Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs (-a) (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentam (-ei):
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vēlama iepriekšēja darba pieredze starptautiskos informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektos
- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze
- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas valsts pārvaldes, budžeta plānošanas un publisko iepirkumu jomā
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošās struktūrvienības sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt struktūrvienības atbildībā esošo funkciju izpildi un attīstību
- plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības personāla darbu un veicināt darbinieku attīstību
- nodrošināt atbalstu Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības stratēģijas izstrādē un nodrošināt tās īstenošanu
- plānot un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus un nodrošināt apjomīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu īstenošanu Saeimas procesu digitalizācijai un modernizācijai
- nodrošināt Saeimas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības un pilnveidošanas procesus
- nodrošināt struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamā budžeta plānošanu un piešķirtā budžeta izlietojuma kontroli
- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas, iekšējo normatīvo aktu un procesu izstrādi un aktualizēšanu
- plānot struktūrvienības funkciju izpildei nepieciešamos iepirkumus, nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādi un struktūrvienības pārstāvību iepirkumu komisijās
- nodrošināt struktūrvienības funkciju īstenošanai noslēgto pakalpojumu un piegāžu līgumu izpildes kontroli, kā arī ar to saistīto problēmjautājumu risināšanu
- sniegt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā
- atbilstoši amata kompetencei pārstāvēt Saeimu citās institūcijās un organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3419 līdz 5000 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, ar izvērstu aprakstu par pieredzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā par pārvaldības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 10. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) pa e-pastu saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.