• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2016/59.AKK6): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 24.03.2016., Nr. 59 https://www.vestnesis.lv/op/2016/59.AKK6

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Direktors
LU Literatūras, folkloras un mākslas institūts...

Vēl šajā numurā

24.03.2016., Nr. 59

OP 2016/59.AKK6
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu uzskaites, analīzes un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Zāļu valsts aģentūras budžeta plānošanu, veikt iestādes ieņēmumu un izdevumu analīzi, analizēt un uzraudzīt ilgtermiņa finanšu saistību izpildi.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties iestādes grāmatvedības un finanšu politikas izstrādē

- izstrādāt iekšējās procedūras finanšu plānošanai un uzskaitei

- piedalīties budžeta sagatavošanā un tā izpildes kontrolē

- veikt budžeta finansēšanas plānošanu, analizēt un uzraudzīt ilgtermiņa finanšu saistību izpildi un organizēt gada pārskata sagatavošanu

- analizēt finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību plānam, analizēt informāciju par iestādes ieņēmumiem un izdevumiem

- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli, sagatavot pārskatus par iestādes pakalpojumu ieņēmumu resursu un izdevumu izpildi

- sagatavot iestādes maksas pakalpojumu izmaksu kalkulāciju

- organizēt un piedalīties iestādes inventarizācijā

- veikt galvenā grāmatveža pienākumus viņa prombūtnes laikā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomās

- zināšanas par normatīvo aktu prasībām finanšu plānošanas, grāmatvedības un nodokļu piemērošanas jomās, izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

- pieredze gada pārskatu sagatavošanā

- vēlama pieredze galvenā grāmatveža vai galvenā grāmatveža vietnieka amatā vai finanšu revidenta amatā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, analītiskā domāšana un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas sadarbības spējas, spēja risināt nestandarta situācijas, pieredze darbinieku vadīšanā un spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams Horizon) un iemaņas darbā ar MS Excel un MS Word pieredzējuša lietotāja līmenī

- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (C1), angļu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1), vēlamas krievu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1)

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 14. saimes "Grāmatvedība" IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!