Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 24 Pēdējās nedēļas laikā 7 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai, lai īstenotu Valsts pārvaldes reformu plānā 2020 iekļautās aktivitātes un virzītu valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstību.
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- plānot cilvēkresursu attīstības politiku un pilnveidot procesus, ieviešot labāko praksi cilvēkresursu vadībā
- piedalīties cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas izstrādāšanā
- konsultēt ministriju un padotības iestāžu personālvadības speciālistus
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktus un sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju, projektu vadības vai cilvēkresursu vadības jomā
- divu gadu pieredze cilvēkresursu vadības sistēmu veidošanā un/ vai ieviešanā, cilvēkresursu vadības informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmu lietošanā vai projektu vadīšanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Pretendentiem piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 14 dienu laikā sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: vk@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
Vēl šajā paziņojumu grupā:
Oficiālie paziņojumi: