• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/119.AKK6): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 15.06.2017., Nr. 119 https://www.vestnesis.lv/op/2017/119.AKK6

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vec. referents
Valsts izglītības satura centrs...

Vēl šajā numurā

15.06.2017., Nr. 119

OP 2017/119.AKK6
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas nodaļas vecākā speciālista trijām amata vietām (divas uz nenoteiktu laiku un viena uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnē))

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) meklē darbiniekus, kuru galvenais uzdevums būs sniegt konsultācijas topošajiem un esošajiem LIAA klientiem par aģentūras pakalpojumiem, pieejamajiem atbalsta instrumentiem, uzņēmējdarbības vidi, kā arī pārstāvēt LIAA semināros un konferencēs.

Galvenie amata pienākumi:

- ievērot vienotu klientu apkalpošanas standartu

- nodrošināt kvalitatīvu uzņēmēju informēšanu par LIAA administrētajām Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajām aktivitātēm, ārējā mārketinga jautājumiem, uzņēmējdarbības vidi - komercdarbības uzsākšanu Latvijā, valsts un privāto partnerību u. c. LIAA aktivitātēm

- nodrošināt prezentāciju gatavošanu, sniegšanu un semināru organizēšanu par LIAA administrētajām Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajām aktivitātēm

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai studijas augstākās izglītības iestādes pēdējos kursos, lai iegūtu augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- vēlama profesionālā pieredze klientu apkalpošanas jomā

- vispārējas zināšanas par Eiropas Savienības fondu jautājumiem

- vēlamas zināšanas par uzņēmējdarbības vidi

- izpratne par lietišķo saskarsmi un etiķeti

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija: 1190,00 EUR (bruto)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "KAN vecākais speciālists".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!