Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka amata vieta uz projekta īstenošanas laiku - līdz 30.07.2019.)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansēta IKT projekta "Pakalpojumu sniegšanas pārvaldības platforma" (turpmāk - projekts) īstenošanu un projekta administratīvo vadību saskaņā ar projekta budžetu, laika un cilvēku resursiem
- koordinēt un vadīt projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā publisko iepirkumu plānošanu projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu projektā
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un nodrošināt projekta risku pārvaldību atbilstoši projekta īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes iestādēm par projekta īstenošanu
Prasības:
- darba pieredze vismaz divu IKT projektu vadībā (obligāta prasība, atbilstoši 2014.-2020. gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansētu IKT projektu īstenošanas kritērijiem)
- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā
- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro - 1. kategorija, 1209,00 euro - 2. kategorija, 1382,00 euro - 3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 26. septembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentā Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 28347888.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: