• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2015/46.AKK5): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 5.03.2015., Nr. 46 https://www.vestnesis.lv/op/2015/46.AKK5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsults; Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļas vecākais referents; Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsults (uz noteiktu...VAIRĀK

Vēl šajā numurā

05.03.2015., Nr. 46

OP 2015/46.AKK5
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 16 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Tev patīk darbs ar cilvēkiem? Tevi interesē valsts pārvaldes attīstības jautājumi? Tu esi atvērts un uz rezultātu orientēts? Tev piemīt iniciatīva un radošas idejas, kuras labprāt izmanto darbā? Tu esi precīzs un uz mērķi orientēts? Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta? Tevi nebaida komunikācija ar starptautisko institūciju pārstāvjiem?

Ja uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem vari atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Valsts kancelejas komandas!

Tavi galvenie pienākumi būs:

- sagatavot tiesību aktu projektus par valsts pārvaldes attīstības jautājumiem

- piedalīties tiesību aktu izvērtēšanā

- nodrošināt struktūrvienības iekšējās aprites dokumentu pārvaldību

- atbilstoši savai kompetencei sniegt informatīva rakstura uzziņas pa tālruni

- piedalīties iestādes kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā

Tev nepieciešama:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu;

- dokumentu pārvaldības pārzināšana

- prasme lietot biroja un datortehniku

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- analītiska domāšana

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, interesantu darbu valsts pārvaldē

- pozitīvu un dinamisku darba vidi

- atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!