• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Amatu konkursu ziņas
Valsts un pašvaldību institūcijas publicē uzaicinājumus uz vakantajām amata vietām, augstskolas - uz akadēmisko amatu vakancēm. Pēc konkursa noslēguma atsevišķi iesniedzēji publicē arī informāciju par konkursa rezultātu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2024/182.AKK1): amata konkurss. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 18.09.2024., Nr. 182 https://www.vestnesis.lv/op/2024/182.AKK1

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Amatu konkursu ziņas

Vakance: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas Informācijas tehnoloģiju pakalpojumu atbalsta dienesta informācijas tehnoloģiju atbalsta administrators (uz nenoteiktu laiku)
LR Saeima...

Vēl šajā numurā

18.09.2024., Nr. 182

OP 2024/182.AKK1
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Amata konkurss

Amatu konkursu ziņas

Amata konkurss

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas juridiskais direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- maģistra grāds tiesību zinātņu jomā ar jurista kvalifikāciju, regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā

- vismaz piecu gadu iepriekšēja pieredze juridiskās palīdzības sniegšanā un pārstāvībā lietu vešanā tiesā

- vismaz trīs gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis)

- izpratne par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas administratīvo procesu pārvaldību

- zināšanas valsts pārvaldes, dokumentu pārvaldības un iepirkumu jomās, kā arī iekšējās kontroles sistēmas jautājumos

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un juridiskus dokumentus

- prasme veikt liela apjoma informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt viedokli par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- vadības, plānošanas, organizatoriskās un komunikācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību - Juridiskā atbalsta nodaļas, Publisko iepirkumu nodaļas un Dokumentu pārvaldības nodaļas - darbu

- vadīt un pārraudzīt juridiskā atbalsta sniegšanu Saeimas Administrācijas vadībai un Saeimas Administrācijas struktūrvienībām, kā arī Saeimas Prezidijam un tā tiešā pakļautībā esošajām struktūrvienībām jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas funkciju, tostarp:

• sniegt juridiskas konsultācijas

• veikt konkrētu jautājumu un problēmsituāciju juridisku un stratēģisku analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus

• veikt tiesību normu piemērošanas jautājumu analīzi un gatavot attiecīgus juridiskus atzinumus

• nodrošināt iesniegumu, sūdzību izskatīšanu, attiecīgu atbilžu projektu un lēmumu projektu sagatavošanu, kā arī sniegt viedokli par to virzību

• nodrošināt metodisko atbalstu Saeimas Administrācijas struktūrvienībām iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādes un aktualizēšanas procesā

• nodrošināt līgumu projektu izvērtēšanu un saskaņot tos

• nodrošināt pārstāvību tiesā jautājumos, kas nav saistīti ar likumdošanas funkciju u.c.

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanu Saeimas Administrācijā

- administratīvi vadīt Saeimas darba nodrošināšanai nepieciešamo Saeimas iepirkumu procesu un tā uzraudzību

- administratīvi vadīt Saeimas dokumentu, tostarp elektronisko dokumentu, pārvaldības (aprites un klasificēšanas) un arhīva pārvaldības procesus, kā arī to attīstību

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās, darba grupās, Saeimas komisijās un citos pasākumos, kuros apspriež amata kompetencē esošos jautājumus

- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, publisko personu institūcijām un privātpersonām amata kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 4045 līdz 5500 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 27. septembrim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

Vēl šajā paziņojumu grupā:

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!