Laidiens: 23.04.2024., Nr. 79
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/79.AKK1
Banku augstskola, reģistrācijas kods 90000437699, izsludina konkursu uz
amatu - vadošais pētnieks
Sociālās zinātnes - Ekonomika un uzņēmējdarbība, 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- persona ar doktora zinātnisko grādu, kurai ir pieredze zinātnisko
publikāciju sagatavošanā, ko apliecina zinātniskās publikācijas Banku
augstskolas stratēģiskās specializācijas pētniecības jomās
- vismaz 3 gadu pieredze zinātniskajā un akadēmiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Darba samaksa 25 eiro stundā tiek piešķirta no zinātnes bāzes finansējuma,
atbilstoši aprēķinātajai darba slodzei.
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass formāts), kurā
norādīta zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze un izglītību apliecinošus
dokumentus līdz 2. maijam sūtīt uz e-pastu personals@ba.lv.
Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāti Banku
augstskolā šī atlases konkursa norisei.
OP 2024/79.AKK2
Banku augstskola, reģistrācijas kods 90000437699, izsludina konkursu uz
amatu - lektors
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē
- 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora vai maģistra grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez
zinātniskā grāda ar pasniedzamajam priekšmetam atbilstošu vismaz 5 gadu
praktiskā darba stāžu
- pieredze darbā ar auditoriju
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Amata mēneša samaksa noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija
noteikumiem Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi".
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta
zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze un izglītību apliecinošus dokumentus
līdz 2. maijam sūtīt uz e-pastu personals@ba.lv ar norādi "Amatu
konkursam".
Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personu dati tiks apstrādāti
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāti Banku
augstskolā šī atlases konkursa norisei.
OP 2024/79.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja (-s) (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju,
datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vēlama iepriekšēja darba pieredze starptautiskos informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju projektos
- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze
- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to
drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas valsts pārvaldes, budžeta plānošanas un publisko iepirkumu jomā
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt
pakļautībā esošās struktūrvienības sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un
juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un
uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt struktūrvienības atbildībā esošo funkciju izpildi un attīstību
- plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības personāla darbu un
veicināt darbinieku attīstību
- nodrošināt atbalstu Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
attīstības stratēģijas izstrādē un nodrošināt tās īstenošanu
- plānot un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus un nodrošināt apjomīgu
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu īstenošanu
Saeimas procesu digitalizācijai un modernizācijai
- nodrošināt Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības
un pilnveidošanas procesus
- nodrošināt struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamā budžeta
plānošanu un piešķirtā budžeta izlietojuma kontroli
- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas,
iekšējo normatīvo aktu un procesu izstrādi un aktualizēšanu
- plānot struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamos iepirkumus,
nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādi un struktūrvienības
pārstāvību iepirkumu komisijās
- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai noslēgto pakalpojumu un
piegāžu līgumu izpildes kontroli, kā arī ar to saistīto problēmjautājumu
risināšanu
- sniegt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un
metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un
pilnveidošanas procesā
- atbilstoši amata kompetencei pārstāvēt Saeimu citās institūcijās un
organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 3419 līdz 5000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumentus
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā
un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu
valodā);
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā par pārvaldības principiem,
drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par
divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 3. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt
elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot
Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot
tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2024/79.AKK4
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem
tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem departamenta kompetences jomā
- dalību starpministriju (starpinstitūciju)
saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli
Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta
sēdē
- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju
rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību,
administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas
Savienības tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036961.
Piesakies līdz 6. maijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.
OP 2024/79.AKK5
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA UZŅĒMUMU REĢISTRA UN
MAKSĀTNESPĒJAS POLITIKAS NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- izstrādāt tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektus maksātnespējas jomā vai saistībā ar Uzņēmumu reģistra un
sankciju jautājumiem
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā
attiecīgajā jomā
- sagatavot viedokli par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu
institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem nodaļas kompetences ietvaros
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm, kā arī sadarbības partneriem par nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu vai tiesībaizsardzības
iestāžu sistēmā
- zināšanas par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un
virzību
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- analītiskā domāšana, iniciatīva, ētiskums un patstāvība
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā un iespēju strādāt daļēji attālināti
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- elastīgu darba laiku
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot procesu, risku un kvalitātes vadības spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu nodaļas kompetencē esošo nozaru pilnveidošanā
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Ja vēlies saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem,
lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67046134.
Piesakies līdz 6. maijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.