• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2024/189.AKR1): amata konkursa rezultāts. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 27.09.2024., Nr. 189 https://www.vestnesis.lv/op/2024/189.AKR1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Skatīt visus oficiālos paziņojumus šajā grupā

Vēl šajā numurā

27.09.2024., Nr. 189

OP 2024/189.AKR1
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkursa rezultāts

Amatu konkursu ziņas

Amata konkursa rezultāts

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Sabiedrisko attiecību biroja Preses dienesta konsultants / -e (uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība vai atbilstoša profesionālā vidējā izglītība, kas papildināta ar amata kompetencēm atbilstošām speciālajām mācībām

- vēlama vismaz trīs gadu pieredze amata kompetences jomā

- pieredze tīmekļvietņu un/vai iekštīkla satura izstrādē un izstrādes projektu īstenošanā

- vienas svešvalodas prasme (angļu valoda) profesionālās saziņas līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- zināšanas un iemaņas amata kompetences jomā, tostarp zināšanas sabiedrisko attiecību un digitālās komunikācijas jomā

- zināšanas par audiovizuālo materiālu arhivēšanu, kā arī autortiesību un fizisko personu datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

- labas digitālās prasmes, labas iemaņas darbam internetā, kā arī darbā ar foto apstrādes programmām un biroja tehniku

- prasme strādāt ar tekstiem, rakstīt tekstus

- komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt radoši, intensīvi, patstāvīgi risināt problēmas un pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros. Spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām struktūrvienībām, sadarbības iestādēm un organizācijām

Galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu parlamenta digitālās komunikācijas saturiskajā plānošanā un koordinēšanā

- veikt noteiktus pienākumus Saeimas tīmekļvietnes un iekštīkla izveides un attīstības projekta ietvaros, tostarp:

• veidot un uzturēt tīmekļvietnes un iekštīkla satura un dizaina prasības

• sniegt atbalstu projekta dokumentācijas gatavošanā

• piedalīties projekta budžeta plānošanā un plānu izpildes kontrolē

• sniegt atbalstu projekta aktivitāšu organizēšanā un koordinēšanā

• piedalīties projekta izpildei nepieciešamo ārpakalpojumu piesaistē, koordinēt sadarbību ar projektā iesaistītajiem dalībniekiem

- piedalīties ārējām un iekšējām auditorijām paredzētu digitālās komunikācijas produktu izveidē

- sekot attīstības tendencēm amata kompetences jomā un sniegt priekšlikumus struktūrvienības darba pilnveidošanai

- amata kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus struktūrvienības budžeta sagatavošanai

- tehniski īstenot Saeimā veidojamo ekspozīciju, izstāžu un telpu noformēšanu amata kompetences ietvaros

- sniegt atbalstu Saeimas Sabiedrisko attiecību biroja audiovizuālo materiālu arhivēšanas sistēmas veidošanā un uzturēšanā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1483 EUR līdz 2118 EUR) atbilstoši profesionālajai kvalifikācijai

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumentus

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kas ietver informāciju par īstenotajiem projektiem, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā ), nenorādot sensitīva rakstura informāciju

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 9. oktobrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087361.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!