• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/13.AKK7): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 16.01.2017., Nr. 13 https://www.vestnesis.lv/op/2017/13.AKK7

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas eksperts (uz noteiktu laiku)
Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA)...

Vēl šajā numurā

16.01.2017., Nr. 13

OP 2017/13.AKK7
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 12 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iekšējo administratīvo darbu koordinēšanu nodaļas vadītāja darba atbalstam un kopā ar nodaļas vadītāju nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1. specifiskā atbalsta mērķa "Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas Sociālā fonda projekta "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide" vadību (turpmāk - Projekts)

- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā plānot, organizēt un vadīt Projekta sadarbības partneru finansiālās darbības novērtēšanas vizītes

- plānot Projekta aktivitāšu budžetu, tā izlietojumu un kontrolēt tā atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām

- apzināt un analizēt riskus Projekta īstenošanas laikā, sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

- organizēt un veikt Projekta grāmatvedības uzskaiti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās;

- praktiskā darba pieredze valsts iestādē grāmatvedības un/vai budžeta plānošanas jomā - vismaz 3 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu finanšu administrēšanā - vismaz 3 gadi

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- pieredze līgumu sastādīšanā un iepirkumu dokumentācijas noformēšanā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā un finanšu administrēšanā

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- prasme koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā

- teicama prasme sniegt prezentācijas

- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 44. saimes IVA līmenī (12.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1172,00 EUR, 2. kategorija: 1349,00 EUR, 3. kategorija: 1541,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!