Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 14 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības nodaļas personāla vadības speciālista/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt ministrijas nodarbināto, kā arī padotības iestāžu vadītāju darba izpildes novērtēšanas procesu, veikt novērtēšanas rezultātu apkopošanu, kā arī pēc nepieciešamības piedalīties darba izpildes novērtēšanas pārrunās
- veikt ar darba tiesisko attiecību un valsts civildienesta attiecību saistīto dokumentu (līgumi, rīkojumi, vienošanās) sagatavošanu noteiktajās struktūrvienībās nodarbinātajiem
- veikt ministrijas noteikto struktūrvienību nodarbināto lietvedības, ministrijas padotībā esošo iestāžu vadītāju un izglītības iestāžu vadītāju personu lietu kārtošanu un uzturēšanu
- ievadīt un/vai apstrādāt aktuālo informāciju par ministrijas personālu resursu vadības sistēmā Horizon Personāla modulī
- veikt statistiskas informācijas par ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu personālu apkopošanu un iesniegšanu citām institūcijām pēc pieprasījuma atbilstoši nodaļas vadītāja deleģējumam
- konsultēt ministrijas augstāko vadību, ministrijas padotības iestāžu un padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājus, ministrijas nodarbinātos personālvadības jautājumos
- pildīt citus nodaļas kompetencei atbilstošus nodaļas vadītāja, valsts sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu
- pieredze personālvadības jomā ilgāka par diviem gadiem
- pieredze informācijas apkopošanā un analīzē
- pieredze darbā ar resursu vadības programmu Horizon
- zināšanas un pieredze Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu piemērošanā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- komunikācijas un prezentācijas prasmes
- vēlama divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) pārzināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 30. amata saimes III līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: