Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 22 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta PROJEKTU VADĪTĀJA/-AS amatu (viena ierēdņa amata (19.3. saime IIA līmenis 11. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt projekta "Publiskās pārvaldes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma" VRAA aktivitāšu ietvaros realizējamo IKT infrastruktūras risinājumu attīstības un projekta vadītāja funkciju
- veikt apstiprināto projektu ieviešanu un resursu pārvaldību, kā arī atbilstošas projektu dokumentācijas sagatavošanu, konsolidēšanu un uzturēšanu saskaņā ar projektu īstenošanu regulējošajiem normatīvajiem aktiem, līgumiem, plāniem, piegādēm, budžetu, termiņiem un resursiem
- amata kompetences ietvaros plānot iepirkumus un nodrošināt nepieciešamo tehnisko specifikāciju izstrādes organizēšanu, kā arī iepirkumu līgumu izpildes koordinēšanu
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- nodrošināt amata kompetencē esošo starpresoru vienošanos un sadarbības līgumu noslēgšanu un izpildes pārraudzību
- atbilstoši VRAA iekšējiem normatīvajiem aktiem nodrošināt IKT infrastruktūras turētāja pienākumu izpildi, vadīt un īstenot IKT infrastruktūras resursu kapacitātes pārvaldību
- plānot IKT infrastruktūras nodrošināšanai nepieciešamos finanšu līdzekļus un kontrolēt to izlietojumu
- organizēt un koordinēt IKT infrastruktūras vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība projektu vadības, ekonomikas, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze IT projektu vadīšanā un pārvaldībā
- VARAM resora iestāžu IKT infrastruktūras pārzināšana
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 17. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636 vai 28347888.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: