Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā - 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu vadībā - vismaz 2 pilnībā realizēti projekti
- pieredze vadošā amatā - 3 gadi
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē
- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (brīvi runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
- labas saskarsmes un sadarbības prasmes
- patstāvība, atbildības izjūta, precizitāte
- spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu
- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt Inspekcijas starptautiskās sadarbības stratēģijas izstrādi un aktualizāciju, piedalīties tās īstenošanā
- strādāt ar nozīmīgiem ārvalstu un sadarbības projektiem, piedalīties citu organizāciju projektu darba grupās atbilstoši Inspekcijas vadītāja rīkojumiem
- pētīt, dibināt un organizēt starptautisko sadarbību Inspekcijai ar Eiropas Savienības valstīm (nepieciešamības gadījumā - ar citām valstīm) Inspekcijas kompetenču jomā
- pārraudzīt un vadīt ārvalstu finanšu instrumentu finanšu prognozēšanas un analīzes procesus Inspekcijā, koordinēt un kontrolēt Inspekcijas projektu realizāciju, budžeta izpildi, plānot un iesaistīt projektos nepieciešamo personālu
- piedalīties augsta līmeņa semināros un darba grupās, t. sk. starptautiskā līmenī, sniegt informāciju par Inspekcijas darbības vidi, pārstāvēt Inspekciju ar nozari saistītu dokumentu, projektu vai programmu izstrādē
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus un pārraudzīt projektu vadību Inspekcijā u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: