• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/222.AKK10): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 14.11.2016., Nr. 222 https://www.vestnesis.lv/op/2016/222.AKK10

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Rīgas reģionālās filiāles juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Nodarbinātības valsts aģentūra...

Vēl šajā numurā

14.11.2016., Nr. 222

OP 2016/222.AKK10
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 17 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas vadības nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - zvanu centra vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- darba pieredze klientu apkalpošanas procesu organizēšanā

- pieredze dokumentu projektu izstrādē

- darba pieredze zvanu/kontaktu centra darba koordinēšanā un vadīšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par klientu apkalpošanas procesu

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu organizēšanā

- prasmes prezentēt Aģentūras mērķus un darbību

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā

- prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā

- labas komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- angļu un krievu valodu zināšanas

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel, datubāzēm) un biroju tehniku

Amata mērķis: organizēt mūsdienīgu, efektīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanas procesu Nodarbinātības valsts aģentūrā, nodrošinot Zvanu centra darbību.

Galvenie amata pienākumi: plānot, vadīt un koordinēt Zvanu centra darbu, nodrošināt kvalitatīvu klientu konsultēšanas procesu. Nodrošināt telefonisku un elektronisku pakalpojumu sniegšanu bezdarbniekiem, darba meklētājiem, bezdarba riskam pakļautajām personām, darba devējiem un citiem interesentiem ar nodarbinātību un Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumiem saistītiem jautājumiem. Sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ZC_vadītājs" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!