• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2014/129.AKK4): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 4.07.2014., Nr. 129 https://www.vestnesis.lv/op/2014/129.AKK4

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Akadēmiskie amats, pētnieks datorzinātnē
LU aģentūra Latvijas Universitātes matemātikas un informātikas institūts...

Vēl šajā numurā

04.07.2014., Nr. 129

OP 2014/129.AKK4
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 14 Pēdējās nedēļas laikā 1 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- darba organizēšanas, koordinācijas prasmes, prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- nodrošināt Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību transporta jomā

- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!