Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: SO “Latvijas Olimpiskā komiteja”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 50008022421, adrese: Elizabetes iela 49, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7282461, 7240478. Fakss: +371-7282123
Kontaktpersona: juridiskā dienesta vadītājs Raitis Keselis
2. Identifikācijas Nr.: LOK-03/04
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Kopējā Olimpiskā sporta centra sporta haļļu grīdas segumu cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Olimpiskā sporta centra sporta haļļu grīdas segumu piegāde
CPV kods: 28812200-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: Olimpiskā sporta centra sporta haļļu grīdas segumi daudzfunkcionālajai treniņu zālei, vieglatlētikas manēžai un sporta spēļu zālei
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SO “Latvijas Olimpiskā komiteja”, Elizabetes iela 49, Rīga, LV-1010, laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 līdz: 22.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SO “Latvijas Olimpiskā komiteja”, Elizabetes iela 49, Rīga, LV-1010, līdz: 22.12.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SO “Latvijas Olimpiskā komiteja”, Elizabetes iela 49, Rīga, LV-1010, 22.12.2003. plkst. 15: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR ZM VMD Valmieras virsmežniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069597, adrese: Lilijas iela 4, Valmiera, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4233020.Fakss: +371-4233020
Kontaktpersona: daļas vad.Sandra Kvēpa, t.4233051.E-pasts: sandra.kvepa@valmiera.vmd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: LR ZM VMD Nr.2003/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Degvielas viena litra cena ar nodokļiem un atlaidēm degvielas uzpildes stacijā
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas iegāde
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns 95E - 65 000 l, dīzeļdegviela - 7 000 l
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valmieras rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Valmieras virsmežniecībā II stāvā, Lilijas ielā 4, Valmierā, laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00 līdz: 08.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valmieras virsmežniecībā II stāvā, Lilijas ielā 4, Valmierā, līdz: 08.12.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Valmieras virsmežniecībā II stāvā, Lilijas ielā 4, Valmierā, 08.12.2003. plkst. 13: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000065913, adrese: 18.Novembra iela 354a, Daugavpils, Latvija, LV-5413. Tālruņi: +371-5432176.Fakss: +371-5430627
Kontaktpersona: galv.grāmatvede Olga Trofimova, t.5432393
2. Identifikācijas Nr.:2003/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Viszemākā cena, kas ietver tehniskai specifikācijai atbilstošo preces cenu ar visiem nodokļiem un piegādes izmaksām
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: bakalejas pirkšana
Paredzamā iepirkuma apjoms: 38407 kg
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils, 18.Novembra iela 354a
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: 18.Novembra ielā 354a, Daugavpilī, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 30 līdz: 25.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Parekss banka Daugavpils filiāle, konts 4402014000, subkonts 20261006220
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: 18.Novembra ielā 354a, Daugavpilī, kab.Nr.6, līdz: 25.11.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 18.Novembra ielā 354a, Daugavpilī, 25.11.2003. plkst. 14: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži” Dienvidkurzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: “Bojas”, Kazdangas pagasts, Liepājas rajons, Latvija, LV-3456. Tālruņi: +371-3448921, 9447679.Fakss: +371-3448054
Kontaktpersona: juriskonsulte Dace Gūtmane, t.6514522.E-pasts: d.gutmane@lvm.lv
2. Identifikācijas Nr.: DK/2003/124/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
5 |
cena |
5 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža stādīšana un stādījumu kopšana
CPV kods: 77200000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: meža stādīšana 1500 ha un stādījumu kopšana 1605 ha
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dienvidkurzemes mežsaimniecība
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Bojas”, Kazdangas pagasts, Liepājas rajons, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 30 līdz: 07.01.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Bojas”, Kazdangas pagasts, Liepājas rajons, līdz: 07.01.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Bojas”, Kazdangas pagasts, Liepājas rajons, 07.01.2004. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003344207, adrese: Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028389, 7028130.Fakss: +371-7028171
Kontaktpersona: tiltu būvinženieris Rolands Šteinbergs, t.7028389.E-pasts: rolands@lad.lv
2. Identifikācijas Nr.: SM LAD Nr.03/042
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tiltu būvprojektu izstrādāšana
CPV kods: 74232230-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 4 tiltu būvprojekti un 13 tiltu periodiskās uzturēšanas darbu projekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dubnas tilta rekonstrukcija a/c A 13 Krievijas rob. (Grebņeva)-Rēzekne-Daugavpils-Lietuvas rob. km 112,90. Ziemeļsusejas tilta rekonstrukcija a/c P 76 Aizkraukle-Jēkabpils km 38,71. Šaltupes tilta rekonstrukcija a/c V 711 Ilūkste-Rubanišķi-Daugavpils km 12,90. Rudņas tilta rekonstrukcija a/c V 637 Izvalta-Naujienas stacija-Krīvāni km 0,80. 13 tiltu periodiskās uzturēšanas darbu projekti
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Autoceļu direkcijā, 152.kab., laikā no plkst. 8: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 04.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija” kasē - 190. telpā, Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1050, vai ar pārskaitījumu uz Latvijas Autoceļu direkcijas kontu: Latvijas Banka, bankas kods – LACBLV2X, konta Nr. 000361101, subkonta Nr. 91790300000, PVN maksātāja Nr. 40003344207, ar norādi: “Konkursa SM, LAD, Nr.03/042 nolikuma iegāde
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Autoceļu direkcijas sekretariātā, 183.kab., līdz: 04.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Latvijas Autoceļu direkcijā, 165.kab., 04.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: pretendentam jāiesniedz 500 Ls piedāvājuma nodrošinājums.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003344207, adrese: Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028389, 7028130.Fakss: +371-7028171
Kontaktpersona: tiltu būvinženieris Rolands Šteinbergs, t.7028389.E-pasts:rolands@lad.lv
2. Identifikācijas Nr.: SM LAD Nr.03/041
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tiltu būvprojektu izstrādāšana
CPV kods: 74232230-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 4 tiltu būvprojekti un 13 tiltu periodiskās uzturēšanas darbu projekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Salacas tilta rekonstrukcija (Staicelē) a/c P 15 Ainaži-Matīši. Mazās Juglas tilta rekonstrukcija a/c P 8 Inciems-Sigulda-Ķegums km 47,70. Abavas vecupes tilta rekonstrukcija a/c V 1452 Džūkste-Irlava-Jaunsāti km 16,00. Gaujas tilta rekonstrukcija a/c V 235 Smiltene-Drusti-Vecpiebalga km 36,46. 13 tiltu periodiskās uzturēšanas darbu projekti
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Autoceļu direkcijā, 152.kab., laikā no plkst. 8: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 04.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija” kasē - 190. telpā, Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1050, vai ar pārskaitījumu uz Latvijas Autoceļu direkcijas kontu: Latvijas Banka, bankas kods – LACBLV2X, konta Nr. 000361101, subkonta Nr. 91790300000, PVN maksātāja Nr. 40003344207, ar norādi: “Konkursa SM, LAD, Nr.03/041 nolikuma iegāde
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Autoceļu direkcijas sekretariātā, 183.kab., līdz: 04.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Latvijas Autoceļu direkcijā, 165.kab., 04.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: pretendentam jāiesniedz 500 Ls piedāvājuma nodrošinājums.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: RD BO SIA “Rīgas 1.slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003439279, adrese: Bruņinieku iela 5, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7366389. Fakss: +371-7315455
2. Identifikācijas Nr.: RD BO SIA Rīgas 1.slimnīca 2003/02
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.06.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: medikamentu un vienreizējās lietošanas medicīnas preču iegāde
CPV kods: 24410000-1, 24421000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 43
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
– |
– |
– |
Kopā: |
– |
9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: 1.Konkursa gaitā ir konstatētas vairākas neprecizitātes konkursa nolikumā un preču specifikācijās; 2.Sakarā ar radušos situāciju slimnīcā (intrahospitālā infekcija) nepieciešams precizēt dezinfekcijas līdzekļu specifikāciju atklātajam konkursam; 3.Izvēloties vairākas preces, kuras savstarpēji komplektējamas, par viszemāko cenu, darba procesā rodas nesavietojamība, ja tās iegādājas no dažādām firmām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.10.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003344207, adrese: Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7028389, 7028130.Fakss: +371-7028171
Kontaktpersona: tiltu būvinženieris Rolands Šteinbergs, t.7028389.E-pasts: rolands@lad.lv
2. Identifikācijas Nr.:SM LAD Nr.03/039
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tiltu būvprojektu izstrādāšana
CPV kods: 74232230-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 4 tiltu būvprojekti un 14 tiltu periodiskās uzturēšanas darbu projekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2004.
5. Paredzamā līguma izpildes vieta:
Auces tilta rekonstrukcija a/c V1127 Dobele-Bēne km 18,40. Sārcenes tilta rekonstrukcija a/c V 1414 Vandzenes skola-Nogale-Lubezere km 2,00. Ceļa pārvads pār dzelzceļu Glūda-Liepāja uz a/c V1204 Durbe-Padone-Kugres. Ceļa pārvads pār dzelzceļu Glūda-Liepāja uz a/c V1206 Durbe-Tadaiķi-Bunkas-Priekule. 14 tiltu periodiskās uzturēšanas darbu projekti
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Autoceļu direkcijā, 152.kab., laikā no plkst. 8: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 04.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā BO VAS “Latvijas Autoceļu direkcija” kasē - 190.telpā, Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1050, vai ar pārskaitījumu uz Latvijas Autoceļu direkcijas kontu: Latvijas Banka, bankas kods – LACBLV2X, konta Nr. 000361101, subkonta Nr. 91790300000, PVN maksātāja Nr.40003344207, ar norādi: “Konkursa SM, LAD, Nr.03/039 nolikuma iegāde”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Autoceļu direkcijas sekretariātā, 183.kab., līdz: 04.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Latvijas Autoceļu direkcijā, 165.kab., 04.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: pretendentam jāiesniedz 500 Ls piedāvājuma nodrošinājums.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001156143, adrese: Beātes iela 49, Valmiera, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4235321, 4281063.Fakss: +371-4281069
Kontaktpersona: Informātikas daļas priekšnieks Arnis Bēms, 4235321, 6548544.E-pasts: arnis.bems@vreg.vid.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: FM VID Vidz 2003/40
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Viszemākā piegādājamo materiālu un rezerves daļu cena ar visiem nodokļiem, piegādes un garantijas izmaksām un iespējamām atlaidēm
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datortehnikas piederumu piegāde LR VID Vidzemes reģionālajai iestādei
CPV kods: 30217100-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: datortehnikas piederumu un izejmateriālu piegāde uz vienu gadu LR VID Vidzemes reģionālajai iestādei. Galvenās preču grupas - datortehnikas rezerves daļas, drukas iekārtu toneru kasetes, tintes kasetes, toneru kasešu uzpildīšana, magnētiskie un optiskie informācijas nesēji
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Stacijas ielā 22, Valmierā, 213.kabinetā, Lietvedības sektorā, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 27.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Stacijas ielā 22, Valmierā, 213.kabinetā, Lietvedības sektorā, līdz: 27.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Stacijas ielā 22, Valmierā, VID Vidzemes reģionālās iestādes telpās, 27.11.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Redzes invalīdu sociālās aprūpes un rehabilitācijas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000052660, adrese: Pāles iela 12, Rīga, Latvija, LV-1024. Tālruņi: +371-7522801. Fakss: +371-7529102
Kontaktpersona: ekonomiste Sandra Lazdiņa, t.7523038
2. Identifikācijas Nr.: LM RISARC 2003/09
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cenā jāiekļauj piegādes izmaksas, nodokļi u.c. izmaksas, kas saistītas ar pasūtījuma izpildi.
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produktu piegāde
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: maize, piens, gaļa, bakalejas produkti u.c.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: RISAR centrs Pāles ielā 12, Rīgā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: RISAR centra sekretariātā Pāles ielā 12, Rīgā, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 30 līdz: 09.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: RISAR centra sekretariātā Pāles ielā 12, Rīgā, līdz: 09.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: RISAR centrā Pāles ielā 12, Rīgā, 09.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000065913, adrese: 18.Novembra iela 354a, Daugavpils, Latvija, LV-5413. Tālruņi: +371-5432176.Fakss:+371-5430627
Kontaktpersona: galv.grāmatvede Olga Trofimova, t.5432393
2. Identifikācijas Nr.: 2003/2
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Viszemākā cena, kas ietver tehniskai specifikācijai atbilstošo preces cenu ar visiem nodokļiem un piegādes izmaksām
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medikamentu pirkšana
Paredzamā iepirkuma apjoms: 365 nosaukumu daudzums, 24133 gab. preču daudzums pēc faktiskās nepieciešamības
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils, 18.Novembra iela 354a
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: 18.Novembra ielā 354a, Daugavpilī, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 30 līdz: 04.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Parekss banka Daugavpils filiāle, konts 4402014000, subkonts 20261006220
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: 18.Novembra ielā 354a, Daugavpilī, kab.Nr.6, līdz: 04.12.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 18.Novembra ielā 354a, Daugavpilī, 04.12.2003. plkst. 14: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: PU “Daugavpils dzīvokļu un komunālās saimniecības uzņēmums”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41503002485, adrese: Liepājas iela 23, Daugavpils, Latvija, LV-5417. Tālruņi: +371-5407260, 5407291. Fakss: +371-5438872
2. Identifikācijas Nr.: PU “DDzKSU” 2003/20
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pilsētas sanitārā uzkopšana
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/s “Daugavpils Spec.ATU” |
1.Pasažieru ielā 4, Daugavpilī |
810654.00 |
Kopā: |
810654.00 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.11.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000042516, adrese: Lielā iela 11, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3035533.Fakss: +371-3029059
Kontaktpersona: INFO centra lietvede Inta Proša-Broša, 3005533.E-pasts: inta@dome.jelgava.lv
2. Identifikācijas Nr.: JD 2003/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Viszemākā cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: grīdas segumi basketbola zālei un vieglatlētikas zālei sporta hallē
CPV kods: 28812200-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 2 grīdu segumi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava, Mātera iela 44
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavas domē Lielajā ielā 11, Jelgavā, 200.kabinetā, darba dienās: pirmdienās no plkst. 8: 00 līdz 19: 00, otrdienas, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8: 00 līdz 17: 00, piektdienās no plkst. 8: 00 līdz 14: 30; pusdienas pārtraukums no plkst.12: 00 līdz 13: 00 līdz: 10.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50,-. Maksājuma veids: bankā, kontā Nr.08-000142221, a/s Unibanka Jelgavas filiālē, kods UNLALV 2X, ar norādi “Par konkursa nolikumu grīdu segumu iegādei sporta hallei”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 02.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavas domē Lielajā ielā 11, Jelgavā, 200.kabinetā, līdz: 10.12.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lielajā ielā 11, Jelgavā, 310.telpā, 10.12.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VBS “Latvijas Radio”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003080614, adrese: Doma laukums 8, Rīga, Latvija, LV-1505. Tālruņi: +371-7206722, 7206721.Fakss: +371-7206709
Kontaktpersona: Juris Gavars, t.7206716, 9394480.E-pasts: juris.gavars@radio.org.lv
2. Identifikācijas Nr.: Radio 2003/26
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Visām konkursa nolikuma prasībām un specifikācijai atbilstoša cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: programmatūras licencēšana
CPV kods: 72200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: Office Pro Win32 All Lngs Lic/SA Pack MVL B 3YR EMEA Only MYO Enterprise AAS (vai ekvivalents) - 200 licences
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VBS “Latvijas Radio”, Doma laukums 8, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30 dienu laikā pēc līguma parakstīšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Doma laukums 8, Rīga (tālrunis 7206716, 9394480) laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 līdz: 25.11.2003 Nolikumu var saņemt bez maksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Doma laukums 8, Rīga, 2.stāvā, Sekretariātā (tālrunis 7206722, 7206721) līdz: 25.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Doma laukums 8, Rīga, 208.kabinetā, 25.11.2003. plkst. 13: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nodrošinājums nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valmieras pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000043403, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4207120, 4207123.Fakss: +371-4207125
Kontaktpersona: domes izpilddirektora vietnieks Māris Heinols
2. Identifikācijas Nr.: VPD 074/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lietvedības un dokumentu aprites sistēma
CPV kods: 72200000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: programmnodrošinājums, ieviešana un apkalpošanas serviss
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valmiera
Paredzamā līguma izpildes termiņš: programmas ieviešana 30.04.2004.; apkalpošanas servisa līgums 3 gadi
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Lietvedības un apmeklētāju nodaļā, laikā no plkst.7.30 līdz 12.00 līdz: 05.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: banka, A/S “NORD/LB Latvija”, konta Nr.2710710011, mērķis “Lietvedības un dokumentu aprites sistēma”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Lietvedības un apmeklētāju nodaļā, līdz: 05.12.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, 05.12.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Rūja”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000058112, adrese: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, Latvija, LV-4234. Tālruņi: +371-4263563.Fakss:+371-4263563
Kontaktpersona: galvenās grāmatvedes vietniece Laima Studentkova-Jolkina, t. 4263563
2. Identifikācijas Nr.: SVSAC “Rūja” 2003/20 - K/P
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Visi tiešie un netiešie nodokļi, kas maksājami par pārtikas precēm; piegādes izdevumi; preču iekraušanas, izkraušanas izdevumi; pretendenta piedāvātās atlaides
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas preces (maize, piena produkti, bakalejas preces, graudaugu izstrādājumi, dārzeņu konservi, sulas, dzērieni)
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursam norādīto tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”, laikā no plkst.09: 00 līdz 16: 00 līdz: 16.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”, līdz: 15.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”, 15.12.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Salaspils pilsētas ar lauku teritoriju dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000024008, adrese: Līvzemes iela 8, Salaspils, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-7981017, 7981033. Fakss: +371-7981032
2. Identifikācijas Nr.: Rīgas r.Sal.d. 03/40
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: par tiesībām veikt būvprojekta izstrādāšanu pašvaldības ceļa posmā no “Migļiem” līdz Granīta ielai rekonstrukcijai Salaspils pilsētas lauku teritorijā
CPV kods: 74232000-4
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “M.A.-Taka” |
“Takas”, Babītes pagasts, Rīgas rajons |
9858.90 |
Kopā: |
9858.90 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.11.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Rūja”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000058112, adrese: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, Latvija, LV-4234. Tālruņi: +371-4263563.Fakss: +371-4263563
Kontaktpersona: galvenās grāmatvedes vietniece Laima Studentkova-Jolkina, t. 4263563
2. Identifikācijas Nr.:SVSAC “Rūja” 2003/21 - K/S
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Visi tiešie un netiešie nodokļi, kas maksājami par akmeņoglēm; piegādes izdevumi; preču iekraušanas, izkraušanas izdevumi; pretendenta piedāvātās atlaides
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: akmeņogles
CPV kods: 10110000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursam norādīto tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”, laikā no plkst.09: 00 līdz 16: 00 līdz: 16.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 08.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”, līdz: 16.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Valmieras rajons, Jeru pagasts, p.n.Endzele, SVSAC “Rūja”, 16.12.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ieslodzījuma vietu pārvaldes Centrālcietums, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000460816, adrese: Mazā Matīsa iela 3, Rīga, Latvija, LV-1009. Tālruņi: +371-7276069. Fakss: +371-7297967
2. Identifikācijas Nr.: TM IeVP CC 2003/29
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kanalizācijas posmu nomaiņa Centrālcietumā
CPV kods: 45232410-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Norma-S” |
Ziepniekkalna iela 21a, Rīga, LV-1004 |
62406.55 |
Kopā: |
62406.55 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.11.2003.
12. Cita informācija: nav
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO SIA “Latvijas Universitātes fonds”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003412490, adrese: Basteja bulv. 12, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7227175, 7211462. Fakss: +371-7228661
2. Identifikācijas Nr.: LUF 2003/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 24.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: dzīvojamās mājas Rātsupītes ielā 1 renovācijas, ārējo siltumtrases un elektrotīklu rekonstrukcijas darbi
CPV kods: 45000000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 8
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
– |
– |
– |
Kopā: |
– |
9. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Slampes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000051222, adrese: “Kultūras pils”, p.n. Slampe, Tukuma rajons, Latvija, LV-3119. Tālruņi: +371-3198391. Fakss: +371-3198272
2. Identifikācijas Nr.: SPP-2003/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 16.05.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.06.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Slampes pagasta skolēnu pārvadāšana
CPV kods: 60113100-4
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Smārdes AL” |
“Smārdes stacija” - 3, Smārdes pag., Tukuma raj., LV-3129 |
44 000,- |
Kopā: |
44 000,- |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Kalētu pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000059141, adrese: “Liepavoti”, Kalētu pag., Liepājas raj., Latvija, LV-3484. Tālruņi: +371-3462630, 3462675. Fakss: +371-3462630
2. Identifikācijas Nr.: Kalētu pagasta padome 2003/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 11.04.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.05.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: lietots pasažieru autobuss
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
FA. IKVILS-AUTOSERVICE |
Lindenallee 25, Rostoka, Vācija |
46433 EUR |
Kopā: |
46433 EUR |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.11.2003.
12. Cita informācija: pretendenta piedāvājuma otrs lētākais variants.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts robežsardzes Rīgas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000042997, adrese: Eksporta iela 5a, Rīga, Latvija, LV-1045. Tālruņi: +371-7323994, 7323418. Fakss: +371-7326084
2. Identifikācijas Nr.: IeM VRS RIP 2003/33
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: valsts robežsardzes Rīgas pārvaldes NIUN “Olaine” autonomās katlumājas izbūve. Būvdarbi atbilstoši projekta tehniskajai specifikācijai
CPV kods: 45251250-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Wesemann” |
Elizabetes 75, Rīga, LV-1050 |
57 716.12 |
Kopā: |
57 716.12 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.11.2003.