• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī;
  • plānošanas dokumentus, kā arī informatīvos ziņojumus par politikas plānošanas dokumentu īstenošanu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2022. gada 19. aprīļa noteikumi Nr. 248 "Kārtība, kādā izmanto gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 21.04.2022., Nr. 77 https://www.vestnesis.lv/op/2022/77.11

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr. 249

Grozījumi Ministru kabineta 2013. gada 3. septembra noteikumos Nr. 759 "Valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības vadītāju foruma nolikums"

Vēl šajā numurā

21.04.2022., Nr. 77

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 248

Pieņemts: 19.04.2022.

OP numurs: 2022/77.11

2022/77.11
RĪKI

Ministru kabineta noteikumi: Šajā laidienā 15 Pēdējās nedēļas laikā 5 Visi

Ministru kabineta noteikumi Nr. 248

Rīgā 2022. gada 19. aprīlī (prot. Nr. 22 20. §)

Kārtība, kādā izmanto gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei

Izdoti saskaņā ar Likuma par budžetu un
finanšu vadību 9. panta 4.daļu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk – ministrija) izmanto gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (turpmāk – vienotie klientu apkalpošanas centri) tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei.

2. Lai piešķirtu valsts budžeta dotāciju (turpmāk – dotācija) vienas pieturas aģentūras principa ieviešanai pakalpojumu sniegšanā, ministrija veic pašvaldību atlasi.

3. Lai sniegtu priekšlikumus par vienoto klientu apkalpošanas centru darbības nodrošināšanas mainīgās daļas samazinājumu un dotācijas līdzekļu atlikuma izmantošanu, ministrija izveido komisiju (turpmāk – komisija). Komisijas sastāvā iekļauj ministrijas, Latvijas Pašvaldību savienības, Reģionālo attīstības centru apvienības un nevalstisko organizāciju pārstāvjus.

4. Lai nodrošinātu dotācijas līdzekļu atlikumu efektīvu izmantošanu, komisija veic šo noteikumu 8. punktā minēto izvērtējumu un sniedz priekšlikumus par dotācijas līdzekļu piešķiršanu atbilstoši šo noteikumu 21. punktam.

5. Katru gadu ar vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministra (turpmāk – ministrs) rīkojumu no ministrijas budžeta programmas centralizēti novirza finansējumu vienoto klientu apkalpošanas centru atpazīstamības pasākumu nodrošināšanai, vienoto klientu apkalpošanas centru darbinieku mācību organizēšanai un vienoto klientu apkalpošanas centru darbības pētījumu veikšanai.

II. Pieteikuma iesniegšana dotācijas saņemšanai

6. Lai saņemtu dotāciju vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei saskaņā ar šo noteikumu 21. punktu, ministrija ne retāk kā reizi gadā nosūta pašvaldībām uzaicinājumu ministrijas noteiktā termiņā iesniegt pieteikumus dotācijas saņemšanai vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei (turpmāk – pieteikums). Pašvaldības iesniedz:

6.1. pieteikumu, vienotā klientu apkalpošanas centra izveides un darbības nodrošināšanas izdevumu aprēķinu un apliecinājumu par pašvaldības budžeta līdzfinansējumu atbilstoši šo noteikumu 1. pielikumam;

6.2. pašvaldības domes lēmumu par vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi pašvaldībā;

6.3. pašvaldības īpašumā vai ilgtermiņa nomā esoša infrastruktūras objekta telpu plānu vienotā klientu apkalpošanas centra projektēšanai un būvdarbu veikšanai;

6.4. plānotās valsts budžeta dotācijas izlietojuma sadalījumu atbilstoši ekonomisko kategoriju klasifikācijas kodiem saskaņā ar normatīvajiem aktiem par budžetu izdevumu klasifikāciju ekonomiskajām kategorijām.

7. Komisijai ir tiesības pieprasīt papildinformāciju no pašvaldības, kura atbilstoši šo noteikumu 6. punktam iesniegusi dokumentus dotācijas saņemšanai, un noteikt papildinformācijas iesniegšanas termiņu.

8. Izvērtējot dotācijas piešķiršanu, komisija ņem vērā:

8.1. plānotā vienotā klientu apkalpošanas centra attālumu līdz tuvākajam vienotajam klientu apkalpošanas centram pašvaldības administratīvajā teritorijā. Prioritāri atbalstāmi tie vienotie klientu apkalpošanas centri, kurus plānots veidot valsts pierobežas teritorijā, kā arī tie, kurus ģeogrāfiski plānots izvietot tālāk vienu no otra attiecīgajā administratīvajā teritorijā vai teritoriālā iedalījuma vienībā;

8.2. pašvaldības pieteikumā norādīto gatavību ieguldīt savus līdzekļus vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei un uzturēšanai.

9. Komisija 15 darbdienu laikā pēc pašvaldību pieteikumu saņemšanas apkopo un izvērtē pieteikumus un tiem pievienotos dokumentus, kā arī iesniedz ministrijā komisijas apstiprinātu protokolu.

III. Dotācijas piešķiršanas un aprēķināšanas kārtība vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei un darbības nodrošināšanai

10. Dotācija, kas piešķirama vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei un darbības nodrošināšanai, sastāv no:

10.1. izveides daļas;

10.2. darbības nodrošināšanas fiksētās un mainīgās daļas.

11. Izveides daļa ir fiksēta summa, ko pašvaldībai piešķir par katra vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi tās administratīvajā teritorijā. Tā ir vienreizēja dotācija, kuras apmērs nepārsniedz 70 % no kopējiem vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem un nav lielāks par 7200 euro.

12. Darbības nodrošināšanas fiksētā daļa ir fiksēta summa, ko katru gadu pašvaldībai piešķir 1200 euro apmērā par katra vienotā klientu apkalpošanas centra darbību tās administratīvajā teritorijā. Ja vienotā klientu apkalpošanas centra darbība uzsākta pēc 1. janvāra, darbības nodrošināšanas fiksēto daļu piešķir proporcionāli konkrētā vienotā klientu apkalpošanas centra nostrādāto mēnešu skaitam.

13. Darbības nodrošināšanas mainīgo daļu aprēķina, šo noteikumu 17. punktā minētā finansējuma apmēru reizinot ar pakalpojumu vadības sistēmā reģistrēto pakalpojumu skaitu, ko iepriekšējā kalendāra gadā snieguši katras pašvaldības visi vienotie klientu apkalpošanas centri, un ņemot vērā klientu apkalpošanas un pakalpojumu sniegšanas prasības, kas noteiktas citos normatīvajos aktos publisko pakalpojumu jomā.

14. Darbības nodrošināšanas mainīgo daļu par tiem vienotajiem klientu apkalpošanas centriem, kuri izveidoti iepriekšējā kalendāra gadā un darbību uzsāk kārtējā kalendāra gadā, pašvaldībai piešķir, ņemot vērā vidējo pakalpojumu sniegšanas skaitu, kas reģistrēti pakalpojumu vadības sistēmā iepriekšējā kalendāra gadā. Ja darbība uzsākta pēc 1. janvāra, darbības nodrošināšanas mainīgo daļu piešķir proporcionāli konkrētā vienotā klientu apkalpošanas centra nostrādāto mēnešu skaitam.

15. Darbības nodrošināšanas fiksēto un mainīgo daļu var izmantot darbinieku darba samaksai un vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanai. Dotācijas daļa vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanai nepārsniedz 50 % no kopējiem vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas izdevumiem.

16. Lai sniegtu ministrijai priekšlikumus par vienoto klientu apkalpošanas centru darbības nodrošināšanas mainīgās daļas samazinājumu, komisija izvērtē:

16.1. atbilstību pakalpojumu sniegšanas kārtībai vienotajā klientu apkalpošanas centrā;

16.2. vienoto klientu apkalpošanas centru klientu aptaujas un saņemtās sūdzības.

17. Katru gadu ministrs ar rīkojumu nosaka finansējuma apmēru par vienu sniegto pakalpojumu atbilstoši pieejamās dotācijas apjomam.

IV. Dotācijas piešķiršanas vispārīgie nosacījumi

18. Ministrijai ir tiesības pieprasīt pašvaldībai atskaitīt dotācijas daļu tādā apmērā, kāds pašvaldībai piešķirts saistībā ar nepatiesu ziņu (datu) reģistrēšanu pakalpojumu vadības sistēmā.

19. Ministrija izstrādā ikgadējās dotācijas sadalījumu pašvaldībām vienoto klientu apkalpošanas centru darbībai nepieciešamo pakalpojumu vadības sistēmu nodrošināšanai. Minēto dotācijas sadalījumu apstiprina ar ministra rīkojumu.

20. Ministrija 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 19. punktā minētā rīkojuma izdošanas pārskaita dotācijas transfertu noteiktam mērķim uz atbilstošo pašvaldības norēķinu kontu Valsts kasē.

21. Dotācijas atlikumu, kas veidojas pēc šo noteikumu 5. punktā minēto līdzekļu izmantošanas un šo noteikumu 20. punktā minēto līdzekļu pārskaitīšanas, ministram ir tiesības novirzīt jaunu vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei un darbības nodrošināšanai, kā arī publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei, tai skaitā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai vienoto klientu apkalpošanas centru tīklā.

22. Lai piešķirtu dotāciju saskaņā ar šo noteikumu 21. punktu, ministrija piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 9. punktā minētā protokola saņemšanas izvērtē pieteikumu un tiem pievienoto dokumentu atbilstību šiem noteikumiem un ministrs izdod rīkojumu par dotācijas piešķiršanu vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei vai atsaka piešķirt dotāciju.

23. Ministrija piecu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 22. punktā minētā rīkojuma izdošanas nosūta to attiecīgajai pašvaldībai un pārskaita dotāciju uz pašvaldības norēķinu kontu Valsts kasē.

24. Vienotā klientu apkalpošanas centra izveidošanas vai pielāgošanas (izņemot uzturēšanas izdevumus) attiecināmie izdevumi ir šādi:

24.1. specifiski vides un informācijas pieejamības nodrošināšanas pasākumi, ievērojot vajadzības, kādas ir personām ar redzes, dzirdes, kustību un garīga rakstura traucējumiem (vides pieejamības ekspertu konsultācijas, uzbrauktuvju izbūve, automātisko durvju ierīkošana, ēkā izveidoto durvju platuma nodrošināšana atbilstoši vajadzībām, kādas ir personām, kas pārvietojas ratiņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem, akustisko cilpu ierīkošana, ēkas kāpņu pirmā un pēdējā pakāpiena, grīdas līmeņa maiņas, stikla sienu, virsmu un citu bīstamo vietu marķēšana kontrastējošā krāsā, taktilo (sataustāmo) vadulu izveide, labi saskatāmu, viegli salasāmu, sataustāmu, izgaismotu apzīmējumu, vizuālās informācijas, piktogrammu, norāžu un audiosignālu izvietošana telpās un citi pasākumi atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām);

24.2. datorizētas darbinieka darba vietas izveide, kas nodrošina attālinātu audiovizuālu komunikāciju un iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm;

24.3. videonovērošanas ierīkošana klientu apkalpošanas telpās;

24.4. rindu vadības iekārtas iepirkšana un uzturēšana klientu plūsmas koordinēšanai;

24.5. autostāvvietas ierīkošana, paredzot visus nepieciešamos nosacījumus, lai to varētu izmantot personas ar invaliditāti;

24.6. publiskas pieejas datora (aprīkots ar kameru, mikrofonu, austiņām un skaļruņiem) iegāde, dokumentu kameras, saziņas programmnodrošinājuma un biroja programmnodrošinājuma iegāde, kā arī brīvpieejas interneta ierīkošana klientu uzgaidāmajā telpā;

24.7. informācijas centra ierīkošana ievadinformācijas un konsultāciju sniegšanai, kā arī klientu apkalpošanai nepieciešamo multifunkcionālo iekārtu iegāde;

24.8. telefoniski sniegto konsultāciju integrācija vienotā klientu apkalpošanas centra pakalpojumu vadības sistēmā, izmantojot internetu.

25. Vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas attiecināmie izdevumi ir šādi:

25.1. kancelejas preču, biroja piederumu un biroja aprīkojuma izmaksas;

25.2. komunālie maksājumi un telpu uzturēšana (tai skaitā iestādes koplietošanas telpu un koplietošanas resursu izmantošanas izdevumu proporcionāla segšana);

25.3. sakaru, interneta un informācijas tehnoloģiju uzturēšana un pasta pakalpojumi.

V. Dotācijas izlietošanas uzraudzība

26. Ministrija uzrauga pašvaldībām piešķirtās dotācija izlietošanu, kas saistīta ar vienoto klientu apkalpošanas centru izveidi un uzturēšanu.

27. Pašvaldība līdz 8. janvārim sagatavo un iesniedz ministrijā pārskatus par iepriekšējā gadā piešķirtās dotācijas izlietojumu vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei (2. un 3. pielikums).

28. Šo noteikumu 27. punktā minēto pārskatu sagatavošanai, pārbaudei, parakstīšanai un iesniegšanai izmanto Valsts kases e-pakalpojumu ePārskati (turpmāk – ePārskati) atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā nodrošina informācijas apriti, izmantojot Valsts kases e-pakalpojumus.

29. Ministrija astoņu darbdienu laikā pēc šo noteikumu 27. punktā minēto pārskatu iesniegšanas, bet ne vēlāk kā līdz 20. janvārim ePārskatos pārbauda pārskatu atbilstību piešķirtās dotācijas izlietojumam un apstiprina pārskatus, lai laikus nodrošinātu informāciju grāmatvedības ierakstu veikšanai. Ministrija izlases kārtībā uz vietas pārbauda pašvaldībām piešķirto dotāciju izlietojumu.

30. Ministrija transferta maksājumu avansā atzīst izdevumos, bet pašvaldības saņemto transferta maksājumu avansā atzīst ieņēmumos (pēc ministrijas apstiprinājuma saņemšanas ePārskatos par attaisnotajiem izdevumiem) atbilstoši šo noteikumu 2. un 3. pielikumā minētajai informācijai.

31. Ministrija veiktos uzturēšanas izdevumus un pamatkapitāla veidošanas izdevumus apstiprina atbilstoši naudas plūsmai.

32. Dotāciju, kas nav izlietota vai nav izlietota atbilstoši paredzētajam mērķim un šo noteikumu prasībām, pašvaldība atmaksā ministrijai 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 2. un 3. pielikumā minēto pārskatu apstiprināšanas ePārskatos.

Ministru prezidents A. K. Kariņš

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs A. T. Plešs

 

1. pielikums
Ministru kabineta
2022. gada 19. aprīļa
noteikumiem Nr. 248

Pieteikums valsts budžeta dotācijas saņemšanai valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei

1. Informācija par valsts budžeta dotācijas saņēmēju
   
Pašvaldība  
Adrese  
Reģistrācijas numurs  
Konta numurs Valsts kasē  
Tālrunis  
E-pasts  
 
2. Informācija par valsts budžeta dotācijas saņēmēja kontaktpersonu
   
Vārds  
Uzvārds  
Amats  
Tālrunis  
E-pasts  
 
3. Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveides vieta un laiks
   
Adrese  
Izveides termiņš  
Plānotais atvēršanas datums  
 
4. Publiskais finansējums
   
Valsts budžeta dotācija (euro) Pašvaldības līdzfinansējums (euro)
izveide uzturēšana atlīdzība kopā izveide uzturēšana atlīdzība kopā
               
