās pētniecības metodes un statistikas pamati
Ievērojot nepieciešamību apgūt praktiskas iemaņas un zināšanas, profesionālo
studiju programmu profila priekšmetos LEKTORA/VIESLEKTORA amatu var ieņemt
persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam
priekšmetam atbilstošs pietiekams praktiskā darba stāžs - vismaz piecu gadu
praktiskā darba stāžs tūrisma vai viesmīlības nozarē, no kuriem vismaz divi
gadi ir nostrādāti vadošā amatā un kas spēj patstāvīgi lasīt lekciju kursus,
vadīt praktiskās nodarbības un seminārus, vadīt studējošo kvalifikācijas
darbus, veikt pētniecības darbu.
Darba samaksa lektora amatam no EUR 10,00 līdz 12,50 bruto stundā atkarībā
no pretendenta kvalifikācijas.
Jāiesniedz šādi dokumenti:
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos
grādus,
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba - CV Europass
formātā, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu
laikā, citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumentus lūdzam iesūtīt elektroniski uz: info@managementcollege.eu līdz
20.04.2024.
OP 2024/63.AKK3
Rīgas Menedžmenta koledža", reģ.
Nr.50203022521, izsludina atklātu konkursu uz DOCENTU / VIESDOCENTU amatiem šādiem
studiju kursiem:
- Personālvadības pamati
- Tūrisma uzņēmumu tirgvedība
- Tūrisma produkta piedāvājuma izstrāde
- Starptautiskā tūrisma piegādes ķēdes
Ievērojot nepieciešamību apgūt praktiskas iemaņas un zināšanas, profesionālo
studiju programmu profila priekšmetos DOCENTU / VIESDOCENTU amatu var ieņemt
persona ar augstāko izglītību ar vai bez zinātniskā grāda, ja tai ir
pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz septiņu gadu praktiskā darba
stāžs. Akadēmiskā darba pieredze un vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba
pieredze, no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā. Sagatavoti studiju
kursa (-u) metodiskie materiāli. Svešvalodu zināšanas un prasme pielietot tās
akadēmiskajā un pētnieciskajā darbā. Vismaz trīs publicēti raksti pēdējo sešu
gadu laikā. Uzstāšanās starptautiskās konferencēs (vismaz vienu reizi gadā).
Līdzdalība projektos.
Darba samaksa lektora amatam no EUR 15,00 līdz 16,50 bruto/stundā atkarībā
no pretendenta kvalifikācijas.
Jāiesniedz šādi dokumenti:
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos
grādus,
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba - CV Europass
formātā, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu
laikā, citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumentus lūdzam iesūtīt elektroniski uz: info@managementcollege.eu līdz
20.04.2024.
OP 2024/63.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālā
opera un balets" valdes locekļu amatu (3 amatu vietas)
Valdes locekļu amatu (3 amata vietas) kandidātiem/-ēm
nepieciešamās zināšanas, pieredze un kompetences:
Valdes loceklis (mākslinieciskajos jautājumos; nodrošina arī valdes
priekšsēdētāja kompetenci) (1 amats):
Atbildības jomas: kultūras
vadība un mākslinieciskā plānošana, īstenot māksliniecisko un kultūrizglītojošo darbību, nodrošināt līdzsvarotu operas un
baleta žanra attīstību, kā arī plānot perspektīvo un sezonas repertuāru.
Obligātās prasības:
- nevainojama reputācija
akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izņemot
pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)
- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā (lūdzam norādīt CV pie
attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas
- pieredze mākslinieciskās vadības un plānošanas jautājumos
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves
mākslu
- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību
- zināšanas un izpratne par māksliniecisko un kultūrizglītojošo
darbību īstenošanu
- zināšanas un izpratne par operas un baleta žanra attīstību
- zināšanas un izpratne par repertuāra plānošanu
- zināšanas par laikmetīgās operas un mūzikas teātra procesiem, organizācijām
un pārstāvjiem valsts un nevalstiskajā sektorā Latvijā, Baltijā un Eiropā.
Atbilstības prasības:
- atbilstība un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta
ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus,
8. un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas
ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta
situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā
- atbilstība un piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem
ierobežojumiem
- ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.
Valdes loceklis (administratīvajos jautājumos) (1 amats):
Atbildības jomas: administratīvā
vadība, organizēt Nacionālās operas darbībai nepieciešamo tehnisko un
tehnoloģisko nodrošinājumu, kā arī apsaimnieko tās īpašumā, valdījumā un
lietošanā esošo mantu, organizē Nacionālās operas administratīvo darbību, tai
skaitā cilvēkresursu un dokumentu pārvaldīšanu, statistisko datu apkopošanu un
analīzi, nosaka Nacionālās operas struktūru, amatu sarakstu un darbinieku
atalgojumu, ievērojot Latvijas Nacionālās operas un balets likuma 8.panta
otrajā daļā noteikto.
