• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Rīgas dome
Republikas pilsētas domes publicē saistošos noteikumus un to paskaidrojuma rakstu. Saistošie noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to publicēšanas, ja tajos nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš.

Pirms republikas pilsētas domes vēlēšanām republikas pilsētu vēlēšanu komisijas publicē reģistrētos deputātu kandidātu sarakstus, pēc vēlēšanām – informāciju par pilsētas domē ievēlētajiem deputātiem.

Rīgas pilsētas izpilddirektors publicē rīkojumus par paaugstinātas ledus bīstamības perioda noteikšanu.

TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Rīgas domes 2024. gada 12. jūnija saistošie noteikumi Nr. RD-24-274-sn "Par kārtību, kādā Rīgas valstspilsētas pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 25.06.2024., Nr. 121 https://www.vestnesis.lv/op/2024/121.8

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Rīgas domes saistošie noteikumi Nr. RD-24-278-sn

Grozījums Rīgas domes 2023. gada 28. jūnija saistošajos noteikumos Nr. RD-23-208-sn "Par braukšanas maksas atvieglojumiem Rīgas valstspilsētas sabiedriskā transporta maršrutu tīklā"

Vēl šajā numurā

25.06.2024., Nr. 121

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Rīgas dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: RD-24-274-sn

Pieņemts: 12.06.2024.

OP numurs: 2024/121.8

2024/121.8
RĪKI

Rīgas domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 3 Pēdējās nedēļas laikā 2 Visi

Rīgas domes saistošie noteikumi Nr. RD-24-274-sn

Rīgā 2024. gada 12. jūnijā (prot. Nr. 121, 56. §)

Par kārtību, kādā Rīgas valstspilsētas pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 44. panta otro daļu

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka kārtību, kādā Rīgas valstspilsētas pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam (turpmāk – līdzfinansējums), un līdzfinansējuma apmēru par vienu bērnu.

2. Līdzfinansējums ir paredzēts bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējam, kurš ir reģistrēts normatīvajos aktos par bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju reģistrēšanu noteiktajā kārtībā, par pilna laika (ne mazāk kā astoņas stundas dienā) bērnu uzraudzības pakalpojuma sniegšanu darba dienās bērna dzīvesvietā vai citā piemērotā vietā ārpus bērna dzīvesvietas Pašvaldības administratīvajā teritorijā, ja bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējam ar bērna likumisko pārstāvi ir noslēgts līgums par bērnu uzraudzības pakalpojuma sniegšanu.

3. Līdzfinansējums paredzēts bērnu uzraudzības pakalpojuma nodrošināšanai par bērniem no pusotra gada līdz piecu gadu vecumam, kad bērns ir sasniedzis obligātās izglītības vecumu un tiek uzņemts Pašvaldības izglītības iestādē, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu (turpmāk – Pašvaldības izglītības iestāde), citas pašvaldības izglītības iestādē, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu (turpmāk – citas pašvaldības izglītības iestāde), vai privātajā izglītības iestādē, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu (turpmāk – Privātā izglītības iestāde).

4. Līdzfinansējums nav paredzēts bērna ēdināšanas izdevumu segšanai.

5. Līdzfinansējuma apmēru par vienu bērnu mēnesī kārtējam budžeta gadam aprēķina, izmantojot šādu formulu:

L = Isp  + Ik + Iml , kur 
b

L – līdzfinansējuma apmērs par vienu bērnu mēnesī;

Isp – Pašvaldības izglītības iestādē strādājoša pirmsskolas skolotāja palīga darba izmaksas mēnesī iepriekšējā budžeta gadā (tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas);

b – Ministru kabineta noteikumos noteiktais maksimālais bērnu skaits, ko vienlaikus var uzraudzīt fiziska persona, kas sniedz pilna laika bērnu uzraudzības pakalpojumu;

Ik – Pašvaldības noteiktās vienam bērnam nepieciešamās vidējās izmaksas Pašvaldības izglītības iestādēs par komunālajiem pakalpojumiem iepriekšējā budžeta gadā;

Iml – Pašvaldības noteiktās vienam bērnam nepieciešamās vidējās izmaksas Pašvaldības izglītības iestādēs par mācību līdzekļiem un materiāliem (izņemot valsts budžeta dotācijas mācību līdzekļu iegādei) iepriekšējā budžeta gadā.

6. Informāciju par līdzfinansējuma apmēru un tā aprēķinu kārtējam budžeta gadam publicē tīmekļvietnē izglitiba.riga.lv.

7. Lai nodrošinātu līdzfinansējuma piešķiršanu, izmaksu un kontroli par piešķirtā līdzfinansējuma izlietojumu atbilstoši noteikumu 2., 3., 9. un 16. punktā minētajiem nosacījumiem, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments (turpmāk – Departaments) ar bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju slēdz līgumu.

8. Lai saņemtu līdzfinansējumu, bērna likumiskais pārstāvis sniedz informāciju Pašvaldības elektronisko pakalpojumu portālā www.eriga.lv pieejamajā pakalpojumā “Līdzfinansējums bērnu uzraudzības pakalpojumam” (turpmāk – elektroniskais pakalpojums), izmantojot pieejamos autentifikācijas līdzekļus un aizpildot speciālu tiešsaistes formu.

9. Līdzfinansējums tiek piešķirts, ja ir izpildīti visi šie nosacījumi:

9.1. bērns ir sasniedzis pusotra gada vecumu;

9.2. bērna un viena no bērna likumiskajiem pārstāvjiem deklarētās dzīvesvietas adrese ir Pašvaldības administratīvajā teritorijā;

9.3. bērna likumiskais pārstāvis ir noslēdzis rakstveida līgumu ar bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju atbilstoši Ministru kabineta noteikumos noteiktajām prasībām;

9.4. izvēlētais bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējs nav bērna likumiskais pārstāvis;

9.5. bērnam Pašvaldības noteiktajā kārtībā ir reģistrēts pieteikums pirmsskolas izglītības programmas apguvei ar vēlamo mācību uzsākšanas laiku ne vēlāk kā brīdī, kad bērns ir sasniedzis obligātās izglītības vecumu;

9.6. bērns Valsts izglītības informācijas sistēmā nav reģistrēts kā Pašvaldības izglītības iestādes, citas pašvaldības izglītības iestādes vai Privātās izglītības iestādes izglītojamais.

10. Bērna likumiskais pārstāvis līdz kārtējā mēneša beigām, izmantojot elektronisko pakalpojumu, informē Departamenta Administratīvo pārvaldi, ja tiek mainīts bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējs vai bērnu uzraudzības pakalpojuma saņemšana tiek pārtraukta.

11. Bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējs, izmantojot elektronisko pakalpojumu, katru mēnesi līdz piektajam datumam iesniedz līdzfinansējuma pieprasījumu par iepriekšējā mēnesī sniegto pakalpojumu.

12. Departamenta Administratīvā pārvalde 10 darba dienu laikā pēc tam, kad saņemts bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēja līdzfinansējuma pieprasījums un tā pamatojuma dokumenti par iepriekšējā mēnesī sniegto bērnu uzraudzības pakalpojumu, izvērtē līdzfinansējuma pieprasījumu un nodrošina līdzfinansējuma izmaksu bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējam, pārskaitot to viņa kontā kredītiestādē, vai elektroniski informē bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju un bērna likumisko pārstāvi par atteikumu piešķirt līdzfinansējumu. Faktisko rīcību par līdzfinansējuma piešķiršanu var apstrīdēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā mēneša laikā pēc līdzfinansējuma ieskaitīšanas kredītiestādes kontā. Lēmumu par atteikumu izmaksāt līdzfinansējumu var apstrīdēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā mēneša laikā no tā paziņošanas.

13. Līdzfinansējums netiek izmaksāts, ja bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējs iesniedzis pieprasījumu par bērnu, par kuru pieprasījuma periodā bērna likumiskais pārstāvis nav sniedzis informāciju noteikumu 8. punktā noteiktajā kārtībā.

14. Ja bērna likumiskais pārstāvis noteikumu 8. punktā noteiktajā kārtībā sniegtajā informācijā kā laiku, no kura bērns saņem uzraudzības pakalpojumu, ir norādījis kalendāro mēnesi, kas jau ir pagājis, līdzfinansējums tiek aprēķināts, sākot no mēneša, kurā bērna likumiskā pārstāvja sniegtā informācija elektroniskajā pakalpojumā ir reģistrēta.

15. Līdzfinansējums netiek piešķirts par dienām, kad bērns bez attaisnojoša iemesla nesaņem bērnu uzraudzības pakalpojumu. Šajā gadījumā līdzfinansējums tiek aprēķināts proporcionāli dienu skaitam, kad bērns ir saņēmis bērnu uzraudzības pakalpojumu. Par attaisnojošu iemeslu bērnu uzraudzības pakalpojuma nesaņemšanai ir uzskatāma bērna veselības stāvokļa pasliktināšanās, ko apliecina ārsta izziņa.

16. Līdzfinansējuma izmaksa tiek pārtraukta nākamajā darba dienā, ja:

16.1. bērnam Pašvaldības noteiktajā kārtībā vairs nav reģistrēts pieteikums pirmsskolas izglītības programmas apguvei;

16.2. bērns tiek uzņemts Privātajā izglītības iestādē, Pašvaldības izglītības iestādē vai citas pašvaldības izglītības iestādē;

16.3. bērnam mainījusies deklarētās dzīvesvietas adrese, un tā ir ārpus Pašvaldības administratīvās teritorijas, vai neviena no bērna likumiskajiem pārstāvjiem deklarētās dzīvesvietas adresēm vairs nav Pašvaldības administratīvajā teritorijā;

16.4. saņemts bērna likumiskā pārstāvja iesniegums par līguma ar bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju pārtraukšanu;

16.5. ir pārtraukts līgums starp bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju un Departamentu;

16.6. bērns ir sasniedzis obligātās izglītības vecumu un viņam tiek piedāvāta vieta Pašvaldības izglītības iestādē, bet piedāvājums nav pieņemts, kā rezultātā pieteikums Pašvaldības izglītības iestādē ir anulēts (neatkarīgi no tā, vai bērns ir reģistrēts uzņemšanai vienā vai vairākās Pašvaldības izglītības iestādēs);

16.7. Departamenta Administratīvā pārvalde ir konstatējusi, ka Bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju reģistrā ir informācija, ka bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēja darbība ir apturēta vai pārtraukta.

17. Ja bērns sasniedzis obligātās izglītības vecumu un nav uzņemts Pašvaldības izglītības iestādē, Privātajā izglītības iestādē vai citas pašvaldības izglītības iestādē pirmsskolas izglītības programmas apguvei, Pašvaldība, noslēdzot papildu vienošanos ar bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju par metodiskās palīdzības saņemšanu Pašvaldības izglītības iestādē pirmsskolas izglītības programmas apgūšanai, pagarina līdzfinansējuma izmaksu līdz brīdim, kad bērns tiek uzņemts Pašvaldības izglītības iestādē, Privātajā izglītības iestādē vai citas pašvaldības izglītības iestādē pirmsskolas izglītības programmas apguvei, bet ne vēlāk kā līdz kalendārā gada 1. septembrim.

18. Ja līdzfinansējums izmaksāts nepamatoti bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēja vainas dēļ, sniedzot nepatiesu vai nepilnīgu informāciju vai nepaziņojot par apstākļiem, kuri ietekmē tiesības uz līdzfinansējumu, Departamenta Administratīvā pārvalde pieņem lēmumu par nepamatoti izmaksātās summas atmaksu. Ja nepamatoti saņemtā summa labprātīgi netiek atmaksāta 30 dienu laikā, tā tiek piedzīta normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

19. Noteikumi piemērojami ar 2024. gada 1. jūliju.

Rīgas domes priekšsēdētājs V. Ķirsis

 

Paskaidrojuma raksts
Rīgas domes 2024. gada 12. jūnija saistošajiem noteikumiem Nr. RD-24-274-sn "Par kārtību, kādā Rīgas valstspilsētas pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam"

1. Mērķi un nepieciešamības pamatojums, tostarp raksturojot iespējamās alternatīvas, kas neparedz tiesiskā regulējuma izstrādi.

Saistošo noteikumu "Par kārtību, kādā Rīgas valstspilsētas pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam" (turpmāk – Saistošie noteikumi) mērķis ir nodrošināt bērnu uzraudzības pakalpojuma pieejamību un kvalitāti Rīgas valstspilsētas pašvaldībā, veicinot bērnu labklājību un ģimeņu darba un dzīves līdzsvaru. Saistošie noteikumi nosaka Rīgas valstspilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) līdzfinansējuma privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam (turpmāk – līdzfinansējums) apmēru un apmēra noteikšanas metodiku, kā arī kritērijus līdzfinansējuma piešķiršanai un tā pārtraukšanai, veicinot tiesiskuma principu ievērošanu.

Lai nodrošinātu līdzfinansējuma piešķiršanu, izmaksu un kontroli, starp Pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departamenta (turpmāk – Departaments) Administratīvo pārvaldi un bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju tiek slēgts divpusējs līgums. Saraksts, ar kuriem bērnu uzraudzības pakalpojumu sniedzējiem Departamenta Administratīvā pārvalde ir noslēgusi līgumu, tiek publicēts tīmekļvietnes izglitiba.riga.lv sadaļā "Iestāžu katalogs".

Līdzfinansējums paredzēts par bērniem no pusotra gada vecuma līdz piecu gadu vecumam.

Pašlaik kārtību, kādā Pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam, nosaka Rīgas domes 2016. gada 17. maija saistošie noteikumi Nr. 204 "Kārtība, kāda Rīgas pilsētas pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam", kas izdoti saskaņā ar spēku zaudējušā likuma "Par pašvaldībām" 43. panta trešo daļu.

Ar Saistošajiem noteikumiem tiek noteikts, ka bērns, kuram, uzsākot pirmsskolas gaitas, ir grūti adaptēties jaunajā vidē, var atgriezties pie aukles pakalpojuma saņemšanas un turpināt saņemt līdzfinansējumu līdz piecu gadu vecumam, kad iestājas Izglītības likuma 4. pantā noteiktā obligātā bērnu sagatavošana pamatizglītības ieguvei. Ar līdz šim spēkā esošajiem saistošajiem noteikumiem šāda iespēja netika nodrošināta. Nosacījumi, lai bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējs par bērnam sniegto uzraudzības pakalpojumu varētu saņemt līdzfinansējumu, ir šādi:

1) bērnam jābūt vismaz pusotru gadu vecam un bērna un viena no bērna likumiskajiem pārstāvjiem deklarētās dzīvesvietas adresei ir jābūt Pašvaldības administratīvajā teritorijā;

2) bērna likumiskajam pārstāvim ir jābūt noslēgtam rakstveida līgumam ar bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju atbilstoši Ministru kabineta noteikumos noteiktajām prasībām;

3) izvēlētais bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējs nav bērna likumiskais pārstāvis;

4) bērnam ir reģistrēts pieteikums Pašvaldības izglītības iestādē, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu, un reģistrācijas pieteikumā norādītais vēlamais mācību uzsākšanas laiks ir ne vēlāk kā brīdis, kad bērns sasniedzis obligātās izglītības vecumu;

5) bērns Valsts izglītības informācijas sistēmā nav reģistrēts kā privātās, Pašvaldības vai citas pašvaldības izglītības iestādes izglītojamais, kas apgūst pirmsskolas izglītības programmu.

Savukārt, nosacījumi, no kuriem iestājoties vismaz vienam, līdzfinansējuma izmaksu pārtrauc, ir:

1) bērnam Pašvaldības noteiktajā kārtībā nav reģistrēts pieteikums Pašvaldības izglītības iestādē, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu;

2) bērns tiek uzņemts privātajā, Pašvaldības vai citas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē;

3) bērnam mainījusies deklarētās dzīvesvietas adrese, un tā ir ārpus Pašvaldības administratīvās teritorijas, vai neviena no bērna likumiskā pārstāvja deklarētās dzīvesvietas adresēm vairs nav Pašvaldības administratīvajā teritorijā;

4) saņemts bērna likumiskā pārstāvja iesniegums par līguma ar bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju pārtraukšanu;

5) ir pārtraukts līgums starp bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju un Departamenta Administratīvo pārvaldi;

6) ja bērns ir sasniedzis obligātās izglītības vecumu un viņam tiek piedāvāta vieta Pašvaldības izglītības iestādē, bet piedāvājums nav pieņemts, kā rezultātā pieteikums Pašvaldības izglītības iestādē ir anulēts (neatkarīgi no tā, vai bērns ir reģistrēts uzņemšanai vienā vai vairākās Pašvaldības izglītības iestādēs);

7) Departamenta Administratīvā pārvalde ir konstatējusi, ka Bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju reģistrā ir informācija, ka bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēja darbība ir apturēta vai pārtraukta.

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu, iekļaujot attiecīgus aprēķinus

Līdzfinansējums tiek aprēķināts par vienu bērnu mēnesī. Saistošajos noteikumos norādīta formula, saskaņā ar kuru aprēķina līdzfinansējuma apmēru par vienu bērnu mēnesī. 2024. gadā līdzfinansējums par vienu bērnu mēnesī ir 242,66 euro. Līdzfinansējuma apmērs veidojas no Pašvaldības izglītības iestādē strādājoša pirmsskolas skolotāju palīgu darba izmaksām mēnesī iepriekšējā budžeta gadā, Pašvaldības noteiktās vienam bērnam nepieciešamās vidējās izmaksas Pašvaldības izglītības iestādēs par komunālajiem pakalpojumiem iepriekšējā budžeta gadā un Pašvaldības noteiktās vienam bērnam nepieciešamās vidējās izmaksas Pašvaldības izglītības iestādēs par mācību līdzekļiem un materiāliem (izņemot valsts budžeta dotācijas mācību līdzekļu iegādei) iepriekšējā budžeta gadā.

Fiskālā ietekme uz Pašvaldības budžetu atkarīga no pieprasījuma pēc bērnu uzraudzības pakalpojuma un no bērnu skaita, kas saņem šo pakalpojumu. Šobrīd Departaments ir noslēdzis 220 līgumus ar bērnu uzraudzības pakalpojumu sniedzējiem un pakalpojumu saņem 391 bērns.

Līdzfinansējuma izmaksai nepieciešamie finanšu līdzekļi tiks segti no Departamenta budžeta programmai 16.02.01. "Pašvaldības finansējums privāto izglītības iestāžu pirmsskolas izglītības programmu īstenošanai" apstiprinātajiem līdzekļiem. Papildu finanšu līdzekļi nav nepieciešami.

3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci (aktuālā situācija, prognozes tirgū un atbilstība brīvai un godīgai konkurencei)

Saistošie noteikumi rada pozitīvu sociālo ietekmi, nodrošinot pieejamu un kvalitatīvu bērnu uzraudzības pakalpojumu vecākiem, kas strādā vai studē, palīdz samazināt bērnu uzraudzības izmaksas un veicina sieviešu nodarbinātību, tādējādi veicinot ekonomisko neatkarību un ģimenes labklājību.

Uzņēmējdarbības videi Pašvaldības administratīvajā teritorijā Saistošie noteikumi var radīt pozitīvu ietekmi, veicinot bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzēju pakalpojuma piedāvājumu, kas savukārt veicina uzņēmējdarbības un darba iespēju attīstību.

Plānotā Saistošo noteikumu ietekme uz konkurenci – tie var stimulēt bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējus uz inovācijām un uzņēmējdarbības efektivitātes uzlabošanu, kas var veicināt konkurētspēju un piedāvāt labākus pakalpojumus patērētājiem. Plānotais regulējums veicinās bērnu uzraudzības pakalpojuma pievilcību citiem iespējamiem bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām gan attiecībā uz saimnieciskās darbības veicējiem, gan fiziskajām personām un nevalstiskā sektora organizācijām, gan budžeta finansētām institūcijām

Neietekmē.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem

Neietekmē.

6. Izpildes nodrošināšana

Saistošo noteikumu izpildi nodrošina Departamenta Administratīvā pārvalde.

7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana

Saistošie noteikumi ir atbilstoši iecerētā mērķa nodrošināšanai – noteikt kārtību, kādā Pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu privātam bērnu uzraudzības pakalpojumam un līdzfinansējuma apmēru par vienu bērnu. Pašvaldības izraudzītie līdzekļi ir leģitīmi un rīcība ir piemērota leģitīmā mērķa sasniegšanai – ir noteiktas prasības Pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanai, izmaksai, kā arī līdzfinansējuma pārtraukšanai par bērnam sniegto uzraudzības pakalpojumu.

8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām, tostarp sabiedrības viedokļa noskaidrošanā gūtā informācija

Atbilstoši Pašvaldības likuma 46. panta trešajai daļai saistošie noteikumi un tiem pievienotais paskaidrojuma raksts no 2024. gada 3. maija līdz 2024. gada 20. maijam tika publicēti pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē sabiedrības viedokļa noskaidrošanai. Priekšlikumi, iebildumi un komentāri netika saņemti.

Rīgas domes priekšsēdētājs V. Ķirsis

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!