Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 19 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības īstenošanā!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt valsts pārvaldes iestāžu darbu un sniegt priekšlikumus valsts pārvaldes darba efektivitātes un produktivitātes celšanai
- izstrādāt rīcības virzienus administratīvā sloga mazināšanai
- nodrošināt konkrētu valsts pārvaldes reformu/izmēģinājumprojektu plānošanu un ieviešanu
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos attīstības plānošanas vai tiesību aktu projektus pirms lēmumu pieņemšanas Ministru kabinetā
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- maģistra grāds ekonomikā
- vismaz trīs gadu pieredze politikas plānošanā (privātajā un publiskajā sektorā)
- vismaz trīs gadu pieredze makroekonomikas rādītāju analīzes veikšanā Latvijā un Eiropas Savienībā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes attīstības politikas pilnveidošanai
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- teicamas angļu valodas zināšanas
Pretendentiem piedāvājam:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā
- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: