Laidiens: 04.04.2024., Nr. 66
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/66.AKK1
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības,
kultūras un sporta departaments (reģ. Nr.
90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas valstspilsētas
pašvaldības izglītības iestāžu vadītāju amatiem:
- Rīgas 85. pamatskolas direktors/-e (Rīga, Purvciema iela 23a)
- Mežciema pamatskolas direktors/-e (Rīga, Hipokrāta iela 31)
- Rīgas Igauņu pamatskolas direktors/-e (Rīga, Atgāzenes iela 26)
- Rīgas Natālijas Draudziņas vidusskolas direktors/-e (Rīga, Bruņinieku iela
24a)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība atbilstoši Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā
- ne mazāk kā divu gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību uzskatot pieredzi vispārējās izglītības
iestādes vadības darbā
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā, vēl citas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas izglītības kvalitātes vadības, iestāžu finansēšanas un budžeta
plānošanas jautājumos
- zināšanas par izglītības iestāžu darbību reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem, valsts un pašvaldības izglītības attīstības prioritātēm
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un strādāt komandā
- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme publiski
paust savu un iestādes viedokli
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām.
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par attiecīgās iestādes attīstības virzieniem, svarīgākās prioritātes un
priekšlikumi to īstenošanai (līdz divām A4 lapām datorrakstā), apliecinājumu,
ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības
likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma
pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2024. gada 22. aprīlim (ieskaitot) ar
norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt,
nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: iksd@riga.lv vai oficiālo elektronisko
adresi, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vienā EDOC formāta pakotnē, kuras izmērs nedrīkst pārsniegt 25 MB, vai nosūtot
pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi
Klientu apkalpošanas centrā Krišjāņa Valdemāra ielā 5, Rīgā. Konkursa nolikums
pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67181306.
Rīgas 85.pamatskolas direktora amatalga EUR 2385.
Mežciema pamatskolas direktora amatalga EUR 2649.
Rīgas Igauņu pamatskolas direktora amatalga EUR 2221.
Rīgas Natālijas Draudziņas vidusskolas direktora amatalga EUR 2729.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas
pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības
Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga,
LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru
pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Sīkāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama
Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.
OP 2024/66.AKK2
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
amata kandidātu atlasi uz SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa amata
vietu
Valdes locekļa galvenie pienākumi:
1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.
2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko
un finanšu vadību.
3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri
ietilpst valdes kompetencē.
4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un apstiprinātajās
nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību
reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.
Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:
1) stratēģiskais redzējums;
2) lēmumu pieņemšana un atbildība;
3) darbinieku motivēšana un attīstīšana;
4) orientācija uz attīstību.
Valdes locekļa amata kandidātam
izvirzāmās prasības:
1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu
valdes locekļa uzdevumus SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa amatā.
2. Vismaz triju gadu darba pieredze valdes locekļa amatā vai tam līdzvērtīgā
vadošā amatā:
2.1. par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:
2.1.1. vides pārvaldības uzņēmuma vadītājs vai to struktūrvienības vadītājs;
2.1.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītājs.
3. Pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību.
4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas zināšanas valdes
locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.
5. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.
6. Spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
7. Spēja motivēt un attīstīt darbiniekus.
8. Spēja orientēties uz attīstību.
9. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.
10. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
Valdes locekļa amata kandidātam
lūdzam iesniegt šādus dokumentus un informāciju:
1. Motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī
apliecinājumu, ka:
1.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir
noņemta vai dzēsta;
1.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav
atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību;
1.3. attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;
1.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa
datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi
politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;
1.5. kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus,
novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes
locekļa amatā.
2. dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta
ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
4. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts
valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot
personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu
valodā).
5. Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par SIA "Zemgales
EKO" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un
priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses).
6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
(piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).
7. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:
- elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu
noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv vai E-adresi;
- slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "Zemgales EKO"
valdes locekļa amatu" Jelgavas valstspilsētas
pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba
laikos: P. 9.00 -19.00, O., T., C. 8.00-17.00, P. 8.00-14.30.
Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2024. gada 19. aprīlis līdz plkst. 14.30.
Nominācijas komisijas nolikumu un pretendentam aizpildāmos pielikumus
skatīt:
https://www.jelgava.lv/sludinajumi-vakances-noma/vakances/
Informācija:
SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu valdē
ir 3275 euro
(pirms nodokļu nomaksas).
Nominācijas komisijas sastāvs:
1. Komisijas priekšsēdētāja - Līga Daugaviete, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības izpilddirektores vietniece.
2. Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Iveta Potapova,
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes
"Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja vietniece,
Juridiskās nodaļas vadītāja.
3. Komisijas locekļi:
3.1. Jurijs Strods - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu
programmā;
3.2. Vilis Ļevčenoks - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā
pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Galvenais
speciālists projektu īstenošanas jautājumos;
3.3. Sigita Beļaka - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Pašvaldības īpašumu
departamenta vadītāja;
3.4. Dace Ēbere - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta
Personāla vadītāja;
3.5. Hardijs Verbelis - Dienvidrietumu reģionālās
vides pārvaldes direktors.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.
Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē
sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem -
"Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem)".
OP 2024/66.AKK3
Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - Studiju programmas
"Komercdarbības tiesiskais regulējums" direktors
Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas
īsteno īsa cikla profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās
specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības
iegūšanas.
Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo
izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika
studijās, kā arī e-studijās.
Pamatpienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt studiju programmas realizāciju un veikt
nepieciešamās izmaiņas izpildes laikā
- sagatavot dokumentus studiju programmas ikgadējai iekšējai novērtēšanai un
akreditācijai
- pārraudzīt studiju programmas izpildi un prakses organizācijas atbilstību
normatīvajiem dokumentiem
- organizēt un pārraudzīt noslēguma pārbaudījumu norisi
- sniegt informāciju studējošajiem par studiju programmas saturu un citiem
aktuāliem studiju jautājumiem
- piedalīties studiju programmas reklamēšanas un popularizēšanas aktivitātēs
- veicināt sadarbību ar citām iestādēm, organizācijām, uzņēmumiem
- pēc izvēles papildus iespējams docētāja darbs, vadot studiju kursus
atbilstošā zinātņu nozarē.
Prasības kandidātiem/-ēm:
- maģistra vai doktora grāds tiesību zinātnes
- darba pieredze nozarē un/vai izglītības sfērā
- izpratne par augstākās izglītības sistēmu un studiju procesa organizēšanu
- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- izcilas komunikācijas un vadības prasmes
- spēja efektīvi organizēt darbu un risināt problēmas.
Piedāvājam:
- darbavietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- apmācību darba pienākumu veikšanai
- iespēja strādāt attālināti
- elastīgs darba laiks
- ērtu darba vidi Rīgas centrā
- draudzīgus kolēģus.
Atalgojums, sākot no 800 eiro mēnesī. Nepilna slodze.
Atalgojuma piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču
atbilstību prasībām. Personāla attīstības sistēma ietver mācību un
starptautiskās mobilitātes iespējas, apmaksātu dalību semināros un konferencēs
u.c. ieguvumus.
Iesniedzamie dokumenti:
- Curriculum Vitae.
Pieprasītos dokumentus lūdzam 2 nedēļu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu:
vita.vezanova@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa
pastu: Skolas ielā 22, Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:
1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,
2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju
programmas koledžas direktori.
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi programmas direktora amata pretendents
ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža
informē, ka:
- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža,
kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,
- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna programmas direktora
apstiprināšanai amatā.