Obligātās prasības:
- nevainojama reputācija
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)
- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā (lūdzam norādīt CV pie
attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas
- pieredze stratēģiskās vadības, korporatīvās pārvaldības vai
administratīvās vadības jautājumos
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves
mākslu
- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību
- zināšanas un izpratne par iepirkuma procesiem
- zināšanas un izpratne par saimniecisko vadību
- zināšanas un izpratne par personāla vadību un krīžu (pārmaiņu) vadību
- zināšanas un izpratne par mārketinga vadību.
Atbilstības prasības:
- atbilstība un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā
noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus, 8. un 8.1 pantā
noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību
un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts
valdes locekļa amatā
- atbilstība un piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem
ierobežojumiem
- ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.
Valdes loceklis (finanšu jautājumos) (1 amats):
Atbildības jomas: finanšu
vadība, plānot finanšu un saimniecisko darbību atbilstoši Nacionālās
operas budžetam, nodrošināt, lai Nacionālās operas finanšu līdzekļi, tai skaitā
Nacionālajai operai piešķirtie valsts budžeta līdzekļi, tiktu izlietoti, bet
Nacionālās operas manta izmantota likumīgi, ekonomiski un mērķtiecīgi.
Obligātās prasības:
- nevainojama reputācija
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)
- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā (lūdzam norādīt CV pie
attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas
- pieredze finanšu vadības, administratīvās vadības vai juridiskā atbalsta
jautājumos
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves
mākslu
- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību
- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem, uzņēmuma vadību,
tostarp risku vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu
- zināšanas un izpratne par iepirkuma procesiem
- zināšanas un izpratne par mārketinga jomu.
Atbilstības prasības:
- atbilstība un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta
ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus,
8. un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas
ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta
situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā
- atbilstība un piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem
ierobežojumiem
- ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.
Valdes locekļu amata pretendentiem tiks novērtētas Ministru kabineta
noteikumos Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība
kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai
publiskai personai" paredzētās kompetences, no kurām būtiskākās noteiktas:
- komandas vadīšana (būtiskā kompetence)
- stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence)
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- lēmumu pieņemšana un atbildība.
Konkursā nevar piedalīties personas, uz kurām attiecas Publiskas personas
kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajā daļā
noteiktie valdes locekļa amata pretendentiem izvirzītie nosacījumi, kas liedz
ieņemt valdes locekļa amatu.
Pretendents var pieteikties tikai uz vienu valdes locekļa amatu.
Pieteikumu konkursam var iesniegt
līdz 2024. gada 26. aprīlim (ieskaitot) elektroniska dokumenta
veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu
saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot
uz Kultūras ministrijas oficiālo elektronisko adresi (e-adresi):
DEFAULT@90000042963 vai elektroniskā pasta adresi: vakances@km.gov.lv ar norādi
"Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Latvijas Nacionālā opera un balets" valdes locekļa amatu".
Pretendentiem/-ēm
lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- pretendenta pieteikuma anketu, tostarp valdes locekļa amata pretendenta
apliecinājumu un piekrišanu amata pretendenta pieteikumā un dzīves gājuma
aprakstā norādīto datu apstrādei (pieejama Kultūras ministrijas tīmekļvietnē
www.km.gov.lv sadaļā Vakances)
- parakstītu dzīves gājuma aprakstu (Curriculum
Vitae) latviešu valodā (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv))
- izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments
vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par
to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- pretendenta izstrādātu Latvijas Nacionālās operas un baleta iepriekšējās
darbības par pēdējiem 10 (desmit) gadiem izvērtējumu
un turpmākās darbības attīstības piedāvājumu, kurā norādīti tā īstenošanas
veidi un līdzekļi (teksta apjoms - 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas)
(informācija par Latvijas Nacionālās operas un baleta darbību
pieejama https://www.opera.lv/lv/par-mums/parskati-un-finansu-raditaji/darbibas-parskats/)
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.
Mēneša atlīdzība (bruto): no
7047,00 līdz 7830,00 EUR (Saskaņā
ar Ministru kabineta 2020. gada
4. februāra noteikumu Nr. 63 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo
apmēru").
Tālrunis uzziņām 25784750.
Kultūras ministrija informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta
konkursa ietvaros. Pretendentu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras
ministrija.