Laidiens: 14.05.2024., Nr. 92

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/92.AKK1

Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža, reģistrācijas Nr. 90000014902, izsludina konkursu uz vēlētā akadēmiskā personāla - lektora amata vietu studiju programmā "Ārstniecība" studiju kursos: Bērnu propedeitika; Pediatrija

Darba samaksa lektoram no 14,00 euro/stundā.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledžā prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://rmkoledza.lu.lv/lv/par-lu-rmk/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniegt dokumentus var Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledžas Personāldaļā, 109. kabinetā, Hipokrāta ielā 1, Rīgā, LV-1079, vai nosūtot uz norādīto adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža, e-pasts: personals@rmkoledza.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67840742.


OP 2024/92.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicina tevi komandā

TIESU SISTĒMAS POLITIKAS DEPARTAMENTA VECĀKĀ JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to virzības nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā tiesu sistēmas, spriedumu izpildes vai nekustamā īpašuma ierakstīšanas un tiesību nostiprināšanas jomā

- nodrošināt ārējās vides un politikas ietekmes un darbības analīzi, sniegt atbalstu pieņemto politikas plānošanas dokumentu izpildes procesā

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- vismaz piecu gadu pieredze politikas plānošanas jomā vai citā juridiskās specialitātes amatā tiesu sistēmā, kā arī tai piederīgo profesiju jomā

- zināšanas, izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- pieredze dažādu sarežģītu jautājumu risināšanā

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1950 euro

- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā, Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036831.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036822).


OP 2024/92.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā

EIROPAS SAVIENĪBAS TIESAS DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- izvērtēt ar Latvijas Republikas interešu pārstāvību tiesvedības procesos Eiropas Savienības Tiesā un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesā saistītus jautājumus un sadarbībā ar nozares ekspertiem sagatavot Latvijas Republikas interešu pozīcijas, izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu projektiem atbilstoši departamenta kompetencei

- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības Tiesas un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesas rakstveida un mutvārdu procesos, sagatavot atbilžu projektus uz valsts institūciju un privātpersonu iesniegumiem atbilstoši kompetencei

- koordinēt un kontrolēt nozaru ministriju un ministrijas struktūrvienību darbu attiecībā uz Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšanu un ieviešanu

- direktora prombūtnes laikā organizēt un kontrolēt dokumentu pārvaldības darbu atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības Tiesas un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesas darbu un procesu

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- vismaz piecu gadu pieredze juridiskās specialitātes amatā tiesu sistēmā, Eiropas Savienības vai starptautiskajās tiesībās

- zināšanas un izpratne Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un to virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 2600 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Eiropas Savienības Tiesas departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036981.

Piesakies līdz 27. maijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.


OP 2024/92.AKK4

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRAS DIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju vai inženierzinātņu jomā, ekonomikā, tiesību vai vadības zinātnēs (vēlams maģistra grāds kādā no minētajām jomām)

- vismaz trīs gadu pieredze organizācijas vadītāja vai citā vadošā amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kura iegūta pēdējo desmit gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)1

- profesionāla darba pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) vai pakalpojumu pārvaldības jomā

- pieredze sadarbībā ar valsts institūcijām, pašvaldībām, uzņēmējsabiedrībām un ārvalstu institūcijām, un organizācijas pārstāvēšanā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- zināšanas klientcentrētu pakalpojumu un atbalsta procesu nodrošināšanā, vienotas IKT arhitektūras un koplietošanas pakalpojumu administrēšanā un attīstībā

- zināšanas reģionālās politikas jomā

- izpratne par ES fondu finansēto projektu ieviešanu

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze (lūdzam pieteikuma vēstulē norādīt vismaz divus pārmaiņu piemērus, kad sasniegts pārmaiņu rezultāts)

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju īstenot pakalpojumu un pārvaldes digitālās transformācijas procesu

- iespēju nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārmaiņu procesu, lai tā kļūtu par valsts digitālo pakalpojumu jomas līderi

- mēnešalgu no 4700 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.2 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Valsts reģionālās attīstības aģentūras attīstības iespējām digitālās transformācijas politikas īstenošanas jomās3.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņem lēmumu un uzņemties atbildību.

