Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 4 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Ogres novada pašvaldības centrālā administrācija "Ogres novada pašvaldība" izsludina atklātu konkursu uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība, vēlams ekonomikas, vadības vai tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze saimniecisku jautājumu risināšanā, īpašumu apsaimniekošanā un darbā vadošā amatā (komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs) ne mazāk kā trīs gadi
- izpratne ceļu, ēku būvniecībā, renovācijā, remontdarbos un ceļu uzturēšanā
- izpratne par kvalitātes vadības, finanšu vadības, projektu vadības, informāciju sistēmu un tehnoloģiju jautājumiem
- zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem normatīvajiem aktiem un spēja tos izmantot ikdienas pienākumu veikšanā
- zināšanas normatīvo aktu un lēmumu izstrādē un dokumentu pārvaldībā
- spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, augsta atbildības sajūta un precizitāte
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 2.pakāpe), vēlamas krievu valodas zināšanas un vēl vienas svešvalodas zināšanas (B līmenis)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Ogres novada pašvaldības 2014.gada 19.decembra saistošajos noteikumos "Ogres novada pašvaldības nolikums" noteiktos pienākumus
- veikt citus normatīvajos aktos un Ogres novada pašvaldības domes pieņemtajos lēmumos noteiktos uzdevumus un pienākumus
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:
- pamatots pieteikums
- dzīves apraksts (vēlams aizpildīts pēc Europass CV formas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas
- rekomendācijas vēstule
- pretendenta viedoklis par Ogres novada pašvaldības attīstību un darba efektivitātes un kvalitātes nodrošināšanu (viedokli sagatavo datorrakstā, un tā apjoms nepārsniedz trīs lapas).
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā "Ogres novada pašvaldība" (202.kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Brīvības ielā 33 (202.kabinetā), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001, vai uz elektroniski uz e-pasta adresi ogredome@ogresnovads.lv ar norādi "Konkursam uz Ogres novada pašvaldības izpilddirektora amatu" līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: