• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/146.AKK5): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 25.07.2017., Nr. 146 https://www.vestnesis.lv/op/2017/146.AKK5

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: AS Rīgas Centrāltirgus valdes loceklis
Rīgas pilsētas pašvaldība...

Vēl šajā numurā

25.07.2017., Nr. 146

OP 2017/146.AKK5
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 14 Pēdējās nedēļas laikā 6 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Aicinām pieteikties pretendentus uz vakanto Dokumentu pārvaldības sektora vadītāja/-s amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvi-juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Administratīvajā nodaļā

Dokumentu pārvaldības sektora vadītāja uzdevums ir nodrošināt efektīvu aģentūras dokumentu pārvaldību, savlaicīgu un kvalitatīvu dokumentu apriti, kā arī pilnīgu pāreju uz elektronisko dokumentu pielietojumu.

Piedāvājam:

- izaicinošu darbu ar iespēju aģentūrā optimizēt dokumentu pārvaldības procesus, ieviest e-adresi un organizēt e-pakalpojumu sistēmu

- profesionālās attīstības iespējas

- darbavietu Čiekurkalnā1.līnijā 1, k-2, Rīgā

- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes laikā atbilstoši kategorijai no 950,00 euro) un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

Amata pienākumi:

- organizēt struktūrvienības darbu

- nodrošināt iestādes dokumentu apriti, dokumentu reģistrāciju, arhivēšanu un uzdevumu izpildes kontroli lietvedības informācijas sistēmā "DocsVision"

- izstrādāt iestādes lietu nomenklatūru

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus dokumentu pārvaldības jomā

- apzināt jaunākās dokumentu pārvaldības tendences, sekot aktualitātēm dokumentu un arhīvu pārvaldībā, sniegt priekšlikumus darba organizācijas pilnveidošanai

No pretendenta sagaidām:

- augstāko izglītību humanitārās vai sociālās zinātnēs

- pēdējo piecu gadu laikā vismaz divu gadu darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē dokumentu pārvaldības jomā

- par priekšrocību uzskatīsim vismaz viena gada profesionālo pieredzi vadošā amatā, kā arī pieredzi elektronisko dokumentu pārvaldības jomā

- normatīvo aktu pārzināšanu dokumentu un arhīva pārvaldības jomā

- praktisko pieredzi iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē

- informācijas tehnoloģijas un aprīkojumu (e-paraksti, datubāzes, DIV) pārzināšanu

- spēju vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaikus

- prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasmi argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augstu atbildības sajūtu, komunikācijas prasmes un analītisku domāšanu

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe)

Aicinām savu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt līdz 2017.gada 6.augustam uz e-pastu: personals@agentura.iem.gov.lv, kontakttālr. 67829697 (Ingrīda Orlova).

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!