Laidiens: 03.05.2024., Nr. 86
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/86.AKK1
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla
vadības un attīstības nodaļas vadītāja vietnieks (-ce)
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentam (-ei):
- maģistra grāds sociālajās zinātnēs (vēlams personāla vadībā), periodiska
zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- vismaz piecu gadu iepriekšējā darba pieredze personāla vadības jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības pieredze
- iepriekšējā pieredze personāla vadības un iekšējās komunikācijas
stratēģiju izstrādē un to ieviešanās procesā
- teicamas zināšanas personāla vadības un attīstības, kā arī iekšējās
komunikācijas jomā
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības
sistēmu, fizisko personu datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu
normatīvo regulējumu, prasme piemērot amata kompetencē esošo atbildības jomu
reglamentējošos normatīvos aktus
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla
vadības un personas datu aizsardzības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt
operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par struktūrvienības
kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, orientācijas uz attīstību, spēja pastāvīgi plānot un
organizēt darbu un organizēt komandas darbu
- teicamas vadības, komunikācijas, savstarpējās saskarsmes un sadarbības
prasmes
- darbam nepieciešamās datorprasmes (MS Office,
amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, e-pasts, interneta
pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- sniegt atbalstu struktūrvienības darba vadīšanā, organizēšanā,
koordinēšanā un kontrolē, budžeta pieprasījumu izstrādē un piešķirtā budžeta
izpildes kontrolē. Aizvietot struktūrvienības vadītāju viņa prombūtnes laikā
- nodrošināt noteiktu personāla vadības jomu attīstības plānošanu un
īstenošanu
- sniegt atbalstu Saeimas personāla politikas plānošanas un cilvēkresursu
attīstības dokumentu projektu izstrādes procesā, kā arī struktūrvienības
pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu izstrādē un aktualizēšanā
- sadarbībā ar citām līdzatbildīgajām struktūrvienībām izstrādāt Saeimas
struktūrvienību iekšējās komunikācijas un pārmaiņu vadības attīstības
stratēģiskos dokumentus, amata kompetences ietvaros nodrošināt to īstenošanu
- kārtot darba tiesiskos jautājumus noteiktam Saeimas struktūrvienību
darbinieku lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem
- sniegt atbalstu informatīvu pasākumu, kā arī Saeimas deputātu un
darbinieku aptauju organizēšanā un koordinēšanā par kompetencē esošiem
jautājumiem
- nodrošināt noteiktu ikmēneša pārskatu iesniegšanu saskaņā ar spēkā esošo
normatīvo regulējumu
- sniegt atbalstu personāla vadības procesos izmantojamo personāla vadības
sistēmu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā
- veikt datu apkopošanu un analīzi, sagatavot atzinumu, skaidrojumu, vēstuļu
un citu personāla vadības dokumentu projektus par struktūrvienības kompetencē
esošiem jautājumiem
- pārstāvēt struktūrvienību amata kompetences ietvaros
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 2856 līdz 4000 euro)
atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu
motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi
personāla vadības un iekšējās komunikācijas attīstības jomā, un ietvertu
apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.
panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju
pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izvērsts apraksts par kandidāta trim nozīmīgākajiem sasniegumiem personāla
vadības un iekšējās komunikācijas jomas attīstībā un pilnveidošanā, veicot
amata pienākumus (turpmāk - Konceptuālais dokuments) (apjoms - ne garāks par
divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 14. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot
Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot
tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2024/86.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas
būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku
īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām
tālākai rīcībai
- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli
- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem
gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu
personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas
kompetences ietvaros
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru
reģistrā
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem
gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas,
kura iegūta pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot
koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
- iespēju daļēji strādāt attālināti
Aicinām tevi līdz š.g. 17. maijam nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Būvniecības kontroles departamenta
Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/86.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas
vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa amatu (1 amata vieta
uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nodaļas un tajā nodarbināto darbu plānošanā, organizēšanā un
uzraudzībā
- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildi
elektroenerģijas tirgus uzraudzības un attīstības, elektroenerģijas ražošanas
uzsākšanas un jaunu elektroenerģijas ražošanas iekārtu ieviešanas vai ražošanas
jaudu palielināšanas jomā
- nodrošināt valsts atbalsta mehānisma elektroenerģijas ražošanai no
atjaunojamiem energoresursiem vai koģenerācijā nosacījumu uzraudzību, kontroli
un atbalstu
- nodrošināt no valsts budžeta izmaksājamo kompensāciju par energoresursu
cenu pieaugumu administrēšanu un pārbaudi
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā
procesa iestādē pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š. g. 17. maijam nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.
Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un
energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas vadītāja
vietnieka/-ces amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.