Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 10 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs/-a (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā un vēlama regulāra zināšanu papildināšana
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā
- zināšanas valsts pārvaldes, informācijas tehnoloģiju un risku pārvaldības jomās
- atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas (turpmāk - Informācijas nodaļa) sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām un juridiskām personām
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas prasme augtākajā (C2) līmenī
- spēja lasīt, runāt un rakstīt vismaz divās svešvalodās vismaz B1 līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem).
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Informācijas nodaļas darbu
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimā izmantoto informācijas sistēmu un ar tām saistītās infrastruktūras pārvaldību, tostarp informācijas sistēmas infrastruktūras darbības nodrošinājumu un tās resursu uzturēšanu, informācijas sistēmas programmnodrošinājuma iegādi un uzturēšanu, Saeimas darbam nepieciešamo informācijas sistēmu, datubāzu un lietojumprogrammu izstrādi, tehniskā atbalsta sniegšanu ar Saeimas darbu saistīto mājaslapu veidošanai un uzturēšanai, tehnisko nodrošinājumu datu apmaiņai ar valsts iestādēm un citām organizācijām Latvijā un ārpus tās u.c.
- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās infrastruktūras atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām drošības prasībām
- nodrošināt Saeimas informācijas sistēmu un ar to saistītās infrastruktūras attīstības un pārvaldības stratēģijas vidējam laika posmam izstrādi un organizēt tās ieviešanu
- organizēt un nodrošināt ar Saeimas informācijas sistēmu darbību un ar to izmantošanu saistīto iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi
- amata kompetences jomās nodrošināt iepirkumu tehnisko specifikāciju un citas dokumentācijas, kas saistīta ar Saeimas informācijas sistēmām, izstrādi, piedalīties Saeimas publisko iepirkumu komisiju darbā
- saeimas Prezidija un Saeimas Administrācijas vadības uzdevumā piedalīties darba grupās, semināros un konferencēs
- uzturēt saikni un veidot sadarbību ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām personām un starptautiskajām profesionālajām organizācijām amata kompetencē esošajos jautājumos.
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1800 EUR līdz 2253 EUR)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta/-es iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu(-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikāciju tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju un tās atbilstību Informācijas nodaļas vadītāja amatam izvirzītajām prasībām (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2018. gada 3. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Saeimas Administrācijas Dokumentu nodaļas Lietvedībai Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu uz adresi Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai. Uz aploksnes norādīt: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas nodaļas vadītājs". Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, kontakttālr. 67087248.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: