Laidiens: 14.05.2024., Nr. 92
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/92.AKK1
Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža, reģistrācijas Nr. 90000014902,
izsludina konkursu uz vēlētā akadēmiskā personāla - lektora amata vietu studiju
programmā "Ārstniecība" studiju kursos: Bērnu propedeitika;
Pediatrija
Darba samaksa lektoram no 14,00 euro/stundā.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātes Rīgas Medicīnas koledžā prasībām pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā
https://rmkoledza.lu.lv/lv/par-lu-rmk/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniegt dokumentus var Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas
koledžas Personāldaļā, 109. kabinetā, Hipokrāta ielā 1, Rīgā, LV-1079, vai
nosūtot uz norādīto adresi ierakstītā pasta sūtījumā.
Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža informē, ka jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases
konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minēto jūsu
personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas
koledža, e-pasts: personals@rmkoledza.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67840742.
OP 2024/92.AKK2
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicina tevi komandā
TIESU SISTĒMAS POLITIKAS DEPARTAMENTA VECĀKĀ JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektu izstrādi un to virzības nodrošināšanu Ministru kabinetā un
Saeimā tiesu sistēmas, spriedumu izpildes vai nekustamā īpašuma ierakstīšanas
un tiesību nostiprināšanas jomā
- nodrošināt ārējās vides un politikas ietekmes un darbības analīzi, sniegt
atbalstu pieņemto politikas plānošanas dokumentu izpildes procesā
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- vismaz piecu gadu pieredze politikas plānošanas jomā vai citā juridiskās
specialitātes amatā tiesu sistēmā, kā arī tai piederīgo profesiju jomā
- zināšanas, izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- pieredze dažādu sarežģītu jautājumu risināšanā
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1950 euro
- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā,
Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar
sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036831.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un Pieteikuma dokumentus
(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67036822).
OP 2024/92.AKK3
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā
EIROPAS SAVIENĪBAS TIESAS DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- izvērtēt ar Latvijas Republikas interešu pārstāvību tiesvedības procesos
Eiropas Savienības Tiesā un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesā
saistītus jautājumus un sadarbībā ar nozares ekspertiem sagatavot Latvijas
Republikas interešu pozīcijas, izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus un
viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju,
instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu
projektiem atbilstoši departamenta kompetencei
- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības Tiesas un
Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesas rakstveida un mutvārdu
procesos, sagatavot atbilžu projektus uz valsts institūciju un privātpersonu
iesniegumiem atbilstoši kompetencei
- koordinēt un kontrolēt nozaru ministriju un ministrijas struktūrvienību
darbu attiecībā uz Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšanu un ieviešanu
- direktora prombūtnes laikā organizēt un kontrolēt dokumentu pārvaldības
darbu atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības Tiesas un
Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesas darbu un procesu
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- vismaz piecu gadu pieredze juridiskās specialitātes amatā tiesu sistēmā, Eiropas
Savienības vai starptautiskajās tiesībās
- zināšanas un izpratne Eiropas Savienības tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un to virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 2600 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās
organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Eiropas Savienības Tiesas departamenta direktori. Tālr. uzziņām
67036981.
Piesakies līdz 27. maijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.
OP 2024/92.AKK4
Valsts kanceleja
izsludina konkursu uz VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRAS DIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju vai inženierzinātņu jomā, ekonomikā, tiesību vai vadības zinātnēs
(vēlams maģistra grāds kādā no minētajām
jomām)
- vismaz trīs gadu pieredze
organizācijas vadītāja vai citā vadošā
amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kura iegūta pēdējo desmit
gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)1
- profesionāla darba pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) vai pakalpojumu pārvaldības jomā
- pieredze sadarbībā ar valsts
institūcijām, pašvaldībām, uzņēmējsabiedrībām un ārvalstu institūcijām, un organizācijas pārstāvēšanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- zināšanas klientcentrētu pakalpojumu un atbalsta procesu nodrošināšanā, vienotas IKT arhitektūras un koplietošanas pakalpojumu administrēšanā un attīstībā
- zināšanas reģionālās politikas jomā
- izpratne par ES fondu finansēto projektu ieviešanu
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze (lūdzam pieteikuma vēstulē norādīt vismaz divus pārmaiņu piemērus, kad sasniegts
pārmaiņu rezultāts)
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju īstenot pakalpojumu un pārvaldes digitālās transformācijas procesu
- iespēju nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārmaiņu procesu, lai tā
kļūtu par valsts digitālo pakalpojumu jomas līderi
- mēnešalgu no 4700 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.2
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā
ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes
iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu
atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu,
būs jāprezentē arī savs redzējums
par Valsts reģionālās attīstības aģentūras attīstības iespējām digitālās transformācijas politikas īstenošanas jomās3.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas
vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņem lēmumu
un uzņemties atbildību.
Pretendentiem līdz 2024. gada 12. jūnijam
lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un apliecinājumu
par atbilstību normatīvajos
aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē
www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi:
"Pieteikums Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktora amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti
un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts
kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts
kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).
__________________________________________________________
1 Ja augstākā izglītība
iegūta ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst
ārvalstī izsniegtais izglītības dokuments/
2 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf.
3 Informācija par plānoto
Valsts reģionālās attīstības aģentūras reorganizāciju pieejama:
https://tapportals.mk.gov.lv/legal_acts/b1ed201a-f8b8-4c51-82ca-18d0cc6b1485 un https://tapportals.mk.gov.lv/legal_acts/44136cb4-2eb7-4f95-9d13-b8b38e7d93b1.
OP 2024/92.AKK5
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) izsludina
atklātu konkursu uz sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda amata vietu
Konkursam aicināti pieteikties kandidāti, kuri izprot sabiedrisko
elektronisko plašsaziņas līdzekļu misiju, mērķus un uzdevumus, spēj veicināt
sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu neatkarību, atbildīgumu
sabiedrības priekšā, kā arī veicināt to kvalitatīvu darbību.
Kandidātiem izvirzītās prasības:
- nevainojama reputācija
- augstākā izglītība
- vismaz 5 (piecus) gadus ilga profesionālā pieredze masu informācijas
līdzekļu jomā vai vismaz 5 (piecus) gadus ilga akadēmiskā darba pieredze
atbilstošā nozarē
- izpratne par sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu stratēģisko
mērķi, darbības pamatprincipiem, lomu demokrātiskā sabiedrībā un sabiedrisko
elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- kompetence mediju ētikas un redakcionālā darba jomā
- spēja noteikt mērķus un plānot darbu
- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- komunikācijas prasmes, tajā skaitā publiskās komunikācijas prasmes -
komunikācija ar medijiem, publiskā uzstāšanās, kā arī prasmes iekšējā
organizācijas komunikācijā
- spēja veidot konstruktīvas attiecības darba vidē
- atbildības sajūta, precizitāte
Kandidātiem ir jāapliecina atbilstība Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas
līdzekļu un to pārvaldības likuma (SEPLPL) 20. panta ceturtajā un 5. panta
sestajā daļā izvirzītajām prasībām (apliecinājuma paraugs sludinājuma
pielikumā).
Piedaloties konkursā kandidātiem jāsniedz šādi dokumenti:
- parakstīts pieteikums konkursam brīvā formā, apliecinot piedalīšanos
- parakstīts dzīvesgājums (Curriculum Vitae (Europass
CV standartā), kurā ietverta informācija par izglītību, darba pieredzi, valodas
prasmēm, kontaktinformācija (tālr. numurs, e-pasta adrese), kā arī cita
informācija pēc kandidāta ieskatiem
- personīgās motivācijas vēstule (ne vairāk kā 3 (trīs) A4 lpp.), ietverot
redzējumu par mediju ētikas problēmām Latvijā un sabiedrisko elektronisko
plašsaziņas līdzekļu darbu, kā arī vīziju par ombuda
veicamajiem darbiem un tās realizāciju
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija 1 eksemplārā vai dokumenta
kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs
- parakstīts apliecinājums par atbilstību SEPLPL 20. panta ceturtajā daļā un
5. panta sestajā daļā noteiktajām prasībām, stājoties Ombuda
amatā (apliecinājuma paraugs sludinājuma pielikumā)
Dokumentus dalībai jāsniedz, sūtot elektroniski - ar drošu elektronisko
parakstu parakstītus dokumentus uz e-pasta adresi konkursi@seplp.lv līdz 2024.
gada 10. jūnijam plkst. 17.00, vai nogādājot SEPLP klātienē, adrese: Rīgā,
Meistaru ielā 10-502, LV-1050, slēgtā aploksnē, uz tās norādot "Pieteikums
uz Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes izsludināto konkursu
uz sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda
amatu" līdz 2024. gada 10. jūnijam plkst. 17.00. Kontaktpersona: SEPLP
Sekretariāta vadītāja Aija Krolle, tālr. 29465223.
Piedāvājam:
- sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda
mēnešalga - 3352 euro
apmērā pirms nodokļu nomaksas. Mēnešalga tiek noteikta saskaņā Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 6.3 pantā
paredzēto;
- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi;
- darba vietu Rīgas centrā;
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti.
Amata kandidātu atlasi rīko SEPLP izveidota konkursa komisija šādā sastāvā:
SEPLP priekšsēdētājs Jānis Siksnis, SEPLP loceklis
Jānis Eglītis, SEPLP locekle Sanita Upleja-Jegermane
un komisijā, kā pieaicināts sabiedrības interešu pārstāvis - novērotājs ar
padomdevēja tiesībām ir uzaicināta un piedalās arī Latvijas Mediju ētikas
padomes locekle Skaidrīte Lasmane.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu,
informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic un
datu pārzinis ir SEPLP.