• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/49.AKK2): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 7.03.2017., Nr. 49 https://www.vestnesis.lv/op/2017/49.AKK2

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Lietotāju atbalsta nodaļas lietotāju atbalsta speciālists (uz nenoteiktu laiku)
Valsts reģionālās attīstības aģentūra...

Vēl šajā numurā

07.03.2017., Nr. 49

OP 2017/49.AKK2
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 22 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta PROJEKTU VADĪTĀJA/-AS amatu (viena ierēdņa amata (19.3. saime IIA līmenis 11. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt projekta "Publiskās pārvaldes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma" VRAA aktivitāšu ietvaros realizējamo IKT infrastruktūras risinājumu attīstības un projekta vadītāja funkciju

- veikt apstiprināto projektu ieviešanu un resursu pārvaldību, kā arī atbilstošas projektu dokumentācijas sagatavošanu, konsolidēšanu un uzturēšanu saskaņā ar projektu īstenošanu regulējošajiem normatīvajiem aktiem, līgumiem, plāniem, piegādēm, budžetu, termiņiem un resursiem

- amata kompetences ietvaros plānot iepirkumus un nodrošināt nepieciešamo tehnisko specifikāciju izstrādes organizēšanu, kā arī iepirkumu līgumu izpildes koordinēšanu

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- nodrošināt amata kompetencē esošo starpresoru vienošanos un sadarbības līgumu noslēgšanu un izpildes pārraudzību

- atbilstoši VRAA iekšējiem normatīvajiem aktiem nodrošināt IKT infrastruktūras turētāja pienākumu izpildi, vadīt un īstenot IKT infrastruktūras resursu kapacitātes pārvaldību

- plānot IKT infrastruktūras nodrošināšanai nepieciešamos finanšu līdzekļus un kontrolēt to izlietojumu

- organizēt un koordinēt IKT infrastruktūras vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība projektu vadības, ekonomikas, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- pieredze IT projektu vadīšanā un pārvaldībā

- VARAM resora iestāžu IKT infrastruktūras pārzināšana

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 17. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636 vai 28347888.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!