Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 12 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks - inspektors
Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu vai finanšu jomā
- darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijā, kas veikta ievērojot starptautiskos revīzijas standartus
- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 16. aprīļa regulas Nr. 537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu 2005/909/EK (Regula Nr. 537/2014) 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties komercsabiedrību revīzijas politikas veidošanā un īstenošanā
- veikt revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas), sagatavot ar šo pārbaužu norisi un rezultātiem saistīto dokumentāciju un ziņojumus
- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt viedokli par komercsabiedrības revīzijas jomas tiesību normu un profesionālo standartu piemērošanu
- pārstāvēt nodaļu un ministriju apspriedēs, tai skaitā Eiropas Savienības institūciju organizētajās komercsabiedrību revīzijas jomas ekspertu sanāksmēs, kā arī piedalīties nacionālā viedokļa par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem komercsabiedrību revīzijas jomā izstrādē
- pārbaudīt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas kārtējā gadā veikto kvalitātes kontroļu procesa norises atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma prasībām un sagatavot ziņojumu par pārbaudes norisi un rezultātiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājumu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākais eksperts - inspektors
Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas, tiesību zinātņu vai finanšu jomā
- darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijā, kas veikta ievērojot starptautiskos revīzijas standartus
- zināšanas par komercsabiedrību revīzijas jomas normatīvo aktu prasībām
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014. gada 16. aprīļa regulas Nr. 537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu 2005/909/EK (Regula Nr.537/2014) 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izstrādāt normatīvo aktu projektu, iekšējo procedūru un metodiku projektus komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī sniegt konsultācijas par šīs jomas normatīvo aktu un profesionālo standartu normu piemērošanu
- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību sniegto revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas), piedalīties ar pārbaudes norisi un tās rezultātiem nepieciešamo dokumentācijas un kontroles ziņojumu sagatavošanā
- veikt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību ministrijai iesniegto ikgadējo atskaišu par ieņēmumiem un citas informācijas analīzi un apkopošanu vienotajā datu bāzē, kā arī sagatavot pārskatu par veikto analīzi un tās rezultātiem
- izvērtēt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izstrādātos dokumentu projektus un citu informāciju saistībā ar asociācijas veiktajām revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontrolēm un sagatavot par tām atzinumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājumu par atbilstību Regulas Nr. 537/2014 26. panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Regulas Nr.537/2014 26.panta 5.punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz vakantu amatu - Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas juriskonsults
Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošā amatā darbā ar administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem
- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- zināšanas par komercdarbību revīzijas tiesisko regulējumu (tiks uzskatītas par priekšrocību) un administratīvā procesa normu piemērošanu
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšana, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus komercsabiedrību revīzijas jomā
- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām un administratīvā pārkāpumu gadījumos sagatavot ministrijas lēmumu projektus par sankciju un/vai uzraudzības pasākumu piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai zvērinātu revidentu komercsabiedrībām
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: