• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Alūksnes novada domes 2024. gada 26. septembra saistošie noteikumi Nr. 32/2024 "Par Alūksnes novada pašvaldības atbalstu biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 2.10.2024., Nr. 192 https://www.vestnesis.lv/op/2024/192.20

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ķekavas novada domes saistošie noteikumi Nr. 24/2024

Grozījumi Ķekavas novada pašvaldības 2021. gada 22. septembra saistošajos noteikumos Nr. 25/2021 "Par nekustamā īpašuma nodokli un nekustamā īpašuma nodokļa atvieglojumu piemērošanu Ķekavas novadā"

Vēl šajā numurā

02.10.2024., Nr. 192

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Alūksnes novada dome

Veids: saistošie noteikumi

Numurs: 32/2024

Pieņemts: 26.09.2024.

OP numurs: 2024/192.20

2024/192.20
RĪKI

Alūksnes novada domes saistošie noteikumi: Šajā laidienā 2 Pēdējās nedēļas laikā 2 Visi

Alūksnes novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 32/2024

Alūksnē 2024. gada 26. septembrī (prot. Nr. 15, 13. p.)

Par Alūksnes novada pašvaldības atbalstu biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām

 Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma
44. panta otro daļu

I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi nosaka kārtību, kādā Alūksnes novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) atbalsta biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju (turpmāk – pretendenti) projektu realizāciju un/vai darbības nodrošināšanu (turpmāk – aktivitātes).

2. Pašvaldība atbalstu piešķir projektu realizācijai, ja pretendents savu darbību veic pašvaldības teritorijā un:

2.1. tiek īstenots Eiropas Savienības vai citu fondu (nodibinājumu) finansēts projekts;

2.2. projekts tiek īstenots Alūksnes novadā;

2.3. projekts vai projekta rezultāts būs publiski pieejams sabiedrībai.

3. Pašvaldības atbalsts pretendentu aktivitātēm tiek piešķirts no pašvaldības gadskārtējā budžetā šim mērķim paredzētājiem līdzekļiem.

4. Pašvaldības atbalsts netiek piešķirts:

4.1. projektiem, kas neatbilst šo noteikumu 2. punkta nosacījumiem;

4.2. pretendentu uzturēšanas (darbības) izmaksu segšanai, t.sk. pretendentu administrācijas izdevumiem un darbinieku atlīdzībai (izņemot 5. punktā paredzēto gadījumu);

4.3. nekustamā īpašuma iegādei;

4.4. būvdarbiem, remontiem privātīpašumā, izņemot vides sakārtošanu objektiem, kuru īpašnieki nodrošina to publisku pieejamību;

4.5. pabalstiem, dāvanām, balvām, ziediem vai citiem maksājumiem privātpersonām;

4.6. aktivitātēm, kuru mērķis (vai rezultāts) ir gūt peļņu;

4.7. politiskiem vai militāriem pasākumiem, mītiņiem, gājieniem, protesta akcijām;

4.8. jau notikušu projektu vai pasākumu apmaksai;

4.9. projektam, kurš jau tiek atbalstīts citā pašvaldības izsludinātā konkursā (aktivitātē);

4.10. projektam, kurā nav paredzēts pašu ieguldījums vai cits, piesaistīts finansējums;

4.11. saviesīgam pasākumam;

4.12. projektam, kura mērķis nav vērsts uz paliekošu rezultātu.

5. Pašvaldības atbalsts netiek piešķirts pretendentam, kura aktivitātes atbilst šo noteikumu 2. punkta nosacījumiem, bet:

5.1. kurš nav iesniedzis atskaiti par iepriekš piešķirtā pašvaldības finansējuma izlietojumu, nav sasniedzis projekta mērķi vai ir būtiski pārkāpis līgumsaistības pret pašvaldību;

5.2. kurš nav izpildījis visas līgumsaistības pret pašvaldību, kurām iestājies izpildes termiņš;

5.3. kurš līdzfinansējuma saņemšanai sniedzis nepatiesas ziņas;

5.4. kuram ir nodokļu vai citu maksājumu parādi pret valsti vai pašvaldību (nodokļu (nodevu) parāda kopsumma pārsniedz 150 euro);

5.5. kuram ir ierosināta tiesiskās aizsardzības procesa lieta, tiek īstenots tiesiskās aizsardzības process vai tam ir pasludināts maksātnespējas process vai ir pārkāpts sankciju regulējums.

6. Pašvaldības atbalsts vienam pretendentam ir ne vairāk kā 10 % no projekta koptāmes, bet viena budžeta gadā ne vairāk kā 1000 euro.

II. Pieteikumu iesniegšanas kārtība un iesniedzamie dokumenti

7. Pieteikumu atbalsta saņemšanai var iesniegt pretendents, kas ir reģistrēts Biedrību un nodibinājumu reģistrā vai Reliģisko organizāciju reģistrā.

8. Pretendents pieteikuma dokumentus var iesniegt:

8.1. personīgi Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros;

8.2. nosūtot pa pastu Alūksnes novada pašvaldībai Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā;

8.3. nosūtot uz pašvaldības e-pastu dome@aluksne.lv vai uz pašvaldības oficiālo elektronisko e-adresi ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus.

9. Iesniedzamie pieteikuma dokumenti:

9.1. aizpildīta projekta pieteikuma veidlapa (1. pielikums) un tāme (2. pielikums);

9.2. de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavotās atbalsta pretendenta veidlapas izdruku vai norāda tās identifikācijas numuru (ja attiecināms) kas sagatavota, ievērojot Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumiem Nr. 715 "De minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību".

10. Pretendents ir atbildīgs par sniegto ziņu patiesumu.

11. Pretendents pieteikumu pēc tā iesniegšanas un līdz atbalsta piešķiršanai nav tiesīgs grozīt (izņemot kļūdu novēršanu un pieprasītās informācijas papildināšanu).

12. Saņemtos pretendenta pieteikuma dokumentus pašvaldība atpakaļ neizsniedz.

III. Pieteikumu izvērtēšana un līdzfinansējuma piešķiršana

13. Saņemtos pieteikumus, viena mēneša laikā no visu nepieciešamo dokumentu iesniegšanas, izvērtē pašvaldības izpilddirektora izveidota komisija (turpmāk – komisija).

14. Pieteikuma izvērtēšanas laikā komisija pārbauda iesniegtās informācijas patiesumu un ir tiesīga pieprasīt pretendentam papildus informāciju vai dokumentus, vai precizējumus, kā arī pieteiktā projekta prezentēšanu.

15. Pēc pieteikumu izvērtēšanas komisija pašvaldības izpilddirektoram iesniedz priekšlikumus lēmuma pieņemšanai:

15.1. par pieteikuma noraidīšanu, ja pieteikums neatbilst šo noteikumu prasībām un/ vai pretendents norādītajā termiņā nav novērsis trūkumus, vai iesniedzis papildu informāciju vai dokumentus, vai precizējumus;

15.2. par pieteikuma atbilstību šo noteikumu prasībām, pašvaldības atbalsta piešķiršanu, tā apmēru vai atteikumu piešķirt atbalstu.

16. Komisija, sagatavojot priekšlikumu par piešķiramo finanšu līdzekļu apjomu pretendentam, ņem vērā pašvaldības budžetā šim mērķim paredzēto gada summu un tās vienmērīgu izmantošanu.

17. Pašvaldība nodrošina lēmuma par atbalsta sniegšanu pieņemšanas atklātumu, kā arī vienlīdzīgu un taisnīgu attieksmi pieteikumu izskatīšanas procesā.

18. Pašvaldības izpilddirektora lēmumu pretendents var apstrīdēt Alūksnes novada pašvaldības domē. Alūksnes novada pašvaldības domes pieņemto lēmumu var pārsūdzēt administratīvā procesa kārtībā.

19. Komisija par pieņemto lēmumu informē pretendentu, norādot atbalsta pieprasījuma noraidīšanas iemeslu vai uzaicinot pretendentu 10 (desmit) darba dienu laikā no uzaicinājuma dienas noslēgt līgumu ar pašvaldību par atbalstītā projekta realizēšanas atbalstu.

IV. Līguma slēgšanas nosacījumi un atbalsta izlietojuma kontrole

20. Pašvaldība slēdz līgumu ar pretendentu par atbalstītā projekta realizēšanas atbalstu, kurā paredz:

20.1. termiņu atbalsta pārskaitīšanai pretendenta norēķinu kontā;

20.2. pretendenta pienākumus projekta realizēšanā;

20.3. projekta sabiedrisko nozīmi (sasniedzamos mērķus);

20.4. atbalsta izmantošanas nosacījumus;

20.5. atskaišu iesniegšanas kārtību (izdevumu apkopojums, rēķinu, maksājumu uzdevumu, līgumu u.c. izdevumu attaisnojošo dokumentu kopijas) un pārbaužu veikšanu;

20.6. atbildību un pretendenta pienākumu atmaksāt saņemto atbalstu, ja tas izmantots neievērojot pašvaldības noteikto kārtību;

20.7. citus līdzējiem svarīgus noteikumus.

21. Pretendents zaudē tiesības uz piešķirtā atbalsta saņemšanu, ja tas šo noteikumu 19. punkta norādītajā termiņā nenoslēdz līgumu.

22. Pašvaldībai ir tiesības pārbaudīt piešķirtā atbalsta izlietošanu jebkurā projekta realizācijas posmā, kā arī prasīt, lai pretendents atlīdzina visus zaudējumus, kas pašvaldībai radušies tā prettiesiskas rīcības dēļ.

23. Pretendentam ir pienākums atmaksāt saņemto pašvaldības finansējumu, ja tas izmaksāts, pretendentam sniedzot nepatiesu vai nepilnīgu informāciju vai nepaziņojot par apstākļiem, kas ietekmē tiesības uz pašvaldības finansējuma saņemšanu.

24. Atbalsta izlietojuma izmaiņas ir pieļaujamas ne vairāk kā 10 % no apstiprinātās projektu izdevumu tāmes, nepalielinot piešķirtā atbalsta apjomu un nemainot projekta sasniedzamo mērķi.

V. Atbalsts biedrību darbības nodrošināšanai

25. Šo noteikumu V nodaļā ir paredzēts izņēmums no vispārējā kārtības atbalsta piešķiršanai un uz tajā paredzēto gadījumu nepiemēro pārējos šo noteikumu nosacījumus.

26. Uzņēmumu reģistrā reģistrēta biedrība, tās struktūrvienība vai nodaļa, turpmāk – biedrība, var pretendēt uz pašvaldības atbalstu tās darbības nodrošināšanai, ja biedrība ir sabiedriskā labuma organizācija, apvieno politiski represētas personas vai personas ar veselības traucējumiem, un tās darbība ir vērsta šajā jomā, un:

26.1. tajā ir un pastāvīgi darbojas vismaz 10 (desmit) biedri;

26.2. biedrība pastāvīgi darbojas Alūksnes novadā;

26.3. biedrība iepriekšējā periodā ir aktīvi darbojusies biedrības mērķu sasniegšanā;

26.4. pieprasījumu atbalsta saņemšanai nākamajā budžeta gadā ir iesniegusi līdz tekošā budžeta gada 1. oktobrim;

26.5. ir ievērojusi iepriekšējā budžeta gadā pašvaldības piešķirtā atbalsta saņemšanas un izmantošanas nosacījumus.

27. Atbalsts vienas biedrības darbības nodrošināšanai katrā budžeta gadā ir ne vairāk kā 500 euro.

28. Pēc pieteikumu izskatīšanas pašvaldība iekļauj pašvaldības budžeta projektā šim mērķim finansējumu (pilnā vai daļējā apmērā, bet ievērojot vienlīdzības principu).

29. Pēc pašvaldības budžeta apstiprināšanas, biedrība var saņemt tai piešķirto atbalstu ar pārskaitījumu tās norēķinu kontā.

VI. De minimis atbalsta nosacījumi pretendentiem, kas pretendē uz pašvaldības atbalsta saņemšanu

30. Gadījumā, ja pretendents ir saimnieciskās darbības veicējs un pašvaldības piešķirtais atbalsts ir kvalificējams kā komercdarbības atbalsts atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā minētajām komercdarbības atbalsta pazīmēm, pašvaldības atbalsts tiek piešķirts saskaņā ar Komisijas Regula (ES) 2023/2831 (2023. gada 13. decembris) par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Regulas Nr. 2023/2831) nosacījumiem un ievērojot Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra Nr. 715 "De minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtība" noteikto kārtību.

31. Pašvaldība veic pretendenta izvērtēšanu atbilstoši Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi.

32. Piešķirot de minimis atbalstu, pašvaldība pārbauda, vai plānotais de minimis atbalsts kopā ar iepriekšējos trīs gados, skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas, piešķirto de minimis atbalstu viena vienota uzņēmuma līmenī nepārsniedz Komisijas regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Komisijas regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punktā noteiktajam.

33. Par pašvaldības atbalsta piešķiršanas dienu tiek uzskatīta diena, kad pašvaldība noslēgusi līgumu ar pretendentu par atbalstītā projekta realizēšanas atbalstu.

34. De minimis atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 2023/2831 piešķir, ievērojot Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus. Ja pretendents vienlaikus darbojas vienā vai vairākās Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja pretendents nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar šiem noteikumiem.

35. Šo noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, līdz Komisijas regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta komercdarbības atbalsta programmā, ad-hoc lēmumā vai Eiropas Komisijas lēmumā. De minimis atbalstu ar citu de minimis atbalstu par vienām un tām pašām izmaksām var apvienot, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100 %.

Ja par vienām un tām pašām projekta attiecināmajām izmaksām tiek piešķirts atbalsts vairāku komercdarbības atbalsta programmu ietvaros, atbalsta saņēmējs iesniedz informāciju par plānoto un piešķirto atbalstu, tai skaitā par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu (tai skaitā plānoto atbalsta piešķiršanas datumu), atbalsta intensitāti, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu vai investīciju un plānoto vai piešķirto atbalsta summu.

36. Pašvaldība uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 (desmit) gadus, sākot no dienas, kurā saskaņā ar šajos noteikumos noteikto piešķirts pēdējais de minimis atbalsts, ievērojot Regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktā minētos nosacījumus.

37. Atbalsta saņēmējs uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 (desmit) gadus no de minimis atbalsta piešķiršanas dienas, ievērojot Regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktā minētos nosacījumus.

38. Ja tiek pārkāpti Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumi, de minimis atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt pašvaldībai šo noteikumu ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem.

39. De minimis atbalstu šo noteikumu ietvaros piešķir līdz 2031. gada 30. jūnijam.

VII. Noslēguma jautājumi

40. Saistošie noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to izsludināšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

41. Šo noteikumu V nodaļa stājās spēkā 2025. gada 1. janvārī. Noteikumu 25.4. apakšpunktā noteiktais pieprasījums 2025. gadam ir jāiesniedz līdz 2024. gada 1. decembrim.

42. Ar šo noteikumu spēkā stāšanos spēku zaudē Alūksnes novada pašvaldības domes 2012. gada 22. novembra saistošie noteikumi Nr. 32/2012 "Par Alūksnes novada pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanu sabiedriski nozīmīgiem projektiem".

Alūksnes novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Dz. Adlers

 

1. pielikums
Alūksnes novada pašvaldības domes 26.09.2024.
saistošajiem noteikumiem Nr. 32/2024

Projekta pieteikuma veidlapa

1. PROJEKTA PIETEICĒJS

PRETENDENTA nosaukums

Pretendenta reģistrācijas Nr.

Norēķinu rekvizīti
PRETENDENTA paraksttiesīgā persona

(vārds, uzvārds)

amats
PRETENDENTA juridiskā adrese LV-
PRETENDENTA faktiskĀ adrese
aizpildīt tikai, ja adrese atšķiras no reģistrētās adreses

LV-

Tālrunis E-pasts
Datums Mēnesis Gads Datums Mēnesis Gads
PROJEKTA ĪSTENOŠANAS TERMIŅI no līdz
 
PIEPRASĪTAIS LĪDZFINANSĒJUMS NO PAŠVALDĪBAS EUR


 

 

2. PROJEKTA NOSAUKUMS



3. PROJEKTA NEPIECIEŠAMĪBAS PAMATOJUMS



4. PROJEKTA MĒRĶI UN UZDEVUMI



5. PROJEKTA AKTIVITĀTES



6. PROJEKTA MĒRĶAUDITORIJA



7. PROJEKTA PAREDZAMIE REZULTĀTI



8. PROJEKTA PUBLICITĀTES PASĀKUMI



9. INFORMĀCIJA PAR REALIZĒTAJĀM AKTIVITĀTĒM PĒDĒJOS 2 GADOS



10. CITA INFORMĀCIJA, KO PRETENDENTS UZSKATA PAR BŪTISKU



11. DE MINIMIS SISTĒMĀ IZVEIDOTĀS UN APSTIPRINĀTĀS PRETENDENTA VEIDLAPAS IDENTIFIKĀCIJAS NUMURS (ja attiecināms)



Datums Mēnesis Gads Projekta pieteicēja paraksts

 

2. pielikums
Alūksnes novada pašvaldības domes 26.09.2024.
saistošajiem noteikumiem Nr. 32/2024

Projekta (projekta nosaukums) tāme

Nr.p.k. Izdevumu pozīcija Summa Pretendenta ieguldījums
(EUR)
Pašvaldības līdzfinansējums
(EUR)
Kopā:
100 % % %
 
Pretendenta paraksttiesīgās personas
amata nosaukums Paraksts Vārds, Uzvārds

 

Saistošo noteikumu Nr. 32/2024 "Par Alūksnes novada pašvaldības atbalstu biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām"
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļa Norādāmā informācija
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma 2. panta pirmā daļa nosaka, ka publiska persona rīkojas ar saviem finanšu līdzekļiem un mantu likumīgi, tas ir, jebkura rīcība ar publiskas personas finanšu līdzekļiem un mantu atbilst ārējos normatīvajos aktos paredzētajiem mērķiem, kā arī normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai un pašvaldības domes pieņemtajos saistošajos noteikumos, un citos pašvaldības domes pieņemtajos normatīvajos aktos noteiktajiem mērķiem, un paredzētajā kārtībā.

Atbilstoši Pašvaldību likuma 44. panta otrajai daļai, dome var izdot saistošos noteikumus, lai nodrošinātu pašvaldības autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu izpildi, ievērojot likumos vai Ministru kabineta noteikumos paredzēto funkciju izpildes kārtību.

Saistošie noteikumi tiek izdoti ar mērķi noteikt vienotu kārtību, kādā pašvaldība sniedz atbalstu biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju projektu realizācijai un/vai darbības nodrošināšanai.

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu Katra budžeta gadā šim mērķim paredzētajā apjomā. Iepriekšējo kalendāro gadu laikā izlietots finansējums Eiropas Savienības un citu fondu (nodibinājumu) projektu realizācijai: 2023. gadā 967 EUR, 2022. un 2021. gadā izlietojuma nebija.

Noteikumu V nodaļā finansējumam jāparedz līdzekļi 10 biedrību darbības nodrošināšanai.

3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci Saistošo noteikumu ietekmju vērtējums:

3.1. sociālā ietekme – paredzama ietekme;

3.2. ietekme uz vidi – nav ietekmes;

3.3. ietekme uz iedzīvotāju veselību – nav ietekmes;

3.4. ietekme uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā – nav tiešas ietekmes;

3.5. ietekme uz konkurenci – nav ietekmes.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām Ar šiem saistošajiem noteikumiem netiek paredzētas papildus administratīvo procedūru izmaksas.
5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem 5.1. Saistošo noteikumu īstenošana neietekmēs pašvaldības funkcijas.

5.2. Saistošo noteikumu īstenošana neparedz papildu cilvēkresursu iesaisti.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanu Saistošo noteikumu izpildi nodrošinās Alūksnes novada pašvaldības Centrālā administrācija, līdz ar to nav nepieciešama jaunu institūciju izveide.
7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana Saistošie noteikumi ir piemēroti iecerētā mērķa sasniegšanai, un pašvaldības rīcība ir atbilstoša Pašvaldību likumam.
8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām 8.1. Sabiedrības līdzdalības veids – priekšlikumu un iebildumu izvērtēšana un iekļaušana pēc projekta publicēšanas pašvaldības tīmekļa vietnē internetā www.aluksne.lv.

8.2. Saistošo noteikumu projekts sabiedrības viedokļa noskaidrošanai publicēts pašvaldības tīmekļa vietnē internetā www.aluksne.lv no 10.07.2024. līdz 24.07.2024.

9. Informācija par sabiedrības izteiktajiem viedokļiem par saistošo noteikumu projektu Laikā periodā no 10.07.2024. līdz 24.07.2024. nav izteikti viedokļi par saistošo noteikumu projektu.

Alūksnes novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Dz. Adlers

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!