• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2017/93.AKK3): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 13.05.2017., Nr. 93 https://www.vestnesis.lv/op/2017/93.AKK3

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda jurists (uz noteiktu laiku)
Nacionālais veselības dienests...

Vēl šajā numurā

13.05.2017., Nr. 93

OP 2017/93.AKK3
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 10 Pēdējās nedēļas laikā 8 Visi

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- budžeta plānošanas un izpildes nodrošināšana budžeta programmai 02.00.00 "Profesionālās izglītības mācību iestādes" sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm

Galvenie amata pienākumi:

Sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm nodrošināt budžeta plānošanu un izpildi budžeta programmai 02.00.00 "Profesionālās izglītības mācību iestādes" un tās apakšprogrammām, tajā skaitā:

- piedalīties valsts budžeta pieprasījuma sagatavošanā

- sniegt atbalstu rezultatīvo rādītāju sagatavošanā

- aprēķināt valsts finansēto izglītojamo vietu skaitu izglītības iestādēm, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas

- sagatavot piešķirtās valsts budžeta dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem sadalījumu budžeta izpildītājiem

- sagatavot izglītības iestāžu sniegto maksas pakalpojumu ieņēmumu un izdevumu plānu kopsavilkumus

- sagatavot finansēšanas plānus un to grozījumus

- pieņemt un pārbaudīt padotības iestāžu sagatavotās ieņēmumu un izdevumu tāmes

- izstrādāt programmas kopsavilkuma tāmi un tās grozījumus

- pieņemt un pārbaudīt padotības iestāžu sagatavotās ziedojumu un dāvinājumu tāmes

- analizēt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu ikgadējā valsts budžeta likumā apstiprinātajā izdevumu struktūrā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos

- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta plānošanu un finansēšanu

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē

- reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- spēja strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Word u. c.), padziļinātas MS Excel zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta un loģiskā domāšana

- informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes

- komunikācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 870-950 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 12.1. amata saimes II B līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze ar valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumiem un pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta plānošanu un finansēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "FD vecākais referents"

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana;

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekšminēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!