• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Darbības pārskati
Vairāki paziņojumu iesniedzēji. Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs publicē no politiskajām partijām saņemtos gada pārskatus, likvidējamās bankas - darbības pārskatus par noteikto periodu, juridiskās personas, kurām šis pienākums noteikts tiesību aktos, publicē pārskatus par saņemtajiem ziedojumiem un to izlietojumu, kā arī citi iesniedzēji - komercdarbības vai saimnieciskās darbības pārskatus.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Oficiālais paziņojums (OP 2024/69.DP23): darbības pārskats. Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 9.04.2024., Nr. 69 https://www.vestnesis.lv/op/2024/69.DP23

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Darbības pārskati

Politiskās partijas "APVIENĪBA JAUNLATVIEŠI", reģ. Nr. 40008322687, gada pārskats par 2023. gadu, EUR...

Vēl šajā numurā

09.04.2024., Nr. 69

OP 2024/69.DP23
RĪKI

OFICIĀLAIS PAZIŅOJUMS

Darbības pārskats

Politisko partiju apvienības "Zaļo un Zemnieku savienība", reģ. Nr. 40008068957, gada pārskats par 2023. gadu, EUR

Partijas nosaukums: Zaļo un Zemnieku savienība

Reģ. Nr.: 40008068957

Bilance

Aktīvs

369768,00

Ilgtermiņa ieguldījumi

23320,00

I. Nemateriālie ieguldījumi.

0,00

II. Pamatlīdzekļi.

23320,00

1. Pārējie pamatlīdzekļi

23320,00

III. Ilgtermiņa finanšu ieguldījumi.

0,00

1. Akcijas un daļas.

0,00

Apgrozāmie līdzekļi

346448,00

I. Krājumi.

0,00

*1. Materiāli.

0,00

2. Preces.

0,00

II. Debitori.

7648,00

III. Vērtspapīri.

0,00

IV. Nauda.

338800,00

Pasīvs

369768,00

I. Fondi.

307618,00

1. Pamatfonds.

0,00

2. Mērķfondi.

0,00

3. Rezerves fonds.

307618,00

4. Rezerves fonds - pārskata gada rezultāts.

0,00

II. Ilgtermiņa kreditori.

0,00

III. Īstermiņa kreditori.

62150,00

1. Nodokļi un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas.

6673,00

2. Pārējie kreditori.

55477,00

Ieņēmumu un izdevumu pārskats

I. Biedru nauda un iestāšanās nauda.

0,00

II. Saņemtie dāvinājumi (ziedojumi).

3600,00

III. Saņemtie mantojumi.

0,00

IV. Ieņēmumi no saimnieciskās darbības.

0,00

V. Valsts budžeta finansējums.

796045,00

VI. Citi ieņēmumi.

7575,00

VII. Ieņēmumi kopā.

807220,00

VIII. Izdevumi.

1. Telpu īre un pakalpojumi, kas saistīti ar telpu īri.

23036,00

2. Citas nekustamas vai kustamas mantas noma.

0,00

3. Sakaru un interneta pakalpojumi.

0,00

4. Transporta pakalpojumi.

0,00

5. Reklāmas pakalpojumi.

100042,00

6. Citi pakalpojumi.

0,00

7. Darba algas un citi maksājumi fiziskām personām.

160859,00

8. Izdevumi, kas saistīti ar iespieddarbiem.

0,00

9. Izdevumi, kas saistīti ar sabiedrisko pasākumu organizēšanu.

0,00

10. Izdevumi, kas saistīti ar labdarības pasākumu organizēšanu, dāvinājumiem (ziedojumiem).

0,00

11. Materiālu izdevumi.

0,00

12. Pamatlīdzekļu un nemateriālo ieguldījumu nolietojums un norakstīšana.

6881,00

13. Citi izdevumi.

128676,00

IX. Nodokļi.

37314,00

X. Izdevumi kopā.

456808,00

XI. Ieņēmumu un izdevumu starpība.

350412,00

Naudas plūsmas pārskats

I. Naudas atlikums pārskata gada sākumā.

2599,00

II. Naudas ieņēmumi no biedru naudas un iestāšanās naudas.

0,00

III. Dāvinājumu (ziedojumu) veidā saņemtā nauda.

3600,00

IV. Mantojumu veidā saņemtā nauda.

0,00

V. Naudas ieņēmumi no saimnieciskās darbības.

0,00

VI. Naudas ieņēmumi no ieguldījumiem kapitālsabiedrībās.

0,00

VII. Valsts budžeta finansējums.

796045,00

VIII. Citi naudas ieņēmumi.

7575,00

IX. Naudas ieņēmumi kopā.

807220,00

X. Naudas maksājumi par pakalpojumiem.

1. Telpu īre un pakalpojumi, kas saistīti ar telpu īri.

22719,00

2. Citas nekustamas vai kustamas mantas noma.

507,00

3. Sakaru un interneta pakalpojumi.

0,00

4. Transporta pakalpojumi.

0,00

5. Reklāmas pakalpojumi.

100042,00

6. Citi pakalpojumi.

0,00

XI. Naudas maksājumi, kas saistīti ar kustamas un nekustamas mantas iegādi.

20288,00

XII. Darba algas un citi naudas maksājumi fiziskām personām.

166600,00

XIII. Naudas izdevumi saistībā ar iespieddarbiem.

0,00

XIV. Naudas izdevumi, kas saistīti ar sabiedrisko pasākumu organizēšanu.

0,00

XV. Naudas izdevumi, kas saistīti ar labdarības pasākumu organizēšanu, dāvinājumiem (ziedojumiem).

0,00

XVI. Naudas izdevumi, kas saistīti ar pretlikumīgi saņemto ziedojumu atmaksu.

0,00

XVII. Citi naudas izdevumi.

160863,00

XVIII. Naudas izdevumi kopā.

471019,00

XIX. Ārvalstu valūtu kursu svārstību rezultāts.

0,00

XX. Naudas atlikums pārskata gada beigās.

338800,00

Valsts budžeta finansējuma izlietojums

Naudas atlikums pārskata gada sākumā

2118,02

Ieņēmumi

Valsts budžeta finansējums

796045,28

Citi ieņēmumi bankas kontā

0,00

Ieņēmumi kopā

796045,28

Izdevumi

biroja un darbinieku uzturēšanai

295546,78

darbības saturiskai nodrošināšanai (piemēram, semināriem, kongresiem, konferencēm, pētniecības darbiem, aptaujām, jauniešu organizācijas pasākumiem, konsultācijām)

27139,85

komunikācijai ar sabiedrību, politiskajai aģitācijai

135782,61

Izdevumi kopā

458469,24

Naudas atlikums pārskata gada beigās

339694,06

Ziņojums

NEATKARĪGU REVIDENTU ZIŅOJUMS

Politisko partiju apvienība Zaļo un Zemnieku savienība

Reģ. Nr. 40008068957

vadībai

Atzinums

Mēs esam veikuši Politiskās partiju apvienības "Zaļu un Zemnieku savienība" (turpmāk tekstā - "Apvienība") pievienotajā gada pārskatā ietvertā finanšu pārskata no 3. līdz 5. lapai revīziju. Pievienotais finanšu pārskats ietver:

• pārskatu par finansiālo stāvokli 2023.gada 31.decembrī (bilance);

• ieņēmumu un izdevumu pārskats par gadu, kas noslēdzās 2023.gada 31.decembrī;

• naudas plūsmas pārskatu par gadu, kas noslēdzās 2023.gada 31.decembrī.

Mūsuprāt, pievienotais finanšu pārskats sniedz patiesu un skaidru priekšstatu par Politiskās partiju apvienības "Zaļo un Zemnieku savienība" finansiālo stāvokli 2023.gada 31.decembrī un par tās darbības finanšu rezultātiem, kas noslēdzās 2023.gada 31.decembrī, saskaņā ar Ministru Kabineta 2021. gada 24. augusta noteikumiem Nr. 569 " Noteikumi par politisko organizāciju (partiju) un to apvienību gada pārskatiem".

Atzinuma pamatojums

Atbilstoši Latvijas Republikas Revīzijas pakalpojumu likumam ("Revīzijas pakalpojumu likums") mēs veicām revīziju saskaņā ar Latvijas Republikā atzītiem starptautiskajiem revīzijas standartiem (turpmāk - SRS). Mūsu pienākumi, kas noteikti šajos standartos, ir turpmāk aprakstīti mūsu ziņojuma sadaļā, Revidenta atbildība par finanšu pārskata revīziju.

Mēs esam neatkarīgi no Apvienības saskaņā ar Starptautiskās Grāmatvežu ētikas standartu padomes izstrādātā Starptautiskā Profesionālu grāmatvežu ētikas kodeksa (tostarp Starptautisko Neatkarības standartu) prasībām un Revīzijas pakalpojumu likumā iekļautajām neatkarības prasībām, kas ir piemērojamas mūsu veiktajai finanšu pārskata revīzijai Latvijas Republikā. Mēs esam ievērojuši arī Starptautiskā Profesionālu grāmatvežu ētikas kodeksa (tostarp Starptautisko Neatkarības standartu) un Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktos pārējos profesionālās ētikas principus un objektivitātes prasības.

Mēs uzskatām, ka mūsu iegūtie revīzijas pierādījumi dod pietiekamu un atbilstošu pamatojumu mūsu atzinumam.

Ziņošana par citu informāciju

Par citu informāciju atbild Apvienības vadība. Citu informāciju veido Ziņojums, kas sniegts pievienotā gada pārskatā no 6. līdz 11. lapai.

Mūsu atzinums par finanšu pārskatu neattiecas uz gada pārskatā ietverto citu informāciju, un mēs nesniedzam par to nekāda veida apliecinājumu, izņemot to, kā norādīts mūsu ziņojuma sadaļā Citas ziņošanas prasības saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktu prasībām. Saistībā ar finanšu pārskata revīziju mūsu pienākums ir iepazīties ar citu informāciju un, to darot, izvērtēt, vai šī cita informācija būtiski neatšķiras no finanšu pārskata informācijas vai no mūsu zināšanām, kuras mēs ieguvām revīzijas gaitā, un vai tā nesatur cita veida būtiskas neatbilstības.

Ja, balstoties uz veikto darbu un ņemot vērā revīzijas laikā gūtās ziņas un izpratni par Apvienību un tās darbības vidi, mēs secinām, ka citā informācijā ir būtiskas neatbilstības, mūsu pienākums ir ziņot par šādiem apstākļiem. Mūsu uzmanības lokā nav nākuši apstākļi, par kuriem būtu jāziņo.

Citas ziņošanas prasības saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktu prasībām

Papildus tam saskaņā ar Revīzijas pakalpojumu likumu mūsu pienākums ir sniegt viedokli, vai Ziņojums ir sagatavots saskaņā ar tā sagatavošanu reglamentējošā normatīvā akta, Latvijas Republikas Ministru Kabineta 2021. gada 24.augusta noteikumiem Nr. 569 "Noteikumi par politisko organizāciju (partiju) un to apvienību gada pārskatiem", prasībām.

Pamatojoties vienīgi uz mūsu revīzijas ietvaros veiktajām procedūrām, mūsuprāt:

• Ziņojumā par pārskata gadu, par kuru ir sagatavots finanšu pārskats, sniegtā informācija atbilst finanšu pārskatam, un

• Ziņojums ir sagatavots saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 "Noteikumi par politisko organizāciju (partiju) un to apvienību gada pārskatiem" prasībām.

Vadības un personu, kurām uzticēta Apvienības pārvalde, atbildība par finanšu pārskatu

Vadība ir atbildīga par tāda finanšu pārskata, kas sniedz patiesu un skaidru priekšstatu, sagatavošanu saskaņā ar Latvijas Republikas 2021. gada 24. augusta noteikumiem Nr. 569 "Noteikumi par politisko organizāciju (partiju) un to apvienību gada pārskatiem", kā arī par tādas iekšējās kontroles sistēmas uzturēšanu, kāda saskaņā ar vadības viedokli ir nepieciešama, lai būtu iespējams sagatavot finanšu pārskatu, kas nesatur ne krāpšanas, ne kļūdas dēļ izraisītas būtiskas neatbilstības.

Sagatavojot finanšu pārskatu, vadības pienākums ir izvērtēt Apvienības spēju turpināt darbību, pēc nepieciešamības sniedzot informāciju par apstākļiem, kas saistīti ar Apvienības spēju turpināt darbību un darbības turpināšanas principa piemērošanu, ja vien vadība neplāno Apvienības likvidāciju vai tās darbības izbeigšanu, vai arī tai nav citas reālas alternatīvas kā Apvienības likvidācija vai darbības izbeigšana.

Personas, kurām uzticēta Apvienības pārraudzība, ir atbildīgas par Apvienības finanšu pārskata sagatavošanas procesa uzraudzību.

Revidenta atbildība par finanšu pārskata revīziju

Mūsu mērķis ir iegūt pietiekamu pārliecību par to, ka finanšu pārskats kopumā nesatur kļūdas vai krāpšanas dēļ izraisītas būtiskas neatbilstības, un sniegt revidentu ziņojumu, kurā izteikts atzinums. Pietiekama pārliecība ir augsta līmeņa pārliecība, bet tā negarantē, ka revīzijā, kas veikta saskaņā ar SRS, vienmēr tiks atklāta būtiska neatbilstība, ja tāda pastāv. Neatbilstības var rasties krāpšanas vai kļūdas dēļ, un tās ir uzskatāmas par būtiskām, ja var pamatoti uzskatīt, ka tās katra atsevišķi vai visas kopā varētu ietekmēt saimnieciskos lēmumus, ko lietotāji pieņem, balstoties uz šo finanšu pārskatu.

Veicot revīziju saskaņā ar SRS, visa revīzijas procesa gaitā mēs izdarām profesionālus spriedumus un saglabājam profesionālo skepticismu. Mēs arī:

• identificējam un izvērtējam riskus, ka finanšu pārskatā varētu būt krāpšanas vai kļūdas dēļ izraisītās būtiskas neatbilstības, izstrādājam un veicam revīzijas procedūras šo risku mazināšanai, kā arī iegūstam revīzijas pierādījumus, kas sniedz pietiekamu un atbilstošu pamatojumu mūsu atzinumam. Risks, ka netiks atklātas būtiskas neatbilstības krāpšanas dēļ, ir augstāks nekā risks, ka netiks atklātas kļūdas izraisītas neatbilstības, jo krāpšana var ietvert slepenas norunas, dokumentu viltošanu, informācijas neuzrādīšanu ar nodomu, informācijas nepatiesu atspoguļošanu vai iekšējās kontroles pārkāpumus;

• iegūstam izpratni par iekšējo kontroli, kas ir būtiska revīzijas veikšanai, lai izstrādātu konkrētajiem apstākļiem atbilstošas revīzijas procedūras, bet nevis, lai sniegtu atzinumu par Apvienības iekšējās kontroles efektivitāti;

• izvērtējam pielietoto grāmatvedības politiku atbilstību un grāmatvedības aplēšu un attiecīgās vadības uzrādītās informācijas pamatotību;

• izdarām secinājumu par vadības piemērotā darbības turpināšanas principa atbilstību, un, pamatojoties uz iegūtajiem revīzijas pierādījumiem, par to, vai pastāv būtiska nenoteiktība attiecībā uz notikumiem vai apstākļiem, kas var radīt nozīmīgas šaubas par Apvienības spēju turpināt darbību. Ja mēs secinām, ka būtiska nenoteiktība pastāv, revidentu ziņojumā tiek vērsta uzmanība uz finanšu pārskatā sniegto informāciju par šiem apstākļiem, vai, ja šāda informācija nav sniegta, mēs sniedzam modificētu atzinumu. Mūsu secinājumi ir pamatoti ar revīzijas pierādījumiem, kas iegūti līdz revidentu ziņojuma datumam. Tomēr nākotnes notikumu vai apstākļu ietekmē Apvienība savu darbību var pārtraukt;

• izvērtējam vispārēju finanšu pārskata struktūru un saturu, ieskaitot atklāto informāciju un skaidrojumus pielikumā, un to, vai finanšu pārskats patiesi atspoguļo pārskata pamatā esošos darījumus un notikumus.

Mēs sazināmies ar personām, kurām uzticēta Apvienības pārraudzība, un, cita starpā, sniedzam informāciju par plānoto revīzijas apjomu un laiku, kā arī par svarīgiem revīzijas novērojumiem, tajā skaitā par būtiskiem iekšējās kontroles trūkumiem, kādus mēs identificējam revīzijas laikā.

LZRB SIA

Zvērinātu revidentu komercsabiedrība, licence Nr. 199

Linda Zaļaiskalna

Valdes locekle,

atbildīgā zvērināta revidente, sertifikāts Nr. 231

Oficiālie paziņojumi:

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!