Amatu konkursu ziņas: Šajā laidienā 4 Pēdējās nedēļas laikā 13 Visi
OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS
Amata konkurss
Amatu konkursu ziņas
Amata konkurss
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana
- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā
- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- saskaņā ar spēkā esošo normatīvo regulējumu par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības uzskaites sistēmu sagatavot ikmēneša pārskatus iesniegšanai Finanšu ministrijai, izmantojot Personāla vadības sistēmā esošo informāciju
- organizēt darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas procesu saskaņā ar iekšējo normatīvo regulējumu, izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai, kā arī risinājumus pakāpeniskai integrēšanai e-vidē
- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā
- izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un, ja nepieciešams, tos aktualizēt
- pēc Personāla nodaļas vadītāja norādījuma sagatavot pārskatus, ziņojumus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem
- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem
- konsultēt darba tiesību, atlīdzības sistēmas, darbinieku darba izpildes novērtēšanas un citos amata kompetences jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2019. gada 3. decembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi papīra formātā aploksnē Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļai, Jēkaba ielā 11, Rīgā (tālrunis saziņai 67087272), vai nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām: 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.