 
5. Informācija par valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra plānotajiem izdevumiem (euro)
       
Nr.
p. k.
Izdevumu pozīcija Valsts budžeta dotācija Pašvaldības līdzfinansējums
5.1. Izveides vai pielāgošanas (vienreizējie) attiecināmie izdevumi:    
5.1.1. specifiski vides un informācijas pieejamības nodrošināšanas pasākumi, ievērojot vajadzības, kādas ir personām ar redzes, dzirdes, kustību un garīga rakstura traucējumiem (vides pieejamības ekspertu konsultācijas, uzbrauktuvju izbūve, automātisko durvju ierīkošana, ēkā izveidoto durvju platuma nodrošināšana atbilstoši vajadzībām, kādas ir personām, kas pārvietojas ratiņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem, akustisko cilpu ierīkošana, ēkas kāpņu pirmā un pēdējā pakāpiena, grīdas līmeņa maiņas, stikla sienu, virsmu un citu bīstamo vietu marķēšana kontrastējošā krāsā, taktilo (sataustāmo) vadulu izveide, labi saskatāmu, viegli salasāmu, sataustāmu, izgaismotu apzīmējumu, vizuālās informācijas, piktogrammu, norāžu un audiosignālu izvietošana telpās un citi pasākumi atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām)    
5.1.2. datorizētas darbinieka darba vietas izveide, kas nodrošina attālinātu audiovizuālu komunikāciju un iespēju norēķināties ar maksājumu kartēm    
5.1.3. videonovērošanas ierīkošana klientu apkalpošanas telpās    
5.1.4. rindu vadības iekārtas iepirkšana un uzturēšana klientu plūsmas koordinēšanai    
5.1.5. autostāvvietas ierīkošana, paredzot visus nepieciešamos nosacījumus, lai to varētu izmantot personas ar invaliditāti    
5.1.6. publiskas pieejas datora (aprīkots ar kameru, mikrofonu, austiņām un skaļruņiem) iegāde, dokumentu kameras, saziņas programmnodrošinājuma un biroja programmnodrošinājuma iegāde, kā arī brīvpieejas interneta ierīkošana klientu uzgaidāmajā telpā    
5.1.7. informācijas centra ierīkošana ievadinformācijas un konsultāciju sniegšanai, kā arī klientu apkalpošanai nepieciešamo multifunkcionālo iekārtu iegāde    
5.1.8. telefoniski sniegto konsultāciju integrācija vienotā klientu apkalpošanas centra pakalpojumu vadības sistēmā, izmantojot internetu    
Kopā    
 
6. Apliecinājums
 
Apliecinu, ka pašvaldība no saviem budžeta līdzekļiem finanšu vai kapitālieguldījumu veidā segs ne mazāk kā 30 % no valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveides izdevumiem un ne mazāk kā 50 % no valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra uzturēšanas izdevumiem.

Apliecinu, ka valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbība tiks nodrošināta atbilstoši tiesību aktiem, kas nosaka valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbību.

 
7. Pielikumi
     
1. Pašvaldības domes lēmums par valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi uz ____ lp.
2. Telpu plāns valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei uz ____ lp.
3. Plānotās valsts budžeta dotācijas izlietojuma sadalījums atbilstoši ekonomisko kategoriju klasifikācijas kodiem saskaņā ar normatīvajiem aktiem par budžetu izdevumu klasifikāciju ekonomiskajām kategorijām uz ____ lp.
 
8. Valsts budžeta dotācijas saņēmēja atbildīgā amatpersona
(vārds, uzvārds, amats) (paraksts*)
(datums*)

Piezīme. * Dokumenta rekvizītus "paraksts" un "datums" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.

 

2. pielikums
Ministru kabineta
2022. gada 19. aprīļa
noteikumiem Nr. 248

Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei

Datu apkopošanas pamatojums – Ministru kabineta 2022. gada 19. aprīļa noteikumi Nr. 248 "Kārtība, kādā izmanto gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei" Veidlapa Nr. 22_KAC_IZV
Pārskats par
piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei
  KODI
Pašvaldības nosaukums  
Pārskata gads  

(euro)

Kods Koda nosaukums Valsts budžeta dotācija Pašvaldības līdzfinansējums
naudas plūsmas izpilde izpilde pēc uzkrāšanas principa naudas plūsmas izpilde izpilde pēc uzkrāšanas principa
A B 1 2 3 4

I

Ieņēmumi        
18.6.2.0 Pašvaldību saņemtie valsts budžeta transferti     x x
PAŠ_FIN Pašvaldības finansējums x x    

