Laidiens: 23.04.2024., Nr. 79

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/79.AKK1

Banku augstskola, reģistrācijas kods 90000437699, izsludina konkursu uz amatu - vadošais pētnieks

Sociālās zinātnes - Ekonomika un uzņēmējdarbība, 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- persona ar doktora zinātnisko grādu, kurai ir pieredze zinātnisko publikāciju sagatavošanā, ko apliecina zinātniskās publikācijas Banku augstskolas stratēģiskās specializācijas pētniecības jomās

- vismaz 3 gadu pieredze zinātniskajā un akadēmiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Darba samaksa 25 eiro stundā tiek piešķirta no zinātnes bāzes finansējuma, atbilstoši aprēķinātajai darba slodzei.

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formāts), kurā norādīta zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze un izglītību apliecinošus dokumentus līdz 2. maijam sūtīt uz e-pastu personals@ba.lv.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāti Banku augstskolā šī atlases konkursa norisei.


OP 2024/79.AKK2

Banku augstskola, reģistrācijas kods 90000437699, izsludina konkursu uz amatu - lektors

Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora vai maģistra grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda ar pasniedzamajam priekšmetam atbilstošu vismaz 5 gadu praktiskā darba stāžu

- pieredze darbā ar auditoriju

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Amata mēneša samaksa noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija noteikumiem Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi".

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze un izglītību apliecinošus dokumentus līdz 2. maijam sūtīt uz e-pastu personals@ba.lv ar norādi "Amatu konkursam".

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāti Banku augstskolā šī atlases konkursa norisei.


OP 2024/79.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja (-s) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vēlama iepriekšēja darba pieredze starptautiskos informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektos

- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas valsts pārvaldes, budžeta plānošanas un publisko iepirkumu jomā

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošās struktūrvienības sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt struktūrvienības atbildībā esošo funkciju izpildi un attīstību

- plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības personāla darbu un veicināt darbinieku attīstību

- nodrošināt atbalstu Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības stratēģijas izstrādē un nodrošināt tās īstenošanu

- plānot un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus un nodrošināt apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu īstenošanu Saeimas procesu digitalizācijai un modernizācijai

- nodrošināt Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības un pilnveidošanas procesus

- nodrošināt struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamā budžeta plānošanu un piešķirtā budžeta izlietojuma kontroli

- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas, iekšējo normatīvo aktu un procesu izstrādi un aktualizēšanu

- plānot struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamos iepirkumus, nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādi un struktūrvienības pārstāvību iepirkumu komisijās

- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai noslēgto pakalpojumu un piegāžu līgumu izpildes kontroli, kā arī ar to saistīto problēmjautājumu risināšanu

- sniegt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- atbilstoši amata kompetencei pārstāvēt Saeimu citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3419 līdz 5000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumentus

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā par pārvaldības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes);

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 3. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/79.AKK4

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetences jomā

- dalību starpministriju (starpinstitūciju) saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta sēdē

- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036961.

Piesakies līdz 6. maijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.


OP 2024/79.AKK5

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA UZŅĒMUMU REĢISTRA UN MAKSĀTNESPĒJAS POLITIKAS NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- izstrādāt tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektus maksātnespējas jomā vai saistībā ar Uzņēmumu reģistra un sankciju jautājumiem

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā attiecīgajā jomā

- sagatavot viedokli par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem nodaļas kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai pašvaldību iestādēm, kā arī sadarbības partneriem par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu vai tiesībaizsardzības iestāžu sistēmā

- zināšanas par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un virzību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- analītiskā domāšana, iniciatīva, ētiskums un patstāvība

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā un iespēju strādāt daļēji attālināti

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- elastīgu darba laiku

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot procesu, risku un kvalitātes vadības spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu nodaļas kompetencē esošo nozaru pilnveidošanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Ja vēlies saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67046134.

Piesakies līdz 6. maijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)