• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/213.AKK4): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.10.2017., Nr. 213 https://www.vestnesis.lv/op/2017/213.AKK4

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Kontroles departamenta vec. referents (uz nenoteiktu laiku un uz noteiktu laiku)
Iepirkumu uzraudzības birojs...

Vēl šajā numurā

26.10.2017., Nr. 213

OP 2017/213.AKK4
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 24 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas eksperta (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1. specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" (turpmāk - Projekts) vadību.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā Projekta sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītēs

- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās finanšu dokumentācijas pārbaudi

- konsultēt Projekta sadarbības partnerus ar Projekta īstenošanu saistītajos finanšu jautājumos

- piedalīties Projekta maksājuma pieprasījuma un citu Projekta atskaišu dokumentācijas izstrādē

- nodrošināt personu iesniegumu par izmaksu kompensēšanu pārbaudes un nodrošināt maksājumu veikšanu

- veikt nepieciešamā finansējuma plānošanu un aprēķinus Projekta sadarbības partneriem

- kontrolēt sadarbības partneru izlietoto finansējumu, koriģēt finansēšanas plānus, tāmes

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās

- praktiska darba pieredze grāmatvedībā un finanšu pārskatu sagatavošanā

- pieredze attiecīgā jomā valsts pārvaldes iestādē vai komercsabiedrībā vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā

- pieredze finanšu dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas finanšu, budžeta plānošanas un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas un prasmes darbā ar grāmatvedības programmām

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vai komercsabiedrībā, pieredze finanšu dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā, darba pieredze grāmatvedībā un finanšu pārskatu sagatavošanā, un darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanu vai administrēšanu, norādot darba periodu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz eksperta amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!