Laidiens: 24.02.2025., Nr. 38

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2025/38.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas vadītāja/-as amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi vadītājs ar pieredzi iepirkumu procesa nodrošināšanā, personāla vadībā un iestādes dokumentu pārvaldībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas nodaļā

- nodrošināt Biroja iepirkumu plānošanu, organizēšanu, līgumu slēgšanu ar piegādātājiem, kā arī nepieciešamo atskaišu un pārskatu iesniegšanu vadībai un kompetentām iestādēm

- nodrošināt Birojā personāla vadības, attīstības un apmācības procesus, un organizēt darba vides un ugunsdrošības iekšējo uzraudzību

- nodrošināt un organizēt Biroja dokumentu pārvaldību un arhivēšanu

- plānot un nodrošināt Biroja saimniecisko un materiāltehnisko bāzi

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- teicamas zināšanas par publisko iepirkumu, dokumentu pārvaldību un personāla vadību

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt un vadīt darbu

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1899 EUR līdz 2714 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2025/38.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, tās vadības sistēmu, uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt autotransporta izmantošanas vadības sistēmu

- koordinēt pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu, tajās esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem noteikumiem, kā arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu

- organizēt materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus

- organizēt saimniecisko resursu iegādi, uzskaiti, nodrošināt to pieejamību un lietošanas kontroli

- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus

Sagaidām, ka tev ir:

- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā

- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1200 EUR līdz 1407 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š. g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2025/38.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli

- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru reģistrā

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

- iespēju daļēji strādāt attālināti

Aicinām tevi līdz š. g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2025/38.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību

- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1483 EUR līdz 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š. g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2025/38.AKK5

SIA "CRYOGENIC AND VACUUM SYSTEMS" (reģistrācijas Nr. 41203052082) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu: pētnieks inženierzinātnēs un tehnoloģijās (min 0,3 slodze)

- darba samaksa no 14,00 EUR/st.

Prasības kandidātiem/-ēm:

- doktora grāds

- zinātniskās publikācijas un spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadu

- pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģijas pētniecības infrastruktūras izstrādē atbilstoši pētniecības organizācijas prasībām

- pieredze mašīnmācīšanā un datu analīzē, izmantojot matemātisko modelēšanu - hipotēžu testēšana, varbūtību sadalījums, laika rindas, dimensijas samazināšana, korelācija, regresija utt.

- pieredze statistikas datu modelēšanā, vizualizēšanā un programmēšanā - JMP SAS, Excel, R statistikas datu un grafikas programmatūra, Matlab Statistics and Machine Learning Toolbox

- pieredze darbā ar lieliem datiem un datizracē, izmantojot WEKA, R, Matlab, AlienVault

- spēja strādāt ar skriptiem un datubāzēm - R, Python (Pandas, SciPy, Matlplotlib), Matlab, LINQ vaicājumi (MS SQL)

- pieredze telekomunikāciju pakalpojumu uzraudzībā, kvalitātes mērījumos un konfigurēšanā

- pieredze IT un telekomunikāciju sistēmu nepārtrauktas darbības nodrošināšanā

- pieredze IT un telekomunikāciju darba procesu optimizēšanā, kvalitātes vadībā un drošībā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, SIA"CRYOGENIC AND VACUUM SYSTEMS" (Andreja iela 7/9, Ventspils, LV-3601, e-pasts: info@cvsys.eu) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):

- pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

- pēdējo 10 gadu publicēto zinātnisko rakstu sarakstu

- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"(Nodarbinātības valsts aģentūras tīmekļvietnē un Nacionālās zinātniskās darbības informācijas sistēmā). Papildu informācija pa tālr. 24807941.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "CRYOGENIC AND VACUUM SYSTEMS". Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2025/38.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējo ekonomisko attiecību nodaļas vecākā eksperta/-es amatu

Darba pienākumi:

- apzināt Latvijas Republikas nacionālās intereses ārējo ekonomisko attiecību jomā un sagatavot priekšlikumus to nodrošināšanai Eiropas Savienības ārējās ekonomiskās politikas ietvaros

- izstrādāt normatīvo aktu projektus un sniegt atzinumus par citu valsts institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī to atbilstību Latvijai saistošiem starptautiskiem tiesību aktiem

- izvērtēt un sniegt priekšlikumus par Latvijas interesēm Eiropas Savienības un trešo valstu ekonomiskās sadarbības līgumu ietvaros

- organizēt ministrijas vadības ārvalstu vizītes un ārvalstu delegāciju vizītes Latvijā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai starptautisko ekonomisko attiecību jomā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (darbs ar dokumentiem angļu valodā)

- labas iemaņas darbā ar Microsoft Office programmām (Word, Excel, PowerPoint, Team)

- labas komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai starptautisko ekonomisko attiecību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- vērtīgu pieredzi, profesionālu, atbalstošu un radošu kolēģu komandu

- mēnešalgu 1900 euro, pēc pārbaudes laika ar pieaugumu līdz 10% atkarībā no novērtējuma

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 dienu laikā, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasta adrese: pasts@em.gov.lv https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)