Laidiens: 24.02.2025., Nr. 38
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2025/38.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Administratīvās nodaļas vadītāja/-as amatu (1 amata
vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi vadītājs ar pieredzi iepirkumu procesa nodrošināšanā, personāla
vadībā un iestādes dokumentu pārvaldībā, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā
izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas
nodaļā
- nodrošināt Biroja iepirkumu plānošanu, organizēšanu, līgumu slēgšanu ar
piegādātājiem, kā arī nepieciešamo atskaišu un pārskatu iesniegšanu vadībai un
kompetentām iestādēm
- nodrošināt Birojā personāla vadības, attīstības un apmācības procesus, un
organizēt darba vides un ugunsdrošības iekšējo uzraudzību
- nodrošināt un organizēt Biroja dokumentu pārvaldību un arhivēšanu
- plānot un nodrošināt Biroja saimniecisko un materiāltehnisko bāzi
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un
vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- teicamas zināšanas par publisko iepirkumu, dokumentu pārvaldību un
personāla vadību
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi
organizēt un vadīt darbu
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, augsta atbildības un tiesiskuma
apziņa, precizitāte
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1899 EUR līdz 2714 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas vadītāja/-as
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
OP 2025/38.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt dienesta autotransporta izmantošanu, tās vadības sistēmu,
uzskaitīt un kontrolēt nobraukumu, plānot un organizēt to remontu, tehniskās
apskates un apkopes, organizēt bojājumu novēršanu, kā arī administrēt
autotransporta izmantošanas vadības sistēmu
- koordinēt pie ķermeņa stiprināmo videokameru apkopi un uzturēšanu, tajās
esošo ierakstu saglabāšanu un aizsardzību atbilstoši iekšējiem noteikumiem, kā
arī administrēt videokameru izmantošanas vadības sistēmu
- organizēt materiāli tehniskās bāzes apkopes, uzturēšanu un remontus
- organizēt saimniecisko resursu iegādi, uzskaiti, nodrošināt to pieejamību
un lietošanas kontroli
- veikt Biroja struktūrvienībām nepieciešamos dienesta izbraukumus
Sagaidām, ka tev ir:
- profesionālā vidējā izglītība tehniskajā jomā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas auto apkopes un uzturēšanas jomā
- zināšanas un pieredze vadības sistēmu administrēšanā (piemēram, auto
vadība vai materiālo resursu vadība u.tml.)
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- ļoti labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1200 EUR līdz 1407 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š. g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas tehniskā/-ās speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2025/38.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas
būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku
īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām
tālākai rīcībai
- veikt objektu būvdarbu valsts kontroli
- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem
gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu
personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas
kompetences ietvaros
- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs,
pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un
juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru
reģistrā
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par diviem
gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo piecu gadu
laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1851 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
- iespēju daļēji strādāt attālināti
Aicinām tevi līdz š. g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta
Būvju ekspluatācijas kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par
valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2025/38.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini
administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas
prasmes sarunvalodas līmenī
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1483 EUR līdz 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š. g. 7. martam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu
par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2025/38.AKK5
SIA "CRYOGENIC AND VACUUM SYSTEMS" (reģistrācijas Nr.
41203052082) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu: pētnieks
inženierzinātnēs un tehnoloģijās (min 0,3 slodze)
- darba samaksa no 14,00 EUR/st.
Prasības kandidātiem/-ēm:
- doktora grāds
- zinātniskās publikācijas un spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze ne
mazāk kā 3 gadu
- pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģijas pētniecības
infrastruktūras izstrādē atbilstoši pētniecības organizācijas prasībām
- pieredze mašīnmācīšanā un datu analīzē,
izmantojot matemātisko modelēšanu - hipotēžu testēšana, varbūtību sadalījums,
laika rindas, dimensijas samazināšana, korelācija, regresija utt.
- pieredze statistikas datu modelēšanā, vizualizēšanā un programmēšanā - JMP
SAS, Excel, R statistikas datu un grafikas programmatūra, Matlab
Statistics and Machine Learning Toolbox
- pieredze darbā ar lieliem datiem un datizracē,
izmantojot WEKA, R, Matlab, AlienVault
- spēja strādāt ar skriptiem un datubāzēm - R, Python
(Pandas, SciPy, Matlplotlib),
Matlab, LINQ vaicājumi (MS SQL)
- pieredze telekomunikāciju pakalpojumu uzraudzībā, kvalitātes mērījumos un
konfigurēšanā
- pieredze IT un telekomunikāciju sistēmu nepārtrauktas darbības
nodrošināšanā
- pieredze IT un telekomunikāciju darba procesu optimizēšanā, kvalitātes
vadībā un drošībā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, SIA"CRYOGENIC AND
VACUUM SYSTEMS" (Andreja iela 7/9, Ventspils, LV-3601, e-pasts: info@cvsys.eu)
ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz
iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu):
- pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
- pēdējo 10 gadu publicēto zinātnisko rakstu sarakstu
- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pretendenta
izvēles)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"(Nodarbinātības valsts aģentūras
tīmekļvietnē un Nacionālās zinātniskās darbības informācijas sistēmā). Papildu
informācija pa tālr. 24807941.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "CRYOGENIC AND VACUUM
SYSTEMS". Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2025/38.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo
ekonomisko attiecību departamenta Ārējo ekonomisko attiecību nodaļas vecākā
eksperta/-es amatu
Darba pienākumi:
- apzināt Latvijas Republikas nacionālās intereses ārējo ekonomisko attiecību
jomā un sagatavot priekšlikumus to nodrošināšanai Eiropas Savienības ārējās
ekonomiskās politikas ietvaros
- izstrādāt normatīvo aktu projektus un sniegt atzinumus par citu valsts
institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, kā arī to atbilstību
Latvijai saistošiem starptautiskiem tiesību aktiem
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus par Latvijas interesēm Eiropas Savienības
un trešo valstu ekonomiskās sadarbības līgumu ietvaros
- organizēt ministrijas vadības ārvalstu vizītes un ārvalstu delegāciju
vizītes Latvijā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai starptautisko ekonomisko
attiecību jomā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (darbs ar dokumentiem angļu
valodā)
- labas iemaņas darbā ar Microsoft Office programmām (Word, Excel,
PowerPoint, Team)
- labas komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai starptautisko ekonomisko attiecību jomā
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu vienā no vadošajām valsts pārvaldes
iestādēm
- vērtīgu pieredzi, profesionālu, atbalstošu un radošu kolēģu komandu
- mēnešalgu 1900 euro,
pēc pārbaudes laika ar pieaugumu līdz 10% atkarībā no novērtējuma
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) iesniegt 15 dienu laikā, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi:
vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519),
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga, LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasta adrese:
pasts@em.gov.lv https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.