• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/128.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 6.07.2016., Nr. 128 https://www.vestnesis.lv/op/2016/128.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Akadēmiskais amats
Rīgas Tehniskā universitāte...

Vēl šajā numurā

06.07.2016., Nr. 128

OP 2016/128.AKK3
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, attīstības plānošanas dokumentu projektus, informatīvo ziņojumu projektus un citu dokumentu projektus profesionālās izglītības jomā:

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem profesionālās izglītības jautājumos

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektu profesionālās izglītības jomā saskaņošanai

- direktora vietnieka uzdevumā piedalīties valsts pārvaldes institūciju izveidotajās darba grupās, komisijās un sanāksmēs profesionālās izglītības jautājumu izskatīšanai un risināšanai

- izskatīt valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumus par profesionālās izglītības jautājumiem, sagatavot atbildes

- nodrošināt ministrijas Profesionālās izglītības iestāžu attīstības un investīciju stratēģiju izvērtēšanas komisijas (turpmāk - stratēģiju izvērtēšanas komisija) sekretariāta darbību:

- sagatavot rīkojuma projektu par stratēģiju izvērtēšanas komisijas izveidi, pēc nepieciešamības aktualizēt to

- izstrādāt stratēģiju izvērtēšanas komisijas nolikuma projektu

- nodrošināt stratēģiju izvērtēšanas komisijas sēžu sagatavošanu un norisi, tajā skaitā komisijas sēžu darba kārtības projekta izstrādi, materiālu sagatavošanu, sniedzot stratēģiju izvērtēšanas komisijai sekretariāta kompetencē esošo nepieciešamo informāciju

- sagatavot vēstules profesionālās izglītības iestādēm par iesniedzamo papildinformāciju un nepieciešamajiem precizējumiem stratēģijās

- sagatavot ministrijas lēmuma projektu par stratēģijas apstiprināšanu vai noraidīšanu, vai stratēģijas grozījumu apstiprināšanu vai noraidīšanu

- sagatavot stratēģiju izvērtēšanas komisijas sēžu protokolu projektu un nodrošināt tā saskaņošanu

- nodrošināt aktuālo stratēģiju ievietošanu ministrijas iekštīklā

- sagatavot materiālus par stratēģiju izvērtēšanas komisijas darbību sanāksmēm pie ministrijas valsts sekretāra par Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumiem

- attiecībā uz ministrijas padotībā esošajām profesionālās izglītības iestādēm:

- pārzināt profesionālās izglītības jomu un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt tā vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas Savienības Reģionālās attīstības fonda projektu un Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta projektu ieviešanu atbilstoši plānošanas dokumentos un normatīvajos aktos noteiktajam

- veikt nepieciešamos pasākumus, organizējot izglītības iestādes attīstības un investīciju stratēģiju izstrādei, paredzot optimālu, resursu efektīvu, profesionālās izglītības kvalitāti nodrošinošu iestāžu attīstību un plānojot finansējuma piesaisti no dažādiem finanšu avotiem (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Klimata pārmaiņu finanšu instruments, valsts un pašvaldību budžets u. c.)

- izvērtēt iestāžu ministrijā iesniegto dokumentu (būves meti, skiču projekti, tehniskie projekti u. c.) Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta un citu ar investīciju infrastruktūrā saistītu projektu īstenošanai atbilstību iestādes attīstības un investīciju stratēģijai, sagatavot viedokli minētajā jautājumā

- atbilstoši valsts sekretāra norādījumiem atbalstīt un koordinēt struktūrfondu līdzekļu izmantošanu atbilstoši noteiktajām prioritātēm profesionālajā izglītībā un iestāžu attīstības un investīciju stratēģijām, kā arī analizēt struktūrfondu līdzekļu ieguldījuma rezultātus iestāžu attīstībā

- nodrošināt ministrijas iekšējos noteikumos par ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestāžu investīciju projektu īstenošanai nepieciešamo dokumentu saskaņošanas un finanšu līdzekļu izmantošanas kārtību noteikto uzdevumu attiecībā uz departamentu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- sadarboties ar ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām un Valsts izglītības attīstības aģentūru Eiropas Savienības Reģionālās attīstības fonda projektu un Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta ar investīciju infrastruktūrā saistītu projektu jautājumu risināšanā

- pārstāvēt ministriju Nozaru ekspertu padomēs un Konventos, ierosināt aktuālu jautājumu profesionālās izglītības jomā izskatīšanu Nozaru ekspertu padomju un Konventu sēdēs, gatavot priekšlikumus Nozaru ekspertu padomju un Konventu darba pilnveidei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka un/vai profesionālās izglītības jomā ilgāka par 1 gadu

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par profesionālās izglītības sistēmu, Eiropas Savienības struktūrfondu jomu un iestādes darba organizācijas jautājumiem

- divu svešvalodu, no kurām vismaz viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt, izmantot dokumentus un literatūru šajās svešvalodās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!