Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 17 Pēdējās nedēļas laikā 12 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Labklājības ministrija piedāvā:
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā
- iespēju dot savu ieguldījumu labklājības nozarē
- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu
- atalgojumu no 1052 EUR līdz 1382 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
Būtiskākie amata pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus sociālo pakalpojumu jomā, t. sk. ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas politikas jomā, kā arī veikt to sākotnējās ietekmes novērtējumu
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās
- novērtēt sociālo pakalpojumu tīkla kvalitatīvos un kvantitatīvos rādītājus, t. sk. izstrādāt un uzraudzīt pakalpojumu efektivitātes kritērijus, identificēt problēmas
- novērtēt nozares politikas īstenošanu sociālo pakalpojumu jomā institucionālajā un funkcionālajā padotībā esošajās iestādēs
- nodrošināt, uzraudzīt, novērtēt un sekmēt valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālo pakalpojumu jomā ieviešanu
- nodrošināt metodisko atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai finanšu vadībā)
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu vai politikas plānošanas dokumentu izstrādē un analīzē (ne mazāk kā 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā)
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt pakalpojumu finanšu rādītājus
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas (priekšrocība pretendentiem/-ēm ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz B2 līmenis))
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- priekšrocība pretendentiem/-ēm ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās drošības jomā un zināšanām par ES sociālo politiku
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopija jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021585; e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: