• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/12.AKK11): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 13.01.2017., Nr. 12 https://www.vestnesis.lv/op/2017/12.AKK11

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperts (augstākā izglītība, statistiķis) (uz nenoteiktu laiku)
Izglītības un zinātnes ministrija...

Vēl šajā numurā

13.01.2017., Nr. 12

OP 2017/12.AKK11
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 24 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā un nekustamo īpašumu departamenta direktora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

Departamenta darba juridiskajā, publisko iepirkumu un nekustamo īpašumu jomās vadīšana un koordinēšana; ministrijas un ministrijas padotības iestāžu gatavoto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādes metodiskās vadības un juridiskās analīzes nodrošināšana; ministrijas pārstāvības institūcijās un tiesās nodrošināšana.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, nodrošināt un kontrolēt šo uzdevumu izpildi

- ievērot un pildīt izglītības un zinātnes ministra, valsts sekretāra rīkojumus un citus ministrijas iekšējos tiesību aktus

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par darba efektivitātes uzlabošanu departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai

- juridiskais atbalsts:

- nodrošināt tiesību aktu projektu izstrādi, ja tie saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem ministrijas kompetences ietvaros, un ministrijas iekšējo tiesību aktu izstrādi atbilstoši departamenta kompetencei

- nodrošināt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, līgumu un ministrijas iekšējo normatīvo aktu projektu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi

- nodrošināt atzinumu un viedokļu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem un to projektiem, informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetencē esošo jautājumu jomā

- nodrošināt ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskuma un lietderības pārbaudi

- nodrošināt ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos civillietās un administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, kā arī ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītajos tiesvedības procesos

- nodrošināt uzziņas kā augstāka institūcija attiecībā uz ministrijas padotībā esošajām iestādēm izvērtēšanu, kā arī sagatavo uzziņas atbilstoši departamenta kompetencei

Metodiskā vadība juridiskajos jautājumos:

- nodrošināt ministrijas amatpersonām un ministrijas padotībā esošajām iestādēm:

- metodisko vadību normatīvo aktu projektu izstrādē, kā arī uzziņu sagatavošanā

- juridiska rakstura konsultācijas ministrijas kompetencē esošajos jautājumos

Publisko iepirkumu joma:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūras veikšanu ministrijas funkciju nodrošināšanai atbilstoši publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktiem, tajā skaitā publisko iepirkumu procedūras Eiropas Savienības struktūrfondu apguvei

- nodrošināt metodisko vadību un konsultācijas ministrijas struktūrvienības un padotībā esošās institūcijas publisko iepirkumu reglamentējošo tiesību aktu ievērošanā

Nekustamo īpašumu joma:

- nodrošināt ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītu normatīvo aktu projektu sagatavošanu iesniegšanai valsts institūcijām, tajā skaitā Ministru kabineta rīkojumu projektu par nekustamo īpašumu saglabāšanu valsts īpašumā un nodošanu ministrijas valdījumā, par nekustamo īpašumu pārņemšanu valsts īpašumā, par valsts nekustamo īpašumu atsavināšanu

- nodrošināt ministrijas valdījumā esošo valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- nodrošināt ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītu juridisko konsultāciju sniegšanu ministrijai, tās padotībā esošajām iestādēm

- nodrošināt ministrijas un padotības iestāžu interešu pārstāvību valsts un pašvaldību iestādēs (Valsts zemes dienestā, zemesgrāmatu nodaļās, citās ministrijās) ministrijai piešķirtā pilnvarojuma ietvaros

- sniegt priekšlikumus valsts sekretāram par nekustamo īpašumu pārvaldības politiku

Personāla vadības jautājumos:

- iesniegt valsts sekretāram priekšlikumus par departamenta struktūru un darba organizāciju, ierēdņu iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata, darbinieku pieņemšanu darbā un atbrīvošanu no darba, amata (darba) pienākumu apjomu, darbības rezultātiem, saukšanu pie disciplināratbildības, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanu

- izstrādāt departamenta ierēdņu amatu aprakstus un darbinieku pienākumu aprakstus un iesniegt valsts sekretāram apstiprināšanai, kā arī veikt to pilnveidošanu

- nodrošināt departamenta darba laika uzskaites tabulu aizpildīšanu

- nodrošināt departamenta atvaļinājuma grafika izstrādi, pēc iespējas ievērojot departamenta ierēdņu un darbinieku vēlmes, un tā nosūtīšanu Personālvadības nodaļai, kā arī izskatīt departamenta ierēdņu un darbinieku iesniegumus par atvaļinājuma piešķiršanu

- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu darba izpildes novērtēšanu

- nodrošināt departamenta darbinieku regulāru kvalifikācijas paaugstināšanu un attīstību

Citi pienākumi:

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas ieviešanu un pilnveidošanu departamentā

- nodrošināt ar departamenta funkciju izpildi saistīto ministrijas padotībā esošo iestāžu un amatpersonu, kā arī departamenta ierēdņu un darbinieku darbības tiesiskuma kontroli

- pārstāvēt ministriju un tās intereses starptautiskajās organizācijās un institūcijās, kā arī darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. atbilstoši amata kompetencei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju, vēlams maģistra grāds

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trim gadiem

- pieredze vadošā amatā ilgāka par trim gadiem

- pieredze nozarei atbilstošā jomā ilgāka par pieciem gadiem

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē un publisko iepirkumu procedūru piemērošanā

- pieredze pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas un tās tiesiskā regulējuma pārzināšana

- zināšanas par personāla vadību un prasme organizēt struktūrvienības darbu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 2007 līdz 2100 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes VI līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "JNID direktors".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892, 67047949.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!