Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 19 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktora/-es vietnieka/-ces finanšu plānošanas jomā (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt Departamenta finanšu plānošanas jomā nodarbināto darbu atbilstoši Departamenta un reglamentā un Ministrijas reglamentā noteiktajam, kontrolēt doto uzdevumu izpildi
- nodrošināt Ministrijas ikgadējā konsolidētā budžeta projekta izstrādi un tā izpildi saskaņā ar budžeta likumā piešķirto apropriāciju, budžeta līdzekļu plānošanu, sadali un izlietojuma kontroli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- nodrošināt lietišķu sadarbību starp ministrijām un citu valsts institūciju atbilstošām struktūrvienībām
- pārstāvēt Departamentu savas kompetences jautājumos attiecībās ar citām ministrijām un valsts pārvaldes institūcijām, pašvaldībām, kā arī fiziskām un juridiskām personām
- veikt Departamenta un Ministrijas padotībā esošo iestāžu finanšu darba rezultātu novērtēšanu
- sadarbībā ar citām Ministrijas struktūrvienībām piedalīties iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un pilnveidošanā, nepieciešamības gadījumā nodrošināt iekšējās darbības procedūras vai to aprakstu izstrādi, tādējādi nodrošināt veicamā darba organizētību, sistemātiskumu un pēctecību
- atbilstoši Departamenta kompetencei sagatavot priekšlikumus Ministrijas vidēja termiņa darbības stratēģijai un sniegt informāciju Ministrijas gada publiskajam pārskatam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- pieredze darbā ar valsts budžeta sagatavošanu (vismaz trīs gadi)
- vēlama pieredze darbā ar politikas plānošanu dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi
- zināšanas par valsts budžeta sagatavošanu, valsts budžeta izpildes kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas kā svešvalodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: