Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 20 Pēdējās nedēļas laikā 5 Visi
Ministru kabineta noteikumi Nr. 322
Rīgā 2017. gada 13. jūnijā (prot. Nr. 30 18. §)
Noteikumi par Latvijas izglītības klasifikāciju
Izdoti saskaņā ar Statistikas likuma 21. panta 1. punktu
un Izglītības likuma 14. panta 1.1 punktu
1. Noteikumi nosaka Latvijas izglītības klasifikāciju, tai skaitā Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmeņiem atbilstošus zināšanu, prasmju un kompetenču aprakstus.
2. Latvijas izglītības klasifikācijas struktūru veido šādi līmeņi:
2.1. pirmais klasifikācijas līmenis (izglītības pakāpe un pirmais koda cipars) (1. pielikums);
2.2. otrais klasifikācijas līmenis (izglītības programmas veids un otrais koda cipars (ar burtu/bez burta) kopā ar pirmo ciparu) (1. pielikums);
2.3. trešais klasifikācijas līmenis (izglītības tematiskā grupa un trešais koda cipars) (2. pielikums);
2.4. ceturtais klasifikācijas līmenis (izglītības tematiskā joma un ceturtais koda cipars kopā ar trešo ciparu) (2. pielikums);
2.5. piektais klasifikācijas līmenis (izglītības programmu grupa un piektais koda cipars kopā ar trešo un ceturto ciparu) (2. pielikums).
3. Izglītības programmu licencēšanā un izglītības programmu reģistra veidošanā papildus var lietot sesto klasifikācijas līmeni:
3.1. vispārējā izglītībā – vispārējās izglītības programmu īpašie veidi, mācību valoda un izglītības ieguves forma (sestais, septītais un astotais koda cipars) (3. pielikums);
3.2. profesionālajā izglītībā – izglītības programmu grupām atbilstošās profesionālās izglītības programmu kopas, kas ietver saturiski radniecīgas profesionālās pilnveides, profesionālās ievirzes izglītības programmas (izņemot profesionālās augstākās izglītības programmas) un izglītības programmas, kurās iegūst pirmā, otrā vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju (sestais un septītais koda cipars) (4. pielikums).
4. Licence vai akreditācijas lapa, kas izsniegta tādu izglītības programmu īstenošanai, kuru pirmais un otrais koda cipars ir 00, 26 vai 48 un kuru kodā nav ietverts astotais koda cipars vai kuru astotais koda cipars ir trīs, derīga līdz tajā norādītā termiņa beigām.
5. Licence vai akreditācijas lapa, kas izsniegta tādu izglītības programmu īstenošanai, kuru trešais, ceturtais un piektais koda cipars ir 222, 224, 225, 310, 420, 440, 481, 524, 763, 850 vai kuru trešais, ceturtais, piektais, sestais un septītais koda cipars ir 54303, 54801, 76203, derīga līdz tajā norādītā termiņa beigām.
Ministru prezidents Māris Kučinskis
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
1. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Pirmais un otrais klasifikācijas līmenis un tā salīdzinājums ar Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūru (LKI), Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūru (EKI) un Starptautisko standartizēto izglītības klasifikāciju (ISCED-2011)
1. tabula
Pirmais klasifikācijas līmenis |
Otrais klasifikācijas līmenis |
LKI/EKI |
ISCED–2011 |
|||
pirmais koda cipars |
izglītības pakāpe |
pirmais un otrais koda cipars (ar burtu/bez burta) |
izglītības programmas veids |
ISCED-P |
ISCED-A |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
0 |
Pirmsskolas izglītība |
01 |
Pirmsskolas izglītības programmas |
0101 |
0201 |
|
0202 |
0202 |
|||||
1 |
Pamatizglītības pirmais posms |
11 |
Vispārējā izglītība, pamatizglītības pirmā posma (1.–6. klase) programmas |
100 |
100 |
|
10V |
Profesionālās ievirzes izglītība, īstenojama līdztekus pamatizglītības pirmā posma programmai |
100 |
030 |
|||
10T |
Profesionālā tālākizglītība (pirmā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama bez iepriekšējās izglītības ierobežojuma. Mācību ilgums vismaz 480 stundu |
2 |
251 |
100 |
||
2 |
Pamatizglītības otrais posms |
21 |
Vispārējā izglītība, pamatizglītības (1.–9. klase) programmas |
1–2 |
1003 |
1003 |
2444 |
2444 |
|||||
2435 |
2435 |
|||||
23 |
Vispārējā izglītība, pamatizglītības otrā posma (7.–9. klase) programmas |
2 |
244 |
244 |
||
22 |
Profesionālā pamatizglītība, īstenojama bez iepriekšējās izglītības ierobežojuma (pirmā līmeņa profesionālā kvalifikācija). Mācību ilgums viens–trīs gadi |
2 |
254 |
254 |
||
20T |
Profesionālā tālākizglītība (otrā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc pilnīgas vai daļējas pamatizglītības programmas apguves. Mācību ilgums 480, 640 vai vairāk stundu |
3 |
351 |
254 |
||
20P |
Profesionālā pilnveide, īstenojama pēc pilnīgas vai daļējas pamatizglītības programmas apguves |
2 |
351 |
254 |
||
20V |
Profesionālās ievirzes izglītība, īstenojama līdztekus vispārējās pamatizglītības (1.–9. klase) programmai |
2 |
251 |
100 |
||
3 |
Vidējās izglītības pakāpe |
31 |
Vispārējā vidējā izglītība, īstenojama pēc pamatizglītības ieguves. Mācību ilgums trīs gadi |
4 |
344 |
344 |
32 |
Arodizglītība (otrā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc pamatizglītības ieguves. Mācību ilgums trīs gadi |
3 |
353 |
353 |
||
32a |
Arodizglītība (otrā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc pamatizglītības ieguves. Mācību ilgums viens gads |
