• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/85.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 28.04.2017., Nr. 85 https://www.vestnesis.lv/op/2017/85.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Administratīvi-juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Iepirkumu un realizācijas nodaļas Iepirkumu sektora vadītājs (uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma valsts aģentūra...

Vēl šajā numurā

28.04.2017., Nr. 85

OP 2017/85.AKK1
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 20 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākais/-ā eksperts/e - inspektors/-e

Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas, vadības vai finanšu jomā

- vismaz 3 gadu pieredze finanšu pārskatu sagatavošanā un šo pārskatu revīzijas veikšanā

- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas Latvijas tiesiskajā regulējamā komercsabiedrību revīzijas jomā

- zināšanas par Latvijā atzītajiem starptautiskajiem revīzijas standartiem un starptautiskajiem finanšu pārskatu standartiem

- labas angļu valodas zināšanas, spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski, kā arī līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- prasme pārliecināt un argumentēt, kā arī spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Ministru kabineta 2017. gada 7.marta noteikumu Nr. 136 "Noteikumi par revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontroles prasību ievērošanas pārbaudi un pilnvaroto pārstāvju kvalifikācijas prasībām" 23.1.-23.5. apakšpunkta prasībām un šādiem papildu nosacījumiem amata specifikai, tas ir, pēdējo trīs gadu laikā:

· tu neesi sniedzis/-usi revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrai;

· tev nav bijušas balsstiesības zvērinātu revidentu komercsabiedrībā, kas sniedz revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrai;

· tu neesi bijis/-usi zvērinātu revidentu komercsabiedrības, kas sniedz revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrai, valdes, padomes loceklis/-e, prokūrists/-e, šīs komercsabiedrības darbinieks/-e vai kā citādi saistīts/-a ar šo komercsabiedrību,

pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt normatīvo aktu projektu, iekšējo procedūru un metodiku izstrādi un tiesību aktu projektu izvērtēšanu komercsabiedrību revīzijas jomā

- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību sniegto revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas), piedalīties ar pārbaudes norisi un tās rezultātiem nepieciešamo dokumentācijas un kontroles ziņojumu sagatavošanā

- veikt revīzijas pakalpojumu, kas sniegti sabiedriskas nozīmes struktūrām, tirgus monitoringu, un sabiedriskas nozīmes struktūru revīzijas komiteju darbības uzraudzības monitoringu, tā ietvaros nodrošināt nepieciešamās informācijas apkopošanu un analīzi vienotajā datu bāzē

- izvērtēt Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izstrādātos dokumentu projektus un citu informāciju saistībā ar revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontroles pārbaudēm, kuras veic Latvijas Zvērinātu revidentu asociācija, un sagatavot par tiem atzinumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājuma formu par atbilstību Ministru kabineta 2017. gada 7. marta noteikumu Nr. 136 "Noteikumi par revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontroles prasību ievērošanas pārbaudi un pilnvaroto pārstāvju kvalifikācijas prasībām" 23.1.-23.5. apakšpunkta prasībām un papildu nosacījumiem amata specifikai, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Ministru kabineta 2017. gada 7. marta noteikumu Nr. 136 "Noteikumi par revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontroles prasību ievērošanas pārbaudi un pilnvaroto pārstāvju kvalifikācijas prasībām" 23.1.- 23.5. apakšpunkta prasībām, un papildu nosacījumiem amata specifikai tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!