• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2018/40.AKK6): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 26.02.2018., Nr. 40 https://www.vestnesis.lv/op/2018/40.AKK6

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas projekta vadītājs
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra...

Vēl šajā numurā

26.02.2018., Nr. 40

OP 2018/40.AKK6
RĪKI

Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 11 Pēdējās nedēļas laikā 4 Visi

Šī publikācija ir precizēta.
Precizējums: OP 2018/45.AKK11

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot analītisko informāciju par Latvijas zinātni, izmantojot NZDIS saturu, kā arī īstenot politikas plānošanas vajadzības, piedaloties NZDIS satura un funkciju attīstībā

- veikt zinātnes jomas politikas plānošanu, ieviešanu, uzraudzību un ietekmes novērtēšanu

- koordinēt bāzes finansējuma piešķiršanu zinātniskajām institūcijām un zinātniskās darbības attīstības finansējuma piešķiršanu augstskolām un koledžām

- sagatavot jaunās politikas iniciatīvas

- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par zinātnisko darbību Latvijā

- koordinēt finanšu un statistikas jomas ekspertu un vecāko referentu darbu

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē departamenta kompetences jomās

- piedalīties atzinumu sagatavošanā par citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai kompetencei

- piedalīties iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un pilnveidošanā savu funkciju īstenošanai

- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē esošajos jautājumos

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus savas kompetences ietvaros

- piedalīties vietējos un ārzemju pasākumos (tostarp konferencēs, semināros, sapulcēs, sanāksmēs, sēdēs, darba grupās), kas tā vai citādi skar departamenta darbību vai atsevišķas tā interesējošas sfēras

- savas kompetences ietvaros sagatavot informāciju dažāda veida pārskatiem un atskaitēm pēc departamenta direktora vietnieka finanšu un statistikas jautājumos pieprasījuma

- apzināt un analizēt riskus, kas radušies darba uzdevuma izpildes sakarā un savlaicīgi informēt valsts sekretāra vietnieku - departamenta direktoru par identificētajiem riskiem, trūkumiem vai problēmām un sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē

- matemātiskās zināšanas

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par juridisko dokumentu sagatavošanu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 994 līdz 1382 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes III līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!