• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
2025/61.10
RĪKI

Ministru kabineta rīkojumi: Šajā laidienā 8 Pēdējās nedēļas laikā 10 Visi

Ministru kabineta rīkojums Nr. 177

Rīgā 2025. gada 25. martā (prot. Nr. 12 26. §)

Par Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas
2021.–2027.  gadam 1.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Izmantot digitalizācijas priekšrocības iedzīvotājiem, uzņēmumiem, pētniecības organizācijām un publiskajām iestādēm" 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram" projekta "Būvniecības informācijas sistēmas pilnveide vienotā būves datu reģistrācijas procesa nodrošināšanai" pases apstiprināšanu

1. Apstiprināt projekta "Būvniecības informācijas sistēmas pilnveide vienotā būves datu reģistrācijas procesa nodrošināšanai" (turpmāk – projekts) pasi (​pielikums) un projekta izmaksas 1 535 000 euro apmērā (tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda programmas 2021.–2027. gadam finansējumu 1 304 750 euro apmērā un valsts budžeta finansējumu 230 250 euro apmērā) un iekļaut Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 1.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Izmantot digitalizācijas priekšrocības iedzīvotājiem, uzņēmumiem, pētniecības organizācijām un publiskajām iestādēm" 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram" (turpmāk – 1.3.1.1. pasākums) atbalstāmo projektu sarakstā.

2. Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uzaicināt Būvniecības valsts kontroles biroju iesniegt projekta iesniegumu 1.3.1.1. pasākuma ietvaros.

3. Projektu finansēt 1.3.1.1. pasākuma ietvaros, ja projekta iesniegums atbilst projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem un Ministru kabineta 2024. gada 4. jūnija noteikumiem Nr. 338 "Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 1.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Izmantot digitalizācijas priekšrocības iedzīvotājiem, uzņēmumiem, pētniecības organizācijām un publiskajām iestādēm" 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram" īstenošanas noteikumi".

4. Noteikt Būvniecības valsts kontroles biroju par projekta iesniedzēju un atbildīgo par projekta īstenošanu un projekta pasē plānoto mērķu un rezultātu (tai skaitā finanšu, rezultāta un iznākuma rādītāju) sasniegšanu.

5. Noteikt, ka pēc projekta pabeigšanas, sākot ar 2028. gadu, projekta rezultātu uzturēšanas izmaksas nepārsniedz 211 150 euro gadā. Ekonomikas ministrijai finansējumu projekta rezultātu uzturēšanas izmaksu segšanai pieprasīt normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Ministru prezidente E. Siliņa

Ekonomikas ministrs V. Valainis

 

Ekonomikas ministrijas iesniegtajā redakcijā

Pielikums
Ministru kabineta
2025. gada 25. marta
rīkojumam Nr. 177

Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 1.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Izmantot digitalizācijas priekšrocības iedzīvotājiem, uzņēmumiem, pētniecības organizācijām un publiskajām iestādēm" 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram"

Projekta "Būvniecības informācijas sistēmas pilnveide vienotā būves datu reģistrācijas procesa nodrošināšanai" pase

1. Finansējuma saņēmējs, kas īsteno projektu

1.1. Finansējuma saņēmējs, kas īsteno projektu (institūcija) Būvniecības valsts kontroles birojs
1.2. Projekta īstenošanas partneri (indikatīvi) Ekonomikas ministrija

Valsts zemes dienests

Tiesu administrācija

2. Saistītie projekti

2.1. Jomas (domēna) arhitektūras nosaukums Būvniecība
2.2. Saistība ar citiem projektiem Īstenojamam projektam cieša saistība ar VZD projektu "Vienotā būves datu reģistrācijas procesa transformācija"

3. Projekta mērķis un galvenie ieguvumi

3.1. Projekta mērķis un galvenais saturs Projekta mērķis ir izstrādāt ilgtermiņā funkcionējošus risinājumus, kas atvieglotu un paātrinātu būves reģistrācijas procesa transformāciju gan personai, gan iesaistītajām iestādēm, sākotnēji attiecinot to uz gadījumiem, kad zemes īpašnieks būvē dzīvojamo māju uz savas zemes (pamata process). Ieviešot pamata procesu, pēc projekta īstenošanas beigām pakalpojums tiks pakāpeniski attiecināts arī uz citiem subjektiem un īpašuma formām.

Attīstības aktivitātes mērķa sasniegšanai tiks īstenotas šādas darbības:

1. BIS funkcionalitātes izstrāde un ar izstrādi saistītās aktivitātes

1.1. Esošo BIS procesu pilnveidošana, veidojot jaunu funkcionalitāšu izveidi būves datu vienotā reģistrācijas procesa ieviešanai;

1.2. Esošo BIS servisu un e-pakalpojumu būtiska pilnveidošana būves datu vienotā reģistrācijas procesa nodrošināšanai;

1.3. Datu apmaiņas saskarņu izmaiņas un papildinājumi, lai nodrošinātu būves datu vienotajam reģistrācijas procesam nepieciešamo datu izgūšanu un nodošanu (BIS – ATIS (Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēma), BIS – NĪVKIS, BIS – Zemesgrāmata);

1.4. Būves pases pamatdatu un atribūtu pilnveide, nodrošinot ģeotelpisko datu pieejamību vektordatu formātā;

1.5. Kontroles mehānismu un automatizētā risku algoritma pilnveide datu kvalitātes nodrošināšanai un juridiskā spēka pārbaudei;

1.6. BIS lietotāju un būvvalžu apmācības par būves datu vienotā reģistrācijas procesa funkcionālo risinājumu;

1.7. BIS pilnveidotā procesa jaunizveidotās funkcionalitātes drošības audits.

2. Projekta administrēšana

3.2. Projekta pamatojums (aktualitāte/nepieciešamība/risināmā problēma) Jaunās ēkas būvniecības vai pārbūves process ietver 3 pamatposmus – būvniecība, jeb būvniecības ieceres īstenošana, ēkas un to raksturojošo datu reģistrācija Kadastrā, t.sk. kadastrālās vērtības noteikšana, ēkas ierakstīšana Zemesgrāmatā, t.i. īpašuma tiesību nostiprināšana. Katrs posms ir piekritīgs atsevišķai institūcijai un tiek īstenots, izmantojot valsts informācijas sistēmu. Saskaņā ar spēkā esošo normatīvo regulējumu būves reģistrācijas procesam, kas sākas ar datu ievadi Būvniecības informācijas sistēmā (turpmāk – BIS) un noslēdzas ar īpašumtiesību nostiprināšanu Valsts vienotajā datorizētajā zemesgrāmatā (turpmāk – Zemesgrāmata), šobrīd ir iesaistītas vairākas institūcijas (būvvalde, pašvaldība, Valsts zemes dienests, rajona (pilsētas) tiesa), kuru savstarpējā sadarbība nav pietiekama, lai sniegtu pakalpojumu atbilstoši labas pārvaldības principiem. Būves reģistrācijas procesa laikā būvniecības ierosinātājam, vēlāk būves īpašniekam, ir vairākkārt jāvēršas dažādās institūcijās – sākot ar būvvaldi būvniecības administratīvā procesa īstenošanai, Valsts zemes dienestā būves reģistrācijai Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (NĪVKIS) un rajona (pilsētas) tiesā – būves ierakstīšanai Zemesgrāmatā. Turklāt, neskatoties uz to, ka valstī ir izveidotas un funkcionē vairākas informācijas sistēmas, tās nav savstarpēji pietiekami sasaistītas un to datu integrācija ir ierobežota apjomā, kā rezultātā dati par būvēm tiek iegūti un reģistrēti valsts informācijas sistēmās neatkarīgos un paralēlos procesos, dublējoties, radot nevajadzīgu administratīvo slogu sabiedrībai, t.sk. valsts informācijas sistēmu pārziņiem.

Lai gan jau šobrīd ir panākta vairāku procesu savstarpēja integrācija, to nevar uzskatīt par vienotu procesu vai optimālu būves reģistrācijas procesu:

1) Datu reģistrācijas pamatā ir manuālā datu ievade informācijas sistēmās. Lai gan atsevišķos gadījumos ir ieviesta datu reģistrācija Kadastrā, balstoties uz būvniecības procesa ietvaros radītiem datiem un dokumentiem, tā joprojām pamatā veikta manuāli, tai skaitā sagatavojot būves kadastrālās uzmērīšanas lietu vai bez tās.

2) Personai ir jāiesniedz Valsts zemes dienestā ēkas reģistrācijai un datu aktualizācijai iesniegums, kā arī reģistrācijai nepieciešamos dokumentus, ja tie nav pieejami BIS. Viena iesnieguma iesniegšana darbībām abās sistēmās attiecas tikai uz atsevišķiem gadījumiem.

Minētais process dotajā brīdī nerada iespēju uzņēmējdarbības pārstāvjiem visus nepieciešamos jautājumus risināt digitāli, jo nepieciešams izmantot arī klātienes pakalpojumus. Tādējādi nekustamā īpašuma attīstīšanā tiek identificēta pastāvoša problēma, kas veido būtisku administratīvo slogu. Ar projekta ieviešanu tiks risināti pasākumi efektīvai vienotā reģistrācijas procesa ieviešanai:

1) pilnveidot starpiestāžu sadarbību;

2) uzlabot būvniecības ieceres tiesiskuma pārbaudi būvniecības ieceres akceptēšanas posmā, mazinot risku, ka reģistrējot ekspluatācijā nodotu būvi, tiks atklāti tādi normatīvā regulējuma pārkāpumi, kas būs šķērslis būves reģistrācijai Kadastrā vai Zemesgrāmatā;

3) uzlabot sasaisti starp būvniecības ieceres īstenošanas administratīvo procesu un īpašuma tiesību nostiprināšanas civilprocesu;

4) pielāgot BIS, Kadastra un Zemesgrāmatas funkcionalitāti, nodrošinot efektīvu datu apmaiņu procesu nodrošināšanai.

3.3. Projekta ieguvumi Ieguvuma rādītāja mērīšanas vai verificēšanas metode un mērāmais rādītājs (iekļaujot norādi par to, kas un kā tiek mērīts un pārbaudīts) Vērtība (esošā un plānotā) Sasniegšanas laiks (gads)1
3.3.1. samazināts pakalpojuma sniegšanas laiks un administratīvais slogs būvniecības procesa dalībniekiem Laika patēriņa samazinājums būvniecības procesa dalībniekiem.

BIS datos nostiprināts ierosinājums jeb vēlme attiecīgajam (vienam kopīgam) datu reģistrācijas procesam ir saistošs visām tieši iesaistītajām pusēm un aizstāj visus līdz šim definētos nepieciešamos dokumentus.

Pakalpojuma izpildes laika samazinājums, kas saistīts gan ar video pamācību un rokasgrāmatas caurskati, lai lietotājs varētu izmantot pakalpojumu un paša procesa izpilde BIS. Šobrīd šis process var aizņemt vismaz 1,5 h, savukārt uzlabojot un izveidojot vienu kopīgu nostiprinājuma ierosinājumu laiks samazināsies līdz 1 stundai.

 Samazinājums patērētajam laikam vismaz par 30%

2027

3.3.2. Pilnveidotā procesa ietvaros tiks radītas 4 jaunas datu kopas. Ņemot vērā datos balstītu lēmumu stratēģisko svarīgumu, ir kritiska nepieciešamība nodrošināt pilnvērtīgu, aktuālu un brīvi pieejamu informāciju ne tikai citām institūcijām, pašvaldībām, bet arī sabiedrībai, uzņēmējiem. Projekta ietvaros ir paredzēts radīt jaunas datu kopas 1) Būvniecības ieceru skaits pa ieceres veidiem; 2) Būvniecības ieceres izskatīšanas laiks; 3) Būvniecības ieceres dokumentācijas saskaņošanas laiks; 4) Būvniecības ieceres virzības progress, kas uzskatāmi ļaus novērtēt aktuālo situāciju un plānot atbilstošo procesu pilnveidi publiskās pārvaldes efektivitātes palielināšanai. Esošās datu kopas – 53, plānotās – 57.

2027

3.4. Projektā sasniedzamie rezultāti Mērvienība Sasniedzamā vērtība Sasniegšanas laiks (gads)
3.4.1. Pārskatīti, pilnveidoti un efektivizēti datu apmaiņas procesi Pilnveidoti un efektivizēti datu apmaiņas procesi starp BIS-NĪVKIS, BIS-Zemesgrāmata vienlaikus nodrošinot pilnīgu nepieciešamo atbilstošo teksta un telpisko datu apriti

2 procesi

2027

4. Projekta finansējums

4.1. Projekta finansējums
1 535 000 euro (ERAF finansējums 85% apmērā 1 304 750 euro un valsts budžeta finansējums 15% apmērā 230 250 euro)
4.2. Projekta īstenošanas termiņš
36 mēneši

5. Projekta ieguldījums 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram" mērķa rādītāju sasniegšanā

5.1. Ietekme uz Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas rādītājiem

Ietekme Atbilstības novērtējums

(var būt vairāki varianti)

Īss ietekmes apraksts
5.1.1. Uzņēmumu digitalizācijas veicināšana Vienotā būves datu reģistrācijas procesa transformācija datu reģistrācijas posmā var skart jebkuru līdz šim reģistrētu vai nākotnē jaunreģistrētu saimnieciskās darbības veicēju, individuālo komersantu, juridisko personu vai fizisko personu, kuram būs nepieciešams veikt būves reģistrāciju. Transformācijas rezultātā tiek uzlabots ne tikai pakalpojuma sniegšanas posms no valsts puses, bet tas ļauj uzņēmējiem digitalizēt savus procesus un plānot darbības būvniecības jomā. Kas noteikti veicinās arī investīciju piesaisti.

Latvijas aktīvo būvkomersantu skaits 7 001, no kuriem prognozējams vismaz 10% (t.i. vismaz 700* saimnieciskās darbības veicējs) apmērā skars saimniecisko darbību, kas saistīta ar būvju reģistrēšanas procesiem.**

Informācija no www.bis.gov.lv

1. Atklāta informācija par pakalpojuma izpildes gaitu un aktuālo statusu. Klientam nav jāskata Kadastra vai Zemesgrāmatas dati atsevišķi, lai redzētu pasūtījuma izpildes statusu, jo tas noskaidrojams BIS. Dati ir savstarpēji savietojami visās iesaistītajās IS. Dati pieejami digitāli.

Process ietekmē visus:
• saimnieciskās darbības veicēju
• individuālo komersantu
• juridisko personu
vai fizisko personu

2. Uzņēmēji varēs digitalizēt savus būvniecības un būves pārvaldības procesus ar lielāku pievienotu vērtību – vienkāršāka sadarbība ar pārvaldi.

3. Risinājuma ieviešana veicinās investīciju piesaisti, jo ir vienkāršāki un caurspīdīgāki procesi.

5.1.2. Eiropas Savienības prasību izpilde EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES DIREKTĪVA (ES) 2019/1024

(2019. gada 20. jūnijs)

par atvērtajiem datiem un publiskā sektora informācijas atkalizmantošanu.

Minētā direktīva uzliek par pienākumu publicēt noteiktas datu kopas, kur nepieciešami kvalitatīvi un atkalizmantojami dati. Procesa pilnveidojumi nodrošina šo mērķu sasniegšanu. Projekta ietvaros tiks būtiski pilnveidoti dati un izveidotas 4 jaunas datu kopas: 1) Būvniecības ieceru skaits pa ieceres veidiem; 2) Būvniecības ieceres izskatīšanas laiks; 3) Būvniecības ieceres dokumentācijas saskaņošanas laiks; 4) Būvniecības ieceres virzības progress, kuras tiks publicētas Atvērto datu portālā.

Pilnveidotā procesa rezultātā tiks nodrošināta un uzlabota datu kvalitāte, kas radīs 3 jaunas datu kopas, kas varētu interesēt saimnieciskās darbība sveicējus, investorus.
5.1.3. IKT atbalsta ilgtspēja (t.sk. resursu un tehnoloģiju konsolidācija) Neatbilst -

* norādītie lietotāji atbilstoši 1.3.1.1.pasākuma rezultāta rādītajam "jaunu un modernizētu publisko digitālo pakalpojumu, produktu un procesu lietotāji".

**projekta kopējais finansējums tiek ieskaitīts 1.3.1.1.pasākuma iznākuma rādītāja "saimnieciskās darbības veicējiem izstrādāto digitālo pakalpojumu, produktu un procesu vērtība" vērtībā.

5.2. Modernizēto pārvaldes procesu IKT risinājumi

Skaits

IKT risinājuma nosaukums

Īss apraksts2

Lietotāju skaits

(ar atšifrējumu – saimnieciskās darbības veicēji vai iestādes)

Termiņš ieviešanai produkcijā

(gads, ceturksnis)

1

Būvniecības informācijas sistēma BIS BIS – tiks mainīta un papildināta funkcionalitāte (VIRSIS Nr. 5.944). Kā saimnieciskās darbības veicēji – 700 Būvkomersanti – (vismaz 10% apmērā no reģistrētajiem 7001 būvkomersantiem) 2027.g 1.cet.

5.3. Ietekme uz pārvaldes centralizētām funkcijām un koplietošanas pakalpojumiem

Skaits

Pakalpojums (pakalpojumu grupa)

Koplietošanas pakalpojumu lietotāji (institūcijas)

Norāde uz MK lēmumu par attīstības plānu

  -  - -

5.4. Centralizēti pārvaldāmās nozares būtiskās datu kopas

Skaits

Saturu raksturojošs nosaukums

Termiņš piekļuves nodrošināšanai

(gads, ceturksnis)

  Aktivitātes ietvaros plānots radīt 4 jaunas datu kopas: 1) Būvniecības ieceru skaits pa ieceres veidiem; 2) Būvniecības ieceres izskatīšanas laiks; 3) Būvniecības ieceres dokumentācijas saskaņošanas laiks; 4) Būvniecības ieceres virzības progress, esošo un pilnveidojamo procesu nodrošinājumam dati tiek ņemti no citām valsts informācijas sistēmām vai salīdzināti pret tajās esošajiem datiem. Esošo sistēmas datu kopu kvalitāte tiek nodrošināta atbilstoši MK noteikumu Nr.367 prasībām. Katras publiski pieejamās datu kopas apraksts ir pieejams Atvērto datu portālā: https://data.gov.lv/dati/lv/organization/buvniecibas-valsts-kontroles-birojs  2027.g. 1.cet.

7. Izmaksu un ieguvumu analīze

Vienotā būves datu reģistrācijas procesā būtiskākie ieguvumi identificējami NĪVKIS un Zemesgrāmatas sistēmu procesos, līdz ar to būtiskākie ieguvumi VZD un TA administrēšanas nodrošināšanai. BIS esošo procesu pilnveide vairāk identificējami kā atbalstošie procesi. Tāpēc izmaksu un ieguvumu analīzes dati balstīti uz sabiedrības administratīvā sloga samazinājumu, kas veidosies, jo pakalpojuma pieteicējiem būs iespēja veidot izmaiņas Valsts zemes dienesta portālā Kadastrs.lv, kur tiks uzlabota sasaiste starp būvniecības ieceres īstenošanas administratīvo procesu un īpašuma tiesību nostiprināšanas civilprocesu, jo tiks pielāgota BIS, Kadastra un Zemesgrāmatas funkcionalitāte, nodrošinot efektīvu datu apmaiņu procesu nodrošināšanai. Kopējais ieguvums sabiedrībai gadā prognozējams EUR 259 088 apmērā. Pakalpojuma izpildes laiks VZD šobrīd ir 30 darba dienas, plānots, ka tas samazinās līdz 15 darba dienām. Samazinājums pakalpojuma izpildes laikam panākams pakāpeniski - pirmajā gadā pēc projekta ieviešanas samazināsies līdz 25, otrajā gadā līdz 20, bet trešajā gadā līdz 15 darba dienām.

Sociālekonomiskais ieguvums

Ieguvums gadā, EUR

Aprēķins

Administratīvā sloga samazinājums sabiedrībai

259 088

Administratīvā sloga samazinājuma aprēķins balstīts uz šādiem pieņēmumiem:

• vidējie ceļa izdevumi Rīgā (pārvietojas ar sabiedrisko transportu vai automašīnu un izmanto stāvvietu) 7,00 euro;

• vidējie ceļa izdevumi reģions (pārvietojas ar sabiedrisko transportu vai automašīnu un izmanto stāvvietu) 10,00 euro;

• klātienes pakalpojumi Rīgā ir 3 672 (skaits);

• klātienes pakalpojumi reģionos 9 167 (skaits);

• vidējā vienas stundas darba likme Latvijā 2024. gadā – 10 euro (atbilstoši CSP datiem 2024.gada 2.ceturksnī vidējā bruto alga Latvijā 1671 euro. Pieņēmums, 2024.gadā vidēji mēnesī strādā 167h. Aprēķins: stundas bruto likme 1671 euro/167h ir 10 euro/h);

• patērētais laiks ceļā, pārvietošanās laiks un VZD KAC apmeklējums – 2,5h;

• Plānots samazināt klātienē apstrādāto pakalpojumu īpatsvaru par 5%.

Samazināt klātienes pakalpojumu skaits Rīgā 5%*3672 skaits= 184

Samazināt klātienes pakalpojumu skaits reģionos 5%*9167 skaits= 458

Aprēķins

Ieguvuma aprēķins (7 euro * 184 skaits + 10 euro * 458 skaits)+(10 euro/h * 2.5h * 184 skaits +10 euro/h * 2.5h * 458 skaits) = 109 088 euro

Nodrošināta klientiem ērta piekļuve pakalpojumiem

Pieaug portālā Kadastrs.lv veikto pieprasījumu īpatsvars no visiem VZD saņemtiem pieprasījumiem – 2023.gadā - 45 %, sasniedzamais mērķis 2030. gadā – 65%

Laika ietaupījums VZD un BIS klientiem

Ieviešot vienotu un vienkāršotu risinājumu reģistrācijas pakalpojumiem, sagaidāms, ka kļūdaino reģistrācijas pakalpojumu skaits samazināsies par 5 000 pakalpojumiem gadā, kuriem ir nepieciešama reģistrācija no BIS iesniegtajiem dokumentiem attiecībā pret pašreizējo situāciju. Līdz šim visvairāk kļūdas pakalpojumos ir iesniedzamos dokumentos un datos, kuri tiek iesniegti BIS. Tā rezultātā radīsies sloga un izmaksu samazinājums VZD klientiem:

Klienti konstatēto kļūdu novēršanai vidēji patērē trīs stundas. Vienas stundas darbaspēka izmaksas Latvijā 2024. gada 2.ceturksnī atbilstoši CSP datiem ir 10,00 EUR/h (1671 euro). Samazinoties kļūdaino reģistrācijas pakalpojumu skaitam par 5 000, kopējais laika ietaupījums VZD klientiem, novērtējot to naudas izteiksmē, veidojas 150 000 EUR gadā pēc sistēmas papildinājumu ieviešanas produktīvā lietošanā.

8. Cita būtiska informācija

Projekta skatāms sinerģijā ar VZD projektu "Vienotā būves datu reģistrācijas procesa transformācija" un projekta mērķa sasniegšana iespējama tikai abu projektu veiksmīgas realizācijas rezultātā.

Projekta ieviešanai būs nepieciešams veikt normatīvo aktu grozījumus. Šobrīd identificēti grozījumu nepieciešamība šādiem normatīvajiem aktiem: Ministru kabineta 2014. gada 2. septembra noteikumi Nr. 529 "Ēku būvnoteikumi", Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumos Nr.500 "Vispārīgie būvnoteikumi", Ministru kabineta 2023.gada 7.marta noteikumos Nr.116 "Būvju kadastrālās uzmērīšanas noteikumi".

9. Atbildīgā kontaktpersona

Vārds Uzvārds

Amats

Kontaktinformācija

Iļja Zapoļskihs

Būvniecības valsts kontroles birojs, Informācijas sistēmu departaments, Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas vadītājs

Ilja.Zapolskihs@bvkb.gov.lv

+371 67013308

Lietotie saīsinājumi:

IKT – informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

MK – Ministru kabinets

VARAM – Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija 


1 Projekta laikā vai 2 gadus pēc projekta noslēguma, ja attiecināms

2 Iekļaujot norādi pakalpojumam, procesam vai produktam, kas izstrādāts – izveidots/pilnveidots un vai reģistrēts VIRSIS)

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)

RĪKI

Ministru kabinets
Oficiālajā izdevumā publicē:
  • Ministru kabineta noteikumus, instrukcijas un ieteikumus. Tie stājas spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas, ja tiesību aktā nav noteikts cits spēkā stāšanās termiņš;
  • Ministru kabineta rīkojumus. Tie stājas spēkā parakstīšanas brīdī;
  • Ministru kabineta sēdes protokollēmumus. Tie stājas spēkā pieņemšanas brīdī;
  • plānošanas dokumentus, kā arī informatīvos ziņojumus par politikas plānošanas dokumentu īstenošanu.
TIESĪBU AKTI, KAS PAREDZ OFICIĀLO PUBLIKĀCIJU PERSONAS DATU APSTRĀDE

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2025. gada 25. marta rīkojums Nr. 177 "Par Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 1.3.1. specifiskā atbalsta mērķa "Izmantot digitalizācijas priekšrocības iedzīvotājiem, uzņēmumiem, pētniecības organizācijām un publiskajām iestādēm" 1.3.1.1. pasākuma "IKT risinājumu un pakalpojumu attīstība un iespēju radīšana privātajam sektoram" projekta "Būvniecības informācijas sistēmas pilnveide vienotā būves datu reģistrācijas procesa nodrošināšanai" pases apstiprināšanu". Publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 27.03.2025., Nr. 61 https://www.vestnesis.lv/op/2025/61.10

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr. 178

Par vienreizēja sociālā pabalsta piešķiršanu

Vēl šajā numurā

27.03.2025., Nr. 61

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: rīkojums

Numurs: 177

Pieņemts: 25.03.2025.

OP numurs: 2025/61.10

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!