Pretendentiem līdz 2024. gada 12. jūnijam lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi: "Pieteikums Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

__________________________________________________________

1 Ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstī izsniegtais izglītības dokuments/

2 Infografika pieejama: https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf.

3 Informācija par plānoto Valsts reģionālās attīstības aģentūras reorganizāciju pieejama: https://tapportals.mk.gov.lv/legal_acts/b1ed201a-f8b8-4c51-82ca-18d0cc6b1485 un https://tapportals.mk.gov.lv/legal_acts/44136cb4-2eb7-4f95-9d13-b8b38e7d93b1.


OP 2024/92.AKK5

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) izsludina atklātu konkursu uz sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda amata vietu

Konkursam aicināti pieteikties kandidāti, kuri izprot sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu misiju, mērķus un uzdevumus, spēj veicināt sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu neatkarību, atbildīgumu sabiedrības priekšā, kā arī veicināt to kvalitatīvu darbību.

Kandidātiem izvirzītās prasības:

- nevainojama reputācija

- augstākā izglītība

- vismaz 5 (piecus) gadus ilga profesionālā pieredze masu informācijas līdzekļu jomā vai vismaz 5 (piecus) gadus ilga akadēmiskā darba pieredze atbilstošā nozarē

- izpratne par sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu stratēģisko mērķi, darbības pamatprincipiem, lomu demokrātiskā sabiedrībā un sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- kompetence mediju ētikas un redakcionālā darba jomā

- spēja noteikt mērķus un plānot darbu

- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- komunikācijas prasmes, tajā skaitā publiskās komunikācijas prasmes - komunikācija ar medijiem, publiskā uzstāšanās, kā arī prasmes iekšējā organizācijas komunikācijā

- spēja veidot konstruktīvas attiecības darba vidē

- atbildības sajūta, precizitāte

Kandidātiem ir jāapliecina atbilstība Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likuma (SEPLPL) 20. panta ceturtajā un 5. panta sestajā daļā izvirzītajām prasībām (apliecinājuma paraugs sludinājuma pielikumā).

Piedaloties konkursā kandidātiem jāsniedz šādi dokumenti:

- parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā, apliecinot piedalīšanos

- parakstīts dzīvesgājums (Curriculum Vitae (Europass CV standartā), kurā ietverta informācija par izglītību, darba pieredzi, valodas prasmēm, kontaktinformācija (tālr. numurs, e-pasta adrese), kā arī cita informācija pēc kandidāta ieskatiem

- personīgās motivācijas vēstule (ne vairāk kā 3 (trīs) A4 lpp.), ietverot redzējumu par mediju ētikas problēmām Latvijā un sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbu, kā arī vīziju par ombuda veicamajiem darbiem un tās realizāciju

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija 1 eksemplārā vai dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- parakstīts apliecinājums par atbilstību SEPLPL 20. panta ceturtajā daļā un 5. panta sestajā daļā noteiktajām prasībām, stājoties Ombuda amatā (apliecinājuma paraugs sludinājuma pielikumā)

Dokumentus dalībai jāsniedz, sūtot elektroniski - ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus uz e-pasta adresi konkursi@seplp.lv līdz 2024. gada 10. jūnijam plkst. 17.00, vai nogādājot SEPLP klātienē, adrese: Rīgā, Meistaru ielā 10-502, LV-1050, slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums uz Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes izsludināto konkursu uz sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda amatu" līdz 2024. gada 10. jūnijam plkst. 17.00. Kontaktpersona: SEPLP Sekretariāta vadītāja Aija Krolle, tālr. 29465223.

Piedāvājam:

- sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda mēnešalga - 3352 euro apmērā pirms nodokļu nomaksas. Mēnešalga tiek noteikta saskaņā Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 6.3 pantā paredzēto;

- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi;

- darba vietu Rīgas centrā;

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti.

Amata kandidātu atlasi rīko SEPLP izveidota konkursa komisija šādā sastāvā: SEPLP priekšsēdētājs Jānis Siksnis, SEPLP loceklis Jānis Eglītis, SEPLP locekle Sanita Upleja-Jegermane un komisijā, kā pieaicināts sabiedrības interešu pārstāvis - novērotājs ar padomdevēja tiesībām ir uzaicināta un piedalās arī Latvijas Mediju ētikas padomes locekle Skaidrīte Lasmane.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic un datu pārzinis ir SEPLP.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)