Laidiens: 03.05.2024., Nr. 86

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/86.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla vadības un attīstības nodaļas vadītāja vietnieks (-ce) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentam (-ei):

- maģistra grāds sociālajās zinātnēs (vēlams personāla vadībā), periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- vismaz piecu gadu iepriekšējā darba pieredze personāla vadības jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības pieredze

- iepriekšējā pieredze personāla vadības un iekšējās komunikācijas stratēģiju izstrādē un to ieviešanās procesā

- teicamas zināšanas personāla vadības un attīstības, kā arī iekšējās komunikācijas jomā

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, fizisko personu datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme piemērot amata kompetencē esošo atbildības jomu reglamentējošos normatīvos aktus

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības un personas datu aizsardzības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par struktūrvienības kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, orientācijas uz attīstību, spēja pastāvīgi plānot un organizēt darbu un organizēt komandas darbu

- teicamas vadības, komunikācijas, savstarpējās saskarsmes un sadarbības prasmes

- darbam nepieciešamās datorprasmes (MS Office, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu struktūrvienības darba vadīšanā, organizēšanā, koordinēšanā un kontrolē, budžeta pieprasījumu izstrādē un piešķirtā budžeta izpildes kontrolē. Aizvietot struktūrvienības vadītāju viņa prombūtnes laikā

- nodrošināt noteiktu personāla vadības jomu attīstības plānošanu un īstenošanu

- sniegt atbalstu Saeimas personāla politikas plānošanas un cilvēkresursu attīstības dokumentu projektu izstrādes procesā, kā arī struktūrvienības pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu izstrādē un aktualizēšanā

- sadarbībā ar citām līdzatbildīgajām struktūrvienībām izstrādāt Saeimas struktūrvienību iekšējās komunikācijas un pārmaiņu vadības attīstības stratēģiskos dokumentus, amata kompetences ietvaros nodrošināt to īstenošanu

- kārtot darba tiesiskos jautājumus noteiktam Saeimas struktūrvienību darbinieku lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt atbalstu informatīvu pasākumu, kā arī Saeimas deputātu un darbinieku aptauju organizēšanā un koordinēšanā par kompetencē esošiem jautājumiem

- nodrošināt noteiktu ikmēneša pārskatu iesniegšanu saskaņā ar spēkā esošo normatīvo regulējumu

- sniegt atbalstu personāla vadības procesos izmantojamo personāla vadības sistēmu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- veikt datu apkopošanu un analīzi, sagatavot atzinumu, skaidrojumu, vēstuļu un citu personāla vadības dokumentu projektus par struktūrvienības kompetencē esošiem jautājumiem

- pārstāvēt struktūrvienību amata kompetences ietvaros

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2856 līdz 4000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi personāla vadības un iekšējās komunikācijas attīstības jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izvērsts apraksts par kandidāta trim nozīmīgākajiem sasniegumiem personāla vadības un iekšējās komunikācijas jomas attīstībā un pilnveidošanā, veicot amata pienākumus (turpmāk - Konceptuālais dokuments) (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 14. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2024/86.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli

- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru reģistrā

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

- iespēju daļēji strādāt attālināti

Aicinām tevi līdz š.g. 17. maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/86.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties nodaļas un tajā nodarbināto darbu plānošanā, organizēšanā un uzraudzībā

- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildi elektroenerģijas tirgus uzraudzības un attīstības, elektroenerģijas ražošanas uzsākšanas un jaunu elektroenerģijas ražošanas iekārtu ieviešanas vai ražošanas jaudu palielināšanas jomā

- nodrošināt valsts atbalsta mehānisma elektroenerģijas ražošanai no atjaunojamiem energoresursiem vai koģenerācijā nosacījumu uzraudzību, kontroli un atbalstu

- nodrošināt no valsts budžeta izmaksājamo kompensāciju par energoresursu cenu pieaugumu administrēšanu un pārbaudi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā

- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š. g. 17. maijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)