Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 32 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta direktora/-es vietnieka/-ces amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11.mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā internetā pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt Informācijas sistēmu administratora un Datortīkla administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisku datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt savu viedokli
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu un uzturēšanu
- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā
Zināšanas un prasmes informācijas sistēmu un datu bāzu administrēšanā, mājaslapu uzturēšanā, IT funkciju attīstīšanā un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015.gada 27.jūnijam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: