• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/11.AKK7): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 12.01.2017., Nr. 11 https://www.vestnesis.lv/op/2017/11.AKK7

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Drošības un darba aizsardzības nodaļas ugunsdrošības un civilās aizsardzības inženieris (uz nenoteiktu laiku)
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs...

Vēl šajā numurā

12.01.2017., Nr. 11

OP 2017/11.AKK7
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 16 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Savienības fondu projekta vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas jomā

- pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)

- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu vismaz divi gadi

- pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (C1 līmenis) zināšanas un prezentācijas prasmes

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par mazo un vidējo komersantu jomu

- teicamas personāla vadības prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un darba organizēšanas prasmes

- prasmes darbam komandā

- ētiskums

Amata mērķis:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros

Amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar Valsts administrācijas skolas (VAS) darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi

- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu (kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu

- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi

- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos jautājumos

- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi

- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta mērķus

- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros

- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību, plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai, problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un sniedzot priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par Projekta izpildes gaitu un rezultātiem

- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skoli, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai sūtīt uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 24. janvārim.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!