3 |
351 |
254 |
||
32b |
Arodizglītība (otrā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc daļējas pamatizglītības programmas apguves. Mācību ilgums trīs gadi |
3 |
254 |
254 |
||
33 |
Profesionālā vidējā izglītība (trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc pamatizglītības ieguves. Mācību ilgums četri gadi |
4 |
354 |
354 |
||
35a |
Arodizglītība (otrā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Mācību ilgums viens gads |
3 |
453 |
453 |
||
35b |
Profesionālā vidējā izglītība (trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vidējās izglītības ieguves. Mācību ilgums 1,5–trīs gadi |
4 |
453 |
453 |
||
36 |
Vispārējā vidējā izglītība, turpinājums izglītības programmai ar kodu 32. Mācību ilgums viens gads |
4 |
344 |
344 |
||
37 |
Profesionālā vidējā izglītība (trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), turpinājums izglītības programmai ar pirmo un otro koda ciparu 32. Mācību ilgums divi gadi |
4 |
354 |
354 |
||
30T |
Profesionālā tālākizglītība (otrā vai trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Mācību ilgums 640, 960 vai vairāk stundu |
3-4 |
453 |
453 |
||
30P |
Profesionālā pilnveide, īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves |
4 |
451 |
354 |
||
30V |
Profesionālās ievirzes izglītība, īstenojama līdztekus vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguvei |
4 |
351 |
254 |
||
4 |
Augstākās izglītības pakāpe |
41 |
Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
5 |
554 |
550 |
42 |
Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
6 |
655 |
650 |
||
6566 |
6506 |
|||||
43 |
Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
6 |
645 |
640 |
||
44 |
Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), turpinājums izglītības programmai ar kodu 41. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz četri gadi |
6 |
655 |
650 |
||
45 |
Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
7 |
747 |
740 |
||
46 |
Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz četri gadi |
6 |
657 |
650 |
||
47 |
Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
7 |
757 |
750 |
||
49 |
Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz pieci gadi |
7 |
756 |
750 |
||
5 |
51 |
Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
8 |
864 |
860 |
Piezīmes.
1 Pirmsskolas izglītības programmas, kuras apgūst izglītojamie līdz
triju gadu vecumam.
2 Pirmsskolas izglītības programmas, kuras apgūst izglītojamie pēc
triju gadu vecuma.
3 Izglītības programmas, kuras apgūst izglītojamie 1.–6. klasē.
4 Izglītības programmas, kuras apgūst izglītojamie 7.–9. klasē.
5 Izglītības programmas ar piekto un sesto koda ciparu 58 vai 59, kuras
apgūst izglītojamie 7.–9. klasē.
6 Izglītības programmas, kuru ilgums pilna laika studijās ir vairāk
nekā četri gadi.
Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras (LKI) līmenim atbilstošo zināšanu, prasmju un kompetenču apraksti
2. tabula
LKI līmenis |
Zināšanas (zināšanas un izpratne) |
Prasmes (spēja lietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes) |
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana) |
1. |
Spēj parādīt elementāras zināšanas, kuras izpaužas atpazīstot vai atceroties | Spēj izmantot elementāras praktiskas un
kognitīvas iemaņas, kuras var izpildīt tiešā uzraudzībā, izmantojot
vienkāršus instrumentus. Spēj veikt vienkāršus uzdevumus, kas saturiski atkārtojas un ir paredzami |
Spēj veikt vienkāršus uzdevumus strukturētā vidē, darboties ierobežotā kontekstā. Pēc parauga spēj izpildīt elementārus uzdevumus, apgūt pašapkalpošanās iemaņu pamatus |
2. |
Spēj parādīt darba vai konkrētas mācību priekšmetu programmās noteiktās pamatzināšanas apgūstamajā profesionālās darbības vai mācību jomā | Spēj izmantot pamata kognitīvās un
praktiskās prasmes, kas nepieciešamas, lai, izmantojot attiecīgu
informāciju, veiktu uzdevumus un, izmantojot pamata noteikumus un
līdzekļus, risinātu ikdienas problēmas. Spēj izprast savas darbības sekas attiecībā uz sevi un citiem |
Spēj veikt uzdevumus speciālista
pārraudzībā, dotos uzdevumus pildot individuāli vai darba grupā, vai
daļēji patstāvīgi. Spēj piedalīties atsevišķu mācību vai darba uzdevumu mērķu izvirzīšanā un darbības procesa plānošanā |
3. |
Spēj parādīt faktu, principu, procesu un
vispārējo jēdzienu zināšanas un izmanto tās mācību un profesionālās
darbības jomā. Spēj izprast dažādu veidu informāciju par materiāliem, aprīkojumu, tehnoloģijām atbilstošā mācību jomā vai noteiktā profesijā |
Spēj izmantot dažādas kognitīvās un praktiskās prasmes, kas nepieciešamas, lai veiktu uzdevumus un risinātu problēmas, izvēloties piemērotas darba pamatmetodes, līdzekļus, materiālus, informāciju un tehnoloģijas | Spēj apzināties un uzņemties atbildību par
darba vai mācību uzdevumu veikšanu. Risinot uzdevumus, spēj pielāgot savu rīcību apstākļiem un atbildēt par darba rezultātu |
4. |
Spēj parādīt vispusīgas faktu, teoriju un
likumsakarību zināšanas, kas ir nepieciešamas personiskai izaugsmei un
attīstībai, pilsoniskai līdzdalībai, sociālajai integrācijai un
izglītības turpināšanai. Spēj detalizēti izprast un parādīt daudzveidīgu specifisku faktu, principu, procesu un jēdzienu zināšanas noteiktā mācību vai profesionālās darbības jomā standarta un nestandarta situācijās. Pārzina tehnoloģijas un metodes mācību uzdevumu vai darba uzdevumu veikšanai profesijā |
Spēj plānot un organizēt darbu, izmantot
dažādas metodes, tehnoloģijas (tai skaitā informācijas un komunikācijas
tehnoloģijas), ierīces, instrumentus un materiālus uzdevumu veikšanai. Spēj atrast, izvērtēt un radoši izmantot informāciju mācību vai profesionālo darba uzdevumu izpildei un problēmu risinājumiem. Spēj sazināties vismaz divās valodās rakstiski un mutiski gan pazīstamā, gan nepazīstamā kontekstā. Spēj patstāvīgi strādāt profesijā, mācīties un pilnveidoties. Spēj sadarboties |
Ir motivēts turpmākās karjeras veidošanai,
izglītības turpināšanai, mūžizglītībai uz zināšanām orientētā
demokrātiskā, daudzvalodu un daudzkultūru sabiedrībā Eiropā un pasaulē. Spēj plānot un veikt mācību vai darba uzdevumus profesijā individuāli, komandā vai vadot komandas darbu. Spēj uzņemties atbildību par mācību vai profesionālās darbības rezultātu kvalitāti un kvantitāti |
5. |
Spēj parādīt vispusīgas un specializētas attiecīgajai profesionālajai jomai atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni | Spēj, balstoties uz analītisku pieeju,
veikt praktiskus uzdevumus attiecīgajā profesijā, parādīt prasmes, kas
profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus, pārrunāt un
argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus attiecīgajā
profesijā ar kolēģiem, klientiem un vadību, ar attiecīgu patstāvības
pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences. Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus savā profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas |
Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas savā profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai, piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā, parādīt, ka izprot attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā |
6. |
Spēj parādīt attiecīgajai zinātnes nozarei
vai profesijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo
zināšanu kritisku izpratni, turklāt daļa zināšanu atbilst attiecīgās
zinātnes nozares vai profesijas augstāko sasniegumu līmenim. Spēj parādīt attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni |
Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos
pamatus un prasmes, veikt profesionālu, māksliniecisku, inovatīvu vai
pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju,
problēmas un risinājumus savā zinātnes nozarē vai profesijā, tos
izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar
nespeciālistiem. Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos |
Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas attiecīgajā zinātnes nozarē vai profesijā, parādīt, ka izprot profesionālo ētiku, izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību un piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā |
7. |
Spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās jomas jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē | Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes
un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku vai
māksliniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas attiecīgajā zinātnes nozarē vai profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas |
Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski
analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot
lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību |
8. |
Spēj parādīt, ka pārzina un izprot aktuālākās zinātniskās teorijas un atziņas, pārvalda pētniecības metodoloģiju un mūsdienu pētniecības metodes attiecīgajā zinātnes nozarē vai profesionālajā jomā un dažādu jomu saskarē | Spēj patstāvīgi izvērtēt un izvēlēties
zinātniskiem pētījumiem atbilstošas metodes, ir veicis ieguldījumu
zināšanu robežu paplašināšanā vai devis jaunu izpratni esošām zināšanām
un to lietošanai praksē, īstenojot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu, no
kura daļa ir starptautiski citējamu publikāciju līmenī. Spēj gan mutiski, gan rakstiski komunicēt par savu zinātniskās darbības jomu (savu nozari) ar plašākām zinātniskajām aprindām un sabiedrību kopumā. Spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju, īstenot zinātniskus projektus, gūstot zinātnes nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus sasniegumus, vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus uzņēmumos, iestādēs un organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes |
Spēj, veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risināt nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus, patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, plānot, strukturēt un vadīt liela apjoma zinātniskus projektus, tajā skaitā starptautiskus |
Piezīme. Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras nākamajā līmenī ir ietvertas iepriekšējam līmenim noteiktās zināšanas, prasmes un kompetences.