II

IZDEVUMI (2000 + 5000)        

2000

Preces un pakalpojumi        
2200 Pakalpojumi        
2210 Izdevumi par sakaru pakalpojumiem        
2220 Izdevumi par komunālajiem pakalpojumiem        
2221 Izdevumi par siltumenerģiju        
2222 Izdevumi par ūdensapgādi un kanalizāciju        
2223 Izdevumi par elektroenerģiju        
2230 Dažādi pakalpojumi        
2231 Izdevumi iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai        
2233 Izdevumi par transporta pakalpojumiem        
2236 Maksājumu pakalpojumi un komisijas        
2240 Remontdarbi un iestāžu uzturēšanas pakalpojumi (izņemot kapitālo remontu)        
2241 Ēku, būvju un telpu būvdarbi        
2243 Iekārtas, inventāra un aparatūras remonts, tehniskā apkalpošana        
2244 Nekustamā īpašuma uzturēšana        
2250 Informācijas tehnoloģiju pakalpojumi        
2300 Krājumi, materiāli, energoresursi, preces, biroja preces un inventārs, kurus neuzskaita kodā 5000        
2310 Izdevumi par dažādām precēm un inventāru        
2311 Biroja preces        
2312 Inventārs        
2314 Izdevumi par precēm iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai        
2320 Kurināmais un enerģētiskie materiāli        
2322 Degviela        
2329 Pārējie enerģētiskie materiāli        
2350 Iestāžu uzturēšanas materiāli un preces        

5000

Pamatkapitāla veidošana  

x

 

x

5100 Nemateriālie ieguldījumi   x   x
5120 Licences, koncesijas un patenti, preču zīmes un līdzīgas tiesības   x   x
5200 Pamatlīdzekļi, ieguldījuma īpašumi un bioloģiskie aktīvi   x   x
5230 Pārējie pamatlīdzekļi   x   x
5238 Datortehnika, sakaru un cita biroja tehnika   x   x
5239 Pārējie iepriekš neklasificētie pamatlīdzekļi un ieguldījuma īpašumi   x   x
5240 Pamatlīdzekļu un ieguldījuma īpašumu izveidošana un nepabeigtā būvniecība   x   x
5250 Kapitālais remonts un rekonstrukcija   x   x
ATL_BEI Atlikums perioda beigās   x   x
 
Apliecinu, ka esmu sniedzis patiesas un pilnīgas nepieciešamās ziņas, un apzinos, ka par nepatiesu ziņu sniegšanu mani var saukt pie normatīvajos aktos noteiktās atbildības.

Paškontrole pašvaldības līdzfinansējumam:

Rādītāji Naudas plūsmas izpilde  
Valsts budžeta dotācija    
Pašvaldības līdzfinansējums    

Informācijai:

Pašvaldība, atmaksājot ministrijai neizlietoto valsts budžeta dotāciju, maksājuma rīkojumā norāda izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodu "7245" un saņēmēja pusē – ieņēmumu klasifikācijas kodu "19560".

Valsts budžeta dotācijas saņēmēja
atbildīgā amatpersona
 
  (vārds, uzvārds, paraksts*)
Pārskata sagatavotājs  
  (vārds, uzvārds, paraksts*)

Piezīme. * Dokumenta rekvizītu "paraksts" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.

 

3. pielikums
Ministru kabineta
2022. gada 19. aprīļa
noteikumiem Nr. 248

Pārskats par piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai

Datu apkopošanas pamatojums – Ministru kabineta 2022. gada 19. aprīļa noteikumi Nr. 248 "Kārtība, kādā izmanto gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzēto apropriāciju valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidei, uzturēšanai un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidei" Veidlapa Nr. 22_KAC_UZT
Pārskats par
piešķirtās valsts budžeta dotācijas izlietojumu valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru uzturēšanai
  KODI
Pašvaldības nosaukums  
Iestādes nosaukums  
Pārskata gads  

(euro)

Kods Koda nosaukums Valsts budžeta dotācija Pašvaldības līdzfinansējums
naudas plūsmas izpilde izpilde pēc uzkrāšanas principa naudas plūsmas izpilde izpilde pēc uzkrāšanas principa
A B 1 2 3 4
I Ieņēmumi        
18.6.2.0 Pašvaldību saņemtie valsts budžeta transferti     x x
PAŠ_FIN Pašvaldības finansējums x x    

II

IZDEVUMI (1000 + 2000)        

1000

Atlīdzība        
1100 Atalgojums        
1110 Mēnešalga        
1119 Pārējo darbinieku mēnešalga (darba alga)        
1140 Piemaksas, prēmijas un naudas balvas        
1147 Piemaksa par papildu darbu        
1148 Prēmijas un naudas balvas        
1200 Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, pabalsti un kompensācijas        
1210 Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas        
1220 Darba devēja pabalsti, kompensācijas un citi maksājumi        
1221 Darba devēja pabalsti un kompensācijas, no kuriem aprēķina iedzīvotāju ienākuma nodokli un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas        
1227 Darba devēja izdevumi veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanai        

2000

Preces un pakalpojumi        
2100 Mācību, darba un dienesta komandējumi, darba braucieni        
2200 Pakalpojumi        
2210 Izdevumi par sakaru pakalpojumiem        
2220 Izdevumi par komunālajiem pakalpojumiem        
2221 Izdevumi par siltumenerģiju        
2222 Izdevumi par ūdensapgādi un kanalizāciju        
2223 Izdevumi par elektroenerģiju        
2230 Dažādi pakalpojumi        
2231 Izdevumi iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai        
2233 Izdevumi par transporta pakalpojumiem        
2236 Maksājumu pakalpojumi un komisijas        
2239 Pārējie neklasificētie pakalpojumi        
2240 Remontdarbi un iestāžu uzturēšanas pakalpojumi (izņemot kapitālo remontu)        
2241 Ēku, būvju un telpu būvdarbi        
2243 Iekārtas, inventāra un aparatūras remonts, tehniskā apkalpošana        
2244 Nekustamā īpašuma uzturēšana        
2250 Informācijas tehnoloģiju pakalpojumi        
2270 Pārējie pakalpojumi        
2300 Krājumi, materiāli, energoresursi, preces, biroja preces un inventārs, kurus neuzskaita kodā 5000        
2310 Izdevumi par dažādām precēm un inventāru        
2311 Biroja preces        
2312 Inventārs        
2314 Izdevumi par precēm iestādes sabiedrisko aktivitāšu īstenošanai        
2320 Kurināmais un enerģētiskie materiāli        
2322 Degviela        
2329 Pārējie enerģētiskie materiāli        
2350 Iestāžu uzturēšanas materiāli un preces        
5000 Pamatkapitāla veidošana        
5120 Licences, koncesijas un patenti, preču zīmes un līdzīgas tiesības        
5238 Datortehnika, sakaru un cita biroja tehnika        
5239 Pārējie iepriekš neklasificētie pamatlīdzekļi un ieguldījuma īpašumi        
ATL_BEI Atlikums perioda beigās   x   x
 
Apliecinu, ka esmu sniedzis patiesas un pilnīgas nepieciešamās ziņas, un apzinos, ka par nepatiesu ziņu sniegšanu mani var saukt pie normatīvajos aktos noteiktās atbildības.

Paškontrole pašvaldības līdzfinansējumam:

Rādītāji Naudas plūsmas izpilde  
Valsts budžeta dotācija    
Pašvaldības līdzfinansējums    

Informācijai:

Pašvaldība, atmaksājot ministrijai neizlietoto valsts budžeta dotāciju, maksājuma rīkojumā norāda izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodu "7245" un saņēmēja pusē – ieņēmumu klasifikācijas kodu "19560".

Valsts budžeta dotācijas saņēmēja
atbildīgā amatpersona
 
  (vārds, uzvārds, paraksts*)
Pārskata sagatavotājs  
  (vārds, uzvārds, paraksts*)

Piezīme. * Dokumenta rekvizītu "paraksts" neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!