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
2. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Trešais, ceturtais un piektais klasifikācijas līmenis (izglītības tematiskās grupas, tematiskās jomas un programmu grupas) un tā salīdzinājums ar Izglītības un mācību nozaru klasifikāciju (ISCED-F 2013)
Trešais klasifikācijas līmenis |
Ceturtais klasifikācijas līmenis |
Piektais klasifikācijas līmenis |
ISCED-F 2013 |
|||
Trešais koda cipars |
Izglītības tematiskā grupa |
Trešais un ceturtais koda cipars |
Izglītības tematiskā joma |
Trešais, ceturtais un piektais koda cipars |
Izglītības programmu grupa |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
0 |
Vispārējā izglītība |
01 |
Vispārizglītojošā |
011 |
Vispārizglītojoša virziena izglītības programmas |
0011 |
012 |
Humanitārā un sociālā virziena izglītības programmas |
0011 |
||||
013 |
Matemātikas, dabaszinību un tehnikas virziena izglītības programmas |
0011 |
||||
014 |
Profesionāli orientētā virziena izglītības programmas |
0011 |
||||
015 |
Speciālās izglītības programmas |
0011 |
||||
09 |
Personības attīstība |
090 |
Personības attīstība |
0031 |
||
1 |
Izglītība |
14 |
Pedagogu izglītība un izglītības zinātnes |
141 |
Pedagogu izglītība |
0112; 0113; 0114 |
142 |
Izglītības zinātne |
0111 |
||||
2 |
Humanitārās zinātnes un māksla |
21 |
Mākslas |
211 |
Vizuāli plastiskā māksla |
0213 |
212 |
Mūzika un skatuves māksla |
0215 |
||||
213 |
Audiovizuālā māksla un mediju māksla |
0211 |
||||
214 |
Dizains |
0212 |
||||
215 |
Amatniecība |
0214 |
||||
216 |
Lietišķā māksla |
0214 |
||||
217 |
Radošās industrijas |
0219 |
||||
22 |
Humanitārās zinātnes |
221 |
Reliģija un teoloģija |
0221 |
||
223 |
Dzimtās valodas studijas |
0232 |
||||
226 |
Literatūra un lingvistika |
0232 |
||||
227 |
Valodu studijas un programmas |
0231 |
||||
228 |
Vēsture un arheoloģija |
0222 |
||||
229 |
Filozofija un ētika |
0223 |
||||
3 |
Sociālās zinātnes, komerczinības un tiesības |
31 |
Sociālās un cilvēkrīcības zinātnes |
311 |
Ekonomika |
0311 |
312 |
Politikas zinātne |
0312 |
||||
313 |
Psiholoģija |
0313 |
||||
314 |
Socioloģija un kultūras studijas |
0314 |
||||
32 |
Informācijas un komunikācijas zinātnes |
321 |
Žurnālistika un komunikācija |
0321 |
||
322 |
Bibliotēku, informācijas un arhīvu zinības |
0322 |
||||
34 |
Komerczinības un administrēšana |
341 |
Vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība |
0416 |
||
342 |
Tirgzinības un reklāma |
0414 |
||||
343 |
Finanses, banku lietas un apdrošināšana |
0412 |
||||
344 |
Grāmatvedība un nodokļi |
0411 |
||||
345 |
Vadība un administrēšana |
0413 |
||||
346 |
Sekretariāta un biroja darbs |
0415 |
||||
347 |
Darba dzīve |
0417 |
||||
38 |
Tiesību zinātne |
380 |
Tiesību zinātne |
0421 |
||
4 |
Dabaszinātnes, matemātika un informācijas tehnoloģijas |
42 |
Dzīvās dabas zinātnes |
421 |
Bioloģija |
0511 |
422 |
Bioķīmija |
0512 |
||||
44 |
Fizikālās zinātnes |
441 |
Ķīmija |
0531 |
||
442 |
Ģeogrāfija un zemes zinātnes |
0532 |
||||
443 |
Fizika |
0533 |
||||
46 |
Matemātika un statistika |
460 |
Matemātika un statistika |
0541; 0542 |
||
48 |
Datorika |
482 |
Datoru lietošana |
0611 |
||
483 |
Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
0612 |
||||
484 |
Programmēšana |
0613 |
||||
5 |
Inženierzinātnes, ražošana un būvniecība |
52 |
Inženierzinātnes un tehnoloģijas |
521 |
Mehānika un metālapstrāde |
0715 |
522 |
Enerģētika |
0713 |
||||
523 |
Elektronika un automātika |
0714 |
||||
525 |
Mašīnzinības (Mehāniskie transportlīdzekļi, kuģi un gaisa kuģi) |
0716 |
||||
526 |
Citas inženierzinātnes |
0719 |
||||
527 |
Medicīnas inženierija |
0914 |
||||
528 |
Ķīmijas tehnoloģijas |
0711 |
||||
529 |
Vides inženierzinātnes |
0712 |
||||
54 |
Ražošana un pārstrāde |
541 |
Pārtikas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0721 |
||
542 |
Tekstiliju ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0723 |
||||
543 |
Kokapstrādes tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0722 |
||||
544 |
Derīgo izrakteņu ieguve |
0724 |
||||
545 |
Poligrāfijas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0722 |
||||
546 |
Ādas apstrādes tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0723 |
||||
547 |
Stikla un keramikas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0722 |
||||
548 |
Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
0722 |
||||
58 |
Arhitektūra un būvniecība |
581 |
Arhitektūra un pilsētu plānošana |
0731 |
||
582 |
Būvniecība un civilā celtniecība |
0732 |
||||
6 |
Lauksaimniecība |
62 |
Lauksaimniecība, mežsaimniecība un zivsaimniecība |
621 |
Lauksaimniecība |
0811 |
622 |
Dārzkopība |
0812 |
||||
623 |
Mežsaimniecība |
0821 |
||||
624 |
Zivsaimniecība |
0831 |
||||
64 |
Veterinārija |
640 |
Veterinārija |
0841 |
||
7 |
Veselības aprūpe un sociālā labklājība |
72 |
Veselības aprūpe |
721 |
Ārstniecība |
0912 |
722 |
Medicīniskie pakalpojumi |
0915 |
||||
723 |
Māszinības |
0913 |
||||
724 |
Zobārstniecība |
0911 |
||||
725 |
Farmācija |
0916 |
||||
726 |
Sabiedrības veselība |
0919 |
||||
76 |
Sociālā labklājība |
761 |
Bērnu un jauniešu attīstību veicinošie pakalpojumi |
0922 |
||
762 |
Sociālie pakalpojumi |
0921; |
||||
764 |
Sociālā aprūpe |
0923 |
||||
8 |
Pakalpojumi |
81 |
Individuālie pakalpojumi |
811 |
Viesnīcu un restorānu serviss |
1013 |
812 |
Tūrisma un atpūtas organizācija |
1015 |
||||
813 |
Sports |
1014 |
||||
814 |
Mājsaimniecības pakalpojumi |
1011 |
||||
815 |
Skaistumkopšanas pakalpojumi |
1012 |
||||
816 |
Audio, video un foto pakalpojumi |
0211 |
||||
817 |
Floristikas pakalpojumi |
0214 |
||||
818 |
Citi pakalpojumi |
1019 |
||||
84 |
Transporta pakalpojumi |
840 |
Transporta pakalpojumi |
1041 |
||
85 |
Vides aizsardzība |
851 |
Vides zinātne un vides pārvalde |
0521 |
||
852 |
Dabas aizsardzība |
0522 |
||||
853 |
Vide un ūdenssaimniecība |
1021 |
||||
86 |
Civilā un militārā aizsardzība |
861 |
Personu un īpašuma aizsardzība |
1032 |
||
862 |
Darba aizsardzība un drošība |
1022 |
||||
863 |
Militārā aizsardzība |
1031 |
||||
9 |
Citur neklasificētās tematiskās grupas |
99 |
Citur neklasificētās tematiskās jomas |
999 |
Citur neklasificētās programmu grupas |
9999 |
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
3. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Sestais klasifikācijas līmenis vispārējā izglītībā (vispārējās izglītības programmu īpašie veidi, mācību valoda un izglītības ieguves forma)
Sestais klasifikācijas līmenis |
|||||
Piektais un sestais koda cipars |
Izglītības programmu īpašais veids, LKI/EKI līmenis |
Septītais koda cipars |
Mācību valoda |
Astotais koda cipars |
Izglītības ieguves forma |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
18 |
Pedagoģiskās korekcijas programmas |
1 |
Latviešu mācībvaloda |
1 |
Dienas |
2 |
Vakara (maiņu) |
||||
2 |
Mazākumtautību mācībvaloda |
||||
19 |
Sociālās korekcijas programmas |
3 |
Neklātienes |
||
3 |
Cita mācībvaloda |
||||
51 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar redzes traucējumiem – 2. līmenis |
||||
52 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar dzirdes traucējumiem – 2. līmenis |
4 |
Tālmācība |
||
53 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar fiziskās attīstības traucējumiem – 2. līmenis |
||||
54 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar somatiskām saslimšanām – 2. līmenis |
||||
55 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar valodas traucējumiem – 2. līmenis |
||||
56 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem (jauktiem attīstības traucējumiem – pirmsskolā) – 2. līmenis |
||||
57 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar garīgās veselības traucējumiem – 2. līmenis |
||||
58 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem – 1. līmenis |
||||
59 |
Speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem – 1. līmenis |
Piezīme. Pirmsskolas un pamatizglītības programmām sestais cipars ir 1, pārējām programmām – 0.
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
4. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Sestais klasifikācijas līmenis profesionālajā izglītībā (profesionālās izglītības programmu kopas un izglītības ieguves forma)
Trešais, ceturtais un piektais koda cipars |
Izglītības programmu grupa |
Trešais, ceturtais, piektais, sestais un septītais koda cipars |
Izglītības programmu kopas |
Astotais koda cipars |
Izglītības ieguves forma |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
141 |
Pedagogu izglītība |
141 06 |
Profesionālās izglītības pedagogu tālākizglītība |
1 |
Klātienes |
211 |
Vizuāli plastiskā māksla |
211 01 |
Mākslas |
3 |
Neklātienes |
211 02 |
Mākslas zinātnes |
4 |
Tālmācība |
||
211 03 |
Restaurācija | ||||
212 |
Mūzika un skatuves māksla |
212 01 |
Taustiņinstrumentu spēle | ||
212 02 |
Stīgu instrumentu spēle | ||||
212 03 |
Pūšaminstrumentu spēle | ||||
212 04 |
Sitaminstrumentu spēle | ||||
212 05 |
Diriģēšana | ||||
212 06 |
Vokālā mūzika | ||||
212 07 |
Mūzikas vēsture un teorija | ||||
212 08 |
Kompozīcija | ||||
212 09 |
Mūzika | ||||
212 10 |
Deja | ||||
212 11 |
Horeogrāfija | ||||
212 12 |
Teātra māksla | ||||
212 13 |
Instrumentālā mūzika | ||||
213 |
Audiovizuālā māksla un mediju māksla |
213 01 |
Vizuālās saziņas līdzekļu māksla | ||
214 |
Dizains |
214 01 |
Datordizains | ||
214 02 |
Vides dizains | ||||
214 03 |
Interjera dizains | ||||
214 04 |
Reklāmas dizains | ||||
214 05 |
Koka izstrādājumu dizains | ||||
214 06 |
Tekstilizstrādājumu dizains | ||||
214 07 |
Metāla izstrādājumu dizains | ||||
214 08 |
Keramikas izstrādājumu dizains | ||||
214 09 |
Stikla izstrādājumu dizains | ||||
214 10 |
Ādas izstrādājumu dizains | ||||
214 11 |
Apģērbu dizains | ||||
214 12 |
Multimediju dizains | ||||
214 13 |
Foto dizains | ||||
214 14 |
Materiālu dizains un tehnoloģijas | ||||
215 |
Amatniecība |
215 01 |
Tautas māksla un amatniecība | ||
215 02 |
Rokdarbi | ||||
215 03 |
Juvelierdarbi | ||||
215 04 |
Mūzikas instrumentu izgatavošana un labošana | ||||
215 05 |
Akmens kalšana | ||||
215 06 |
Aušana | ||||
215 07 |
Kokgriešana | ||||
216 |
Lietišķā māksla |
216 01 |
Metāla mākslinieciskā apstrāde | ||
216 02 |
Koka mākslinieciskā apstrāde | ||||
216 03 |
Tekstila mākslinieciskā apstrāde | ||||
216 04 |
Ādas mākslinieciskā apstrāde | ||||
216 05 |
Stikla mākslinieciskā apstrāde | ||||
216 06 |
Keramikas mākslinieciskā apstrāde | ||||
216 07 |
Rokdarbi | ||||
227 |
Valodu studijas un programmas |
227 00 |
Valodu studijas un programmas | ||
311 |
Ekonomika |
311 01 |
Ekonomika | ||
313 |
Psiholoģija |
313 01 |
Psiholoģija | ||
322 |
Bibliotēku, informācijas un arhīvu zinības |
322 00 |
Bibliotēku, informācijas un arhīvu zinības | ||
341 |
Vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība |
341 01 |
Elektroniskā komercija | ||
341 02 |
Komerczinības | ||||
341 03 |
Nekustamā īpašuma tirdzniecība un apsaimniekošana | ||||
342 |
Tirgzinības un reklāma |
342 01 |
Mārketings un tirdzniecība | ||
342 02 |
Sabiedriskās attiecības | ||||
342 03 |
Reklāmas zinības | ||||
342 04 |
Tirgzinības | ||||
342 05 |
Reklāma un sabiedriskās attiecības | ||||
342 06 |
Reklāmas vadība | ||||
343 |
Finanses, banku lietas un apdrošināšana |
343 01 |
Banku zinības un finanses | ||
343 02 |
Finanšu vadība | ||||
343 03 |
Apdrošināšana | ||||
344 |
Grāmatvedība un nodokļi |
344 01 |
Grāmatvedība un finanses | ||
344 02 |
Grāmatvedība | ||||
345 |
Vadība un administrēšana |
345 01 |
Biznesa vadība | ||
345 02 |
Eiropas ekonomika un bizness | ||||
345 03 |
Eiropas Savienības bizness un tiesības | ||||
345 04 |
Kvalitātes nodrošināšana un vadība | ||||
345 05 |
Mazā un vidējā biznesa vadība | ||||
345 06 |
Ostu vadība | ||||
345 07 |
Telemātika un loģistika | ||||
345 08 |
Vadības zinātne | ||||
345 09 |
Komercdarbība (Uzņēmējdarbība) | ||||
345 10 |
Komercdarbība un ekonomika | ||||
345 11 |
Komercdarbība un uzņēmuma vadība | ||||
345 12 |
Telemehānika un loģistika | ||||
345 13 |
Kultūras vadība | ||||
345 14 |
Sabiedrības vadība | ||||
345 15 |
Ēdināšanas un viesnīcu komercdarbība | ||||
345 16 |
Viesnīcu vadība | ||||
345 17 |
Tūrisma vadība | ||||
345 18 |
Kvalitātes sistēmas vadība | ||||
345 19 |
Personāla vadība | ||||
345 20 |
Projektu vadība | ||||
345 21 |
Iestāžu un organizāciju ārējie sakari | ||||
345 22 |
Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība | ||||
345 23 |
Mūzikas projektu vadība | ||||
345 24 |
Ražošanas inženierzinības un vadība | ||||
345 25 |
Darbs ar jaunatni un tā vadība | ||||
346 |
Sekretariāta un biroja darbs |
346 01 |
Administratīvie un sekretāra pakalpojumi | ||
347 |
Darba dzīve |
347 01 |
Personāla sagatavošana darbam | ||
482 |
Datoru lietošana |
482 00 |
Datoru lietošana | ||
483 |
Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
483 01 |
Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli | ||
484 |
Programmēšana |
484 01 |
Programmēšana | ||
521 |
Mehānika un metālapstrāde |
521 01 |
Metālapstrāde | ||
521 02 |
Inženiermehānika | ||||
521 03 |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūves tehnoloģija | ||||
521 04 |
Bionika un protezēšana | ||||
521 05 |
Materiālzinātne | ||||
521 06 |
Mehatronika | ||||
521 07 |
Ostu tehnika | ||||
521 08 |
Ražošanas tehnoloģija | ||||
522 |
Enerģētika |
522 01 |
Enerģētika un elektrotehnika | ||
522 02 |
Elektrotehnika un elektronika | ||||
522 03 |
Elektriskās iekārtas | ||||
522 04 |
Elektrotehnoloģiju datorvadība | ||||
522 05 |
Lauksaimniecības enerģētika | ||||
522 06 |
Siltumenerģētika | ||||
523 |
Elektronika un automātika |
523 01 |
Automātika un datortehnika | ||
523 02 |
Elektronika | ||||
523 03 |
Telekomunikācijas | ||||
523 04 |
Datortehnikas remonts | ||||
523 05 |
Transporta datorvadības, informācijas un elektroniskās sistēmas | ||||
525 |
Mašīnzinības (Mehāniskie transportlīdzekļi, kuģi un gaisa kuģi) |
525 01 |
Autotransports | ||
525 02 |
Kuģu mehānika | ||||
525 03 |
Transports | ||||
525 04 |
Dzelzceļa transports | ||||
525 05 |
Aviācijas transports | ||||
525 06 |
Jūras transports | ||||
525 07 |
Lauksaimniecības tehnika | ||||
525 08 |
Mežsaimniecības tehnika | ||||
525 09 |
Lauksaimniecības inženierzinātne | ||||
525 10 |
Transporta sistēmu inženierija | ||||
527 |
Medicīnas inženierija |
527 01 |
Medicīnas inženierija | ||
528 |
Ķīmijas tehnoloģijas |
528 01 |
Ķīmijas tehnoloģijas | ||
529 |
Vides inženierzinātnes |
529 01 |
Vides inženierzinātnes | ||
541 |
Pārtikas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
541 01 |
Pārtikas produktu tehnoloģija | ||
541 02 |
Pārtikas zinātne | ||||
541 03 |
Pārtikas produktu kvalitātes kontrole | ||||
541 04 |
Miltu izstrādājumu ražošana | ||||
541 05 |
Gaļas produktu ražošana | ||||
541 06 |
Piena produktu ražošana | ||||
541 07 |
Augļu un dārzeņu pārstrāde | ||||
541 08 |
Zivju apstrādes tehnoloģija | ||||
541 09 |
Dzērienu ražošana | ||||
542 |
Tekstiliju ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
542 01 |
Tekstila un apģērbu tehnoloģija | ||
542 02 |
Šūto izstrādājumu ražošanas tehnoloģija | ||||
542 03 |
Trikotāžas izstrādājumu ražošanas tehnoloģija | ||||
543 |
Kokapstrādes tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
543 01 |
Kokapstrāde | ||
543 02 |
Koksnes materiāli un tehnoloģija | ||||
543 04 |
Kokizstrādājumu izgatavošana | ||||
545 |
Poligrāfijas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
545 01 |
Grāmatu iesiešana | ||
545 02 |
Poligrāfija un izdevējdarbība | ||||
546 |
Ādas apstrādes tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
546 00 |
Ādas apstrādes tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana | ||
547 |
Stikla un keramikas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
547 00 |
Stikla un keramikas ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana | ||
548 |
Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
548 02 |
Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana | ||
581 |
Arhitektūra un pilsētu plānošana |
581 01 |
Arhitektūra | ||
581 02 |
Ainavu arhitektūra | ||||
581 03 |
Ģeodēzija un kartogrāfija | ||||
581 04 |
Zemes ierīcība | ||||
582 |
Būvniecība un civilā celtniecība |
582 01 |
Būvdarbi | ||
582 02 |
Būvniecība | ||||
582 03 |
Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģija | ||||
582 04 |
Hidroinženierzinātne | ||||
582 05 |
Transportbūves | ||||
621 |
Lauksaimniecība |
621 01 |
Augkopība | ||
621 02 |
Augļkopība | ||||
621 03 |
Dārzeņkopība | ||||
621 04 |
Lopkopība | ||||
621 05 |
Biškopība | ||||
621 06 |
Mājdzīvnieku kopšana | ||||
622 |
Dārzkopība |
622 01 |
Puķkopība | ||
622 02 |
Stādu audzēšana | ||||
622 03 |
Apzaļumošanas darbi | ||||
622 04 |
Dārzu un parku kopšana | ||||
623 |
Mežsaimniecība |
623 01 |
Meža darbi un tehnika | ||
623 02 |
Meža ekoloģija un mežkopība | ||||
623 03 |
Mežizstrāde | ||||
623 04 |
Meža ekonomika un politika | ||||
623 05 |
Mežzinātne | ||||
624 |
Zivsaimniecība |
624 01 |
Zivkopība | ||
624 02 |
Vēžveidīgo audzēšana | ||||
640 |
Veterinārija |
640 01 |
Veterinārmedicīna | ||
640 02 |
Dzīvnieku veselības aprūpe | ||||
721 |
Ārstniecība |
721 01 |
Medicīna | ||
721 02 |
Pediatrija | ||||
722 |
Veselības aprūpes pakalpojumi |
722 01 |
Audiologopēdija | ||
722 02 |
Ergoterapija | ||||
722 04 |
Fizioterapija | ||||
722 05 |
Medicīnas inženierija un fizika | ||||
722 06 |
Ortozēšana, protezēšana | ||||
722 07 |
Optometrija | ||||
722 08 |
Uzturzinātne | ||||
722 09 |
Kosmetoloģija | ||||
722 11 |
Mūzikas terapija | ||||
723 |
Māszinības |
723 00 |
Māszinības | ||
724 |
Zobārstniecība |
724 00 |
Zobārstniecība | ||
724 01 |
Zobu higiēna | ||||
725 |
Farmācija |
725 00 |
Farmācija | ||
726 |
Sabiedrības veselība |
726 00 |
Sabiedrības veselība | ||
761 |
Bērnu un jauniešu attīstību veicinošie pakalpojumi |
761 01 |
Bērnu aprūpe | ||
761 02 |
Bērnu atpūtas organizēšana | ||||
762 |
Sociālie pakalpojumi |
762 01 |
Sociālais darbs | ||
762 02 |
Sociālā rehabilitācija | ||||
764 |
Sociālā aprūpe |
764 01 |
Sociālā aprūpe | ||
811 |
Viesnīcu un restorānu pakalpojumi |
811 01 |
Saimniecības vadīšana | ||
811 02 |
Ēdināšanas pakalpojumi | ||||
811 03 |
Viesnīcu pakalpojumi | ||||
811 04 |
Restorānu pakalpojumi | ||||
811 05 |
Apkalpošana uz kuģiem | ||||
811 06 |
Apkalpošana lidmašīnās | ||||
812 |
Tūrisma un atpūtas organizācija |
812 01 |
Tūrisma pakalpojumi | ||
812 02 |
Lauku tūrisma pakalpojumi | ||||
813 |
Sports |
813 01 |
Sporta trenera sagatavošana | ||
813 02 |
Invalīdu sporta organizatora sagatavošana | ||||
813 03 |
Tiesnešu sagatavošana | ||||
813 04 |
Sporta instruktora sagatavošana | ||||
814 |
Mājsaimniecības pakalpojumi |
814 01 |
Mājturība | ||
815 |
Skaistumkopšanas pakalpojumi |
815 01 |
Dekoratīvā kosmētika | ||
815 02 |
Frizieru pakalpojumi | ||||
815 03 |
Nagu kopšanas pakalpojumi | ||||
815 04 |
Fitness un svara kontrole | ||||
816 |
Audiopakalpojumi, videopakalpojumi un fotopakalpojumi |
816 01 |
Fotopakalpojumi | ||
817 |
Floristikas pakalpojumi |
817 00 |
Floristikas pakalpojumi | ||
818 |
Citi pakalpojumi |
818 01 |
Pakalpojumi degvielas uzpildes stacijās | ||
818 02 |
Azartspēļu un izložu vadīšana | ||||
840 |
Transporta pakalpojumi |
840 01 |
Kuģu vadīšana | ||
840 02 |
Pasta pakalpojumi | ||||
840 03 |
Gaisa satiksmes vadība | ||||
840 04 |
Starptautisko pārvadājumu organizācija | ||||
840 05 |
Gaisa satiksmes pakalpojumi | ||||
840 06 |
Kuģniecības pakalpojumi | ||||
840 07 |
Pilsētas elektrotransporta pakalpojumi | ||||
840 08 |
Dzelzceļa pakalpojumi | ||||
840 09 |
Autotransporta pakalpojumi | ||||
840 10 |
Pašgājējmašīnu vadīšana | ||||
851 |
Vides zinātne un vides pārvalde |
851 01 |
Vides zinātne un vides pārvalde | ||
852 |
Dabas aizsardzība |
852 01 |
Dabas aizsardzība | ||
853 |
Vide un ūdenssaimniecība |
853 01 |
Vide un ūdenssaimniecība | ||
861 |
Personu un īpašuma aizsardzība |
861 00 |
Personu un īpašuma aizsardzība | ||
861 01 |
Civilā drošība un aizsardzība | ||||
861 02 |
Organizāciju drošība | ||||
861 03 |
Penitenciārais darbs | ||||
861 04 |
Policijas darbs | ||||
861 05 |
Robežapsardze | ||||
861 06 |
Ugunsdrošība un aizsardzība | ||||
861 07 |
Ieslodzījuma vietu apsardze | ||||
861 08 |
Ugunsdrošība un ugunsdzēsība | ||||
861 09 |
Muitas un nodokļu administrēšana | ||||
861 10 |
Muita | ||||
862 |
Darba aizsardzība un drošība |
862 00 |
Darba aizsardzība un drošība | ||
863 |
Militārā aizsardzība |
863 00 |
Valsts aizsardzība | ||
999 |
Citur neklasificētas programmu grupas |
Piezīme. Citur neklasificētu profesionālās izglītības programmu kopu klasificēšanai konkrētas profesionālās izglītības programmas grupas ietvaros kā sesto un septīto koda ciparu lieto "